Yoram Roemersma, Ton Borchert - Marketing: beginnen, begrijpen, bedrijven

Marketinghandboek voor ondernemen


Wanneer hebben we marketing nodig en waar moeten we beginnen? Hoe zit het nou met de digitale economie? En welke theoriee?n en modellen kunnen we het best gebruiken?

Dit boek geeft het antwoord.

Wanneer hebben we marketing nodig en waar moeten we beginnen? Hoe zit het nou met de digitale economie? En welke theoriee?n en modellen kunnen we het best gebruiken?

In dit marketinghandboek voor ondernemen geeft Yoram Roemersma op eenvoudige wijze antwoord op deze vragen. De schrijver heeft samen met Ton Borchert tientallen jaren marketingonderwijs en -praktijk geanalyseerd en gefilterd op bruikbaarheid. Met simpele afbeeldingen, voorbeelden, platgeslagen theoriee?n en checklijsten geven zij een snelcursus marketingmanagement.

Voor iedere ondernemer of professional die ge?e?n jaren marketingonderwijs gevolgd heeft, maar wel gebruik wil maken van de kunst en wetenschap achter marketing is dit handboek onmisbaar.

Dit marketinghandboek bevat:

- 100+ slimme vragen om een marketingstrategie te vormen.

- 30+ afbeeldingen om ingewikkelde modellen uit te leggen.

- 20+ concrete tips die u morgen nog kunt toepassen.

- 3 belangrijke thema’s die ons allemaal bei?nvloeden: ethiek, big data en neuromarketing.

- 1 uitgebreide analyse over de digitale economie.

Over de schrijver

Yoram Roemersma (1990) is naast eigenaar van data-gedreven marketingbureau XY Marketing Solutions (XYMS) ook medebedenker van het MarketingAlgoritme, de nieuwe standaard in digitale marketing. XYMS is in 2014 ontstaan en sindsdien is XYMS bezig om iedere digitale interactie te verzamelen en te analyseren om hun klanten beter te adviseren op het gebied van digitale marketing. Yoram is te boeken voor spreekbeurten, brainstorms en gesprekken over persoonlijke ontwikkeling, ondernemerschap en ethiek.


Het boek marketing: beginnen, begrijpen, bedrijven van Yoram Roemersma, Ton Borchert is op dit moment op voorraad in ons magazijn. De prijs is € 19,99 incl. gratis bezorging thuis of op het werk.


Yoram Roemersma, Ton Borchert boeken - Marketing: beginnen, begrijpen, bedrijven
ISBN 9789082921908
PAGINA’S 160
VERSCHENEN 08-07-2019
DRUK 1e druk
UITVOERING Zachte kaft
TAAL Nederlands
UITGEVER XY Publishing Solutions
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
Meer informatie
19,99
Bestel