Boeken over bve-sector

  • Theo van de Veerdonk, Pieter Mijnster boeken
    Theo van de Veerdonk, Pieter Mijnster - BV in balans Fiscale kennis 2019-2020. Niveau 2 Leerwerkboek

    Het leerwerkboek Fiscale kennis 2019 - 2020 biedt de bedrijfsadministrateur en de junior assistent-accountant de kennis en wettelijke richtlijnen rond aangifte omzetbelasting, aangifte inkomstenbelasting en loonaangifte. Verder wordt de nodige kennis… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    31,50
  • J.H. Altena boeken
    J.H. Altena - Telefoneren

    Iedereen kan telefoneren.Maar er zijn veel mensen die zakelijk gezien erg slecht telefoneren.En slecht zakelijk telefoneren betekent klanten verliezen of relaties irriteren.Zo begint de achtergrondinformatie bij het kernhoofdstuk van dit boek. En daar draait… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,95
  • Peter H.C. Hintzen, Jo L.M. Coenen boeken
    Peter H.C. Hintzen, Jo L.M. Coenen - Elementaire kennis Bedrijfsadministratie 1 theorieboek

    Elementaire kennis bedrijfsadministratie deel 1 - theorieboek Deskundigheid staat voorop binnen de financieel-administratieve beroepen. Met het materiaal van Financieel.info leer je de juiste kennis en vaardigheden om aan de slag te gaan in de financiële… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    43,25
  • M. Hoftijzer boeken
    M. Hoftijzer - Werken in de internationale handel keuzevak Internationale handel

    Met de werkboeken van Edu4all leert uw leerling alles wat hij moet weten en kunnen voor het beroepsgerichte profiel- en keuzevak. Door veel te doen ontdekt de leerling wat hij leuk vindt en wat bij hem past. Zo kan hij zich goed oriënteren en voorbereiden op… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    17,25
  • Kees Benschop boeken
    Kees Benschop - Alles voor Nima a

    Sluit aan bij NIMA A-exameneisen. In Alles voor NIMA A. Marketing vind je alle informatie om de volgende NIMA-examens te halen: basiskennis Marketing, basiskennis Online Marketing, A1 Marketing en A2 Marketing. De modules vormen samen de basis voor het… (Harde kaft)

    Lees meer...
    74,50
  • Ik word EigenBaas

    In samenwerking met Qredits is een lespakket samengesteld. Het bestaat uit een bronnenboek voor het keuzevak Ondernemen van Edu4all en een online e-learning van Qredits. Qredtis helpt ondernemers hun dromen waar te laten maken door krediet te verstrekken. Met… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    35,25
  • J.H. Altena boeken
    J.H. Altena - Contacten onderhouden Niveau 2

    Dit informatieboek, bestemd voor de toekomstige receptionist, de medewerker secretariaat en de medewerker administratie, bevat de theorie over het ontvangen van bezoekers, de telefonische communicatie met klanten en het bijhouden van een zakelijke agenda.Het… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    26,50
  • J.H. Altena boeken
    J.H. Altena - Contacten onderhouden Niveau 2

    Dit praktijkboek bevat realistische opdrachten met betrekking tot de beroepspraktijk van de toekomstige receptionist, de medewerker secretariaat en de medewerker administratie. Waar nodig wordt verwezen naar het bijbehorende informatie­boek. Daarin is de… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,95
  • J.H. Altena boeken
    J.H. Altena - Post verzorgen en archiveren Niveau 2

    Dit praktijkboek bevat realistische opdrachten met betrekking tot de beroepspraktijk van de toekomstige receptionist(e), de medewerker secretariaat en de medewerker administratie. Waar nodig wordt verwezen naar het bijbehorende informatie­boek. Daarin is de… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,95
  • R. van Midde, L. Kroes, T. Schellekens boeken
    R. van Midde, L. Kroes, T. Schellekens - Werken in de marketing

    In het boek Werken in de marketing komen verschillende onderwerpen aan bod zoals mbo en marketing, de sector, vormen van handel en dienstverlening, solliciteren en beroepshouding, wet en regelgeving . Werken in de marketing kan gebruikt worden binnen de… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    33,50
  • Inge Berg, Astrid van den Berg, Evelien van Dijk boeken
    Inge Berg, Astrid van den Berg, Evelien van Dijk - Internationale marketing en export Niveau 4 Leerwerkboek

    Rendement - Methode voor de commerciële beroepen Deze uitgave Internationale marketing en export maakt deel uit van de serie Rendement. Deze methode is ontwikkeld op basis van de kwalificatiedossiers Commercie en Marketing, Communicatie & Evenementen, geldig… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    33,30
  • Victor Bonke boeken
    Victor Bonke - Koud bellen brr...

