Steven van Belleghem - De Conversation Manager

?De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag. Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar is het einde van de adverteerder! Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager.De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager. Het boek beschrijft aan de hand van sprekende voorbeelden en duidelijk concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager. Het blijft niet bij een theoretisch denkkader. Het boek biedt eveneens praktische tools om uw veranderingsproces binnen de 48 uur te starten. U vindt hier concrete tips om de bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van conversation management met tal van handige online tools die u helpen in uw nieuwe job: de Conversation Manager.



Steven van Belleghem boeken - De Conversation Manager

Dit boek betreft een E-book. U heeft een E-book reader nodig om dit boek te kunnen lezen. Klik hier voor informatie over e-books.

Dit E-book mag niet worden gekopieerd. Dit E-book mag niet worden geprint. Dit E-book kan niet worden voorgelezen.
ISBN 9789020991635
VERSCHENEN 08-06-2010
DRUK 1e druk
UITVOERING E-book
FORMAAT EPUB met Adobe DRM
TAAL Nederlands
UITGEVER Uitgeverij Terra - Lannoo
LEVERING direct te downloaden

TIJDELIJK UITVERKOCHT

Dit boek is tijdelijk uitverkocht. Vul uw e-mail adres in om bericht te krijgen zodra het boek leverbaar is.

E-mail adres:


22,50

De genoemde prijs is een indicatie.

Andere boeken van Steven van Belleghem

  • Steven van Belleghem - De Conversation Company
    Steven van Belleghem - De Conversation Company

    ?Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen hun eerste stappen in…

    Lees meer...
    29,99
  • Steven Van Belleghem - Customers the day after tomorrow
    Steven Van Belleghem - Customers the day after tomorrow

    We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderen. Willen bedrijven klantgericht blijven, dan moeten ze op zoek naar…

    Lees meer...
    29,99
  • Steven van Belleghem - Marketing
    Steven van Belleghem - Marketing

    Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer en als marketeer heb je nood aan een duidelijke…

    Lees meer...
    49,99
  • Steven van Belleghem - When digital becomes human
    Steven van Belleghem - When digital becomes human

    Bedrijven die het verschil weten te maken met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat immers over het digitale, waardoor het…

    Lees meer...
    29,99
  • Steven van Belleghem - De conversation manager 2013
    Steven van Belleghem - De conversation manager 2013

    ?De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan. Adverteren op de…

    Lees meer...
    29,99
  • Steven Van Belleghem - Customers the day after tomorrow
    Steven Van Belleghem - Customers the day after tomorrow

    We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderen. Willen bedrijven klantgericht blijven, dan moeten ze op zoek naar…

    Lees meer...
    23,99
  • Steven van Belleghem - De conversation company
    Steven van Belleghem - De conversation company

    ?Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen hun eerste stappen in…

    Lees meer...
    23,99
  • Steven Van Belleghem - When digital becomes human
    Steven Van Belleghem - When digital becomes human

    Marketingbook of the Year Bedrijven die het verschil weten te maken met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant;;;Nu met gratis verzending (t.e.m. 14/02/2016) De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren…

    Lees meer...
    23,99
  • Steven Van Belleghem - Marketing
    Steven Van Belleghem - Marketing

    Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer en als marketeer heb je nood aan een duidelijke…

    Lees meer...
    39,99
  • Steven Van Belleghem - De conversation manager
    Steven Van Belleghem - De conversation manager

    ?De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan.Adverteren op de…

    Lees meer...
    19,99