Rick Hermanussen - How to become the best Copywriter (Nederlands)

Copywriter.Tips om schrijvend succesvoller te worden met jouw bedrijf


Rick Hermanussen is een schrijver van meerdere boeken.

Zijn best verkochte boeken tot nu toe zijn de triologie-boeken over Copywriting, Content Creation & Entrepreneurship).

1. Hoe word je de beste Copywriter - Auteur Rick Hermanussen

2. Hoe word je de beste Content Creator - Auteur Rick Hermanussen

3. Hoe word je de beste Ondernemer - Auteur Rick Hermanussen

Hij wordt steeds vaker gezien als iemand die ervaren is in CMS (Copywriting, Marketing & Sales).

Kortgezegd is Copywriting een tekst met een zogenaamde "Call to Action", om iemand iets te laten doen, zoals dit boek kopen.

Dit boek is onderdeel van het VIP-programma "Copywriting voor beginners & gevorderden"

Je kunt na het kopen van het boek meedoen aan de LIVE TRAINING OF WORKSHOP.

Daarnaast kun je een biertje drinken met de schrijver. De training is geen verplichting.

Nog vragen?

Neem contact op met Rick Hermanussen via bijvoorbeeld LinkedIn.

Boek gekocht?

Neem contact op met Rick Hermanussen na het kopen van het boek. Dan gaat hij samen met jou het boek volschrijven met verfrissende inzichten en ideeën die gericht zijn op jouw ideale klant, klantreis, markt, merk en/of Personal Branding.



Rick Hermanussen boeken - How to become the best Copywriter (Nederlands)
ISBN 9789402189735
PAGINA’S 216
VERSCHENEN 14-05-2019
DRUK 5e druk
UITVOERING Harde kaft
TAAL Nederlands
UITGEVER Brave New Books
Levertijd: ongeveer 3-5 werkdagen
99,00
Bestel

Andere boeken van Rick Hermanussen

  • Rick Hermanussen - How to become the best Copywriter
    Rick Hermanussen - How to become the best Copywriter

    Rick Hermanussen is een schrijver van meerdere boeken. Zijn best verkochte boeken tot nu toe zijn de triologie-boeken over Copywriting, Content Creation & Entrepreneurship). 1. Hoe word je de beste Copywriter - Auteur Rick Hermanussen 2. Hoe word je de beste Content Creator -…

    Lees meer...
      9,99
  • Rick Hermanussen - Een saai boek schrijven
    Rick Hermanussen - Een saai boek schrijven

    Een boek met maar 1 hoofdstuk. Gewoon puur omdat dit een notitieboek is zonder verdere flaptekst en saaie kaft. Dat betekent niet dat het niet kan verkopen. Met ijzersterke marketing kun je zowat alles verkopen. Of laat ik het zo zeggen: "Met CMS is alles te verkopen." CMS…

    Lees meer...
      7,49
  • Rick Hermanussen - Copywriter
    Rick Hermanussen - Copywriter

    Nee, ik ga niet de gedragswetenschappelijke kant op met de trucs van Chialdini. Cialdini's beïnvloedingstechnieken of overtuigingsprincipes zijn gericht op zes principes voor het overtuigen van mensen om “ja” te zeggen. Ik behandel met name: 1. Hoe jij op de meest…

    Lees meer...
    13,49