Paul Daeleman - Brouwerspoëzie

Of biermarketing vroeger en nu


Wanneer aan het einde van de negentiende eeuw moderne brouwtechnieken en transportmiddelen innovatie en schaalvergroting mogelijk maken, komen langzaam maar zeker de merken opzetten. Een bier positioneren tegenover andere bieren, het wegdrukken van binnen- en buitenlandse concurrenten, wordt belangrijk om als brouwer te overleven, zeker in een slinkende binnenlandse markt. Hoe brouwerijen in Antwerpen en de wereld dat aan boord legden, en nog leggen, leest u in dit fascinerende boek waarbij de verbeelding van de brouwers geen grenzen blijkt te kennen.



Paul Daeleman boeken - Brouwerspoëzie
ISBN 9789053254332
PAGINA’S 208
VERSCHENEN 19-10-2017
DRUK 1e druk
UITVOERING Harde kaft
TAAL Nederlands
UITGEVER Petraco-Pandora N.V.

TIJDELIJK UITVERKOCHT

Dit boek is tijdelijk uitverkocht. Vul uw e-mail adres in om bericht te krijgen zodra het boek leverbaar is.

E-mail adres:


39,95

De genoemde prijs is een indicatie.