    Koude acquisitie behoort tot één van de meest lastige, meest gevreesde onderdelen van het verkoopvak. Vooral omdat je aan de telefoon vaker dan je lief is, wordt afgewezen. Dit praktische, vijftien hoofdstukken tellende studieboek geeft je structuur,… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    17,50
  • J.H. Altena boeken
    J.H. Altena - Planning en organisatie

    Dit praktijkboek bevat opdrachten over de beroepspraktijk van de toekomstige secretaresse en managementassistent. In het bijbehorende informatieboek is de theorie met voorbeelden uit het werkveld te vinden. De boeken zijn bedoeld voor competentiegericht leren.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    37,10
  • K.J. Streutker, S. Bouwmeester boeken
    K.J. Streutker, S. Bouwmeester - Marketing mobiliteitsbranche

    De leidraad voor het samenstellen van dit boek zijn de eindtermen en het toetsservicedocument van de deelkwalificatie Bedrijfsmanagement van de opleiding Motorvoertuigen-, Carrosserie- en Tweewielertechniek (MCT) niveau 4 geweest. De hoofdstukken `Persoonlijke… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    66,70
  • Tendens HTRV IWB leerjaar 4

    De pakketsamenstelling vanTendens HTRV leerjaar 4 Intrasectoraal ziet er als volgt uit:Voor de leerling* folio werkmateriaal * DOE (Doen & Onderzoeken voor je Examen) - examentraining* bronnenwebsite met bronteksten en filmsVoor de docent*… (Losbladig)

    Lees meer...
    127,25
  • R. van Midde, L. Kroes, T. Schellekens boeken
    R. van Midde, L. Kroes, T. Schellekens - Doelgericht.info Basisdeel marketing

    In het boek Basisdeel marketing komen verschillende onderwerpen aan bod zoals marketingconcept, marketingcyclus, marketingplan, marketingmix, online marketing en exportmarketing. Basisdeel marketing kan gebruikt worden binnen de opleidingen: *Marketing… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    30,75
  • R. van Midde, J.V. Verburg boeken
    R. van Midde, J.V. Verburg - Marketing in de praktijk 1

    In het boek Marketing in de praktijk deel 1 komen de onderwerpen uit de boeken Werken in de marketing, basisdeel marketing, basisdeel marktonderzoek en basiscalculaties voor de marketing aan de orde in vier casussen uit de praktijk. De studenten leren in deze… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    27,25
  • T. Ras-Marees, M. Jobse-Heeringa boeken
    T. Ras-Marees, M. Jobse-Heeringa - Evenementenorganisatie

    In het boek Evenementenorganisatie komen verschillende onderwerpen aan bod zoals soorten evenementen, doelstelling evenementen, offertes, organisatie, draaiboek, programmaonderdelen, vergunningen, beveiliging, communicatie, financiën, uitvoering en evaluatie.… (Harde kaft)

    Lees meer...
    38,00
  • L. Kroes, R. van Midde, C. Oude Reimer boeken
    L. Kroes, R. van Midde, C. Oude Reimer - Communicatiebeleid

    In het boek Communicatiebeleid komen verschillende onderwerpen aan bod zoals soorten communicatie, marketingcommunicatie, communicatiebeleid, communicatieonderzoek, communicatieplan en media. Communicatiebeleid kan gebruikt worden binnen de… (Harde kaft)

    Lees meer...
    32,75
  • Geïntegreerde communicatie

    In het boek Geïntegreerde communicatie komen verschillende onderwerpen aan bod zoals interne communicatie, concerncommunicatie, marketingcommunicatie, schriftelijke communicatie en mondelinge communicatie. Geïntegreerde communicatie kan gebruikt worden… (Harde kaft)

    Lees meer...
    32,75
  • A. van Santen, R. van Midde boeken
    A. van Santen, R. van Midde - Marketing

    In het boek Marketing komen verschillende onderwerpen aan bod zoals marketingvormen, marketingomgeving, de klant, de markt, marketingplanning, productbeleid, marketing-communicatiebeleid, distributiebeleid en prijsbeleid. Marketing kan gebruikt worden binnen… (Harde kaft)

    Lees meer...
    28,25
  • J.H. Altena boeken
    J.H. Altena - Planning en organisatie

    Dit informatieboek bevat de theorie met voorbeelden en tal van praktische tips uit het werkveld van de algemeen secretaresse en de directiesecretaresse, c.q. managementassistent. In het bijbehorende praktijkboek zijn realistische opdrachten met betrekking tot… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    44,50
  • Inge Berg, Henk Tijssen boeken
    Inge Berg, Henk Tijssen - Algemene economie Leerwerkboek niveau 3&4

    Algemene economie is een echt basisboek dat studenten helpt economische aspecten te begrijpen en in perspectief te zien. Belangrijke onderwerpen als productiefactoren, economische kringloop, sectoren in de economie, inflatie en koopkracht komen aan bod. In… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    33,30
  • R. van Midde, L. Kroes, T. Schellekens boeken
    R. van Midde, L. Kroes, T. Schellekens - Basisdeel marktonderzoek

    In het boek Basisdeel marktonderzoek komen verschillende onderwerpen aan bod zoals marktonderzoek, marktonderzoeksmethoden, marktonderzoeksproces, enquête, exportmarktonderzoek en trends. Basisdeel marktonderzoek kan gebruikt worden binnen de opleidingen: -… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    28,25
  • E. Lockefeer, A.A.H.H. Schouten, R. van Midde boeken
    E. Lockefeer, A.A.H.H. Schouten, R. van Midde - Basiscalculaties voor marketing

    In het boek Basiscalculaties voor de marketing komen verschillende onderwerpen aan bod zoals kosten, begroten en budgetteren, kostprijs, verkoopprijs en winst, break-even analyse, balans en kengetallen . Basiscalculaties voor de marketing kan gebruikt worden… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    33,50