Patrick Petersen - Handboek E-commerce

E-business 2020, machine learning en meer conversie in de klantreis


Het dikke en presigieuze Handboek E-commerce draait om toekomstbestendige E-commerce 4.0 en waardecreatie op basis van E-business 2020. Het crossmediale boek is crossmediaal, kent bijdragen van de beste experts – zoals Drs. Wijnand Jongen, Pieter Zwart, Michel Schaeffer, Prof. dr. Cor Molenaar, Alex Bloemendal, Drs. Hans Molenaar en Alexander van Slooten – en is voorzien van augmented reality lagen. Het toekomstgerichte, kleurrijke boek kent 1000+ bijlagen en sociale media kanalen die bijna elke dag worden geüpdated.

Het boek is een crossmediale beleving en neemt de lezer - op basis van cases, onderzoeken, modellen en de praktijk - mee in de wereld van E-commerce 4.0. Het veelzijdige handboek helpt de ondernemer, webshophouder, E-commerce, marketing en communicatie -manager en de student een winnend E-commerce Strategie Plan (EcSP) te construeren. De E-commerce marketing strategie wordt opgebouwd aan de hand van praktische voorbeelden, inspiratie door experts, modellen en heldere stappen.

Om E-commerce 4.0 goed toe te kunnen passen is actuele kennis van het optimaliseren van de Customer Journey Mapping en cross-conversie-optimalisatie belangrijker dan ooit. Het boek gaat uitgebreid in op de moderne waarde creatie en sell-side van de toekomstige E-business omgeving op basis van onderscheidende waarde creatie gelinkt aan de gloednieuwe Waardeketen 2020. Ook is er veel aandacht voor promotie op basis van een moderne E-commerce Marketingmix van 20 P’s, REAN en het toepasbare 4C-model van Commerce, Consumenten-gedrag, Channels en Conversie.

Uniek aan dit boek:

• De beste experts op gebied van E-commerce 4.0 en E-business 2020

• Crossmediaal, augmented reality lagen en 1000+ bijlagen

• Actueel en toekomstbestendige E-commerce marketing inzichten

• Een duidelijke structuur en planopbouw (E-Commerce Stratetegie Plan)

• Inspiratie door de beste E-commerce experts uit Nederland en België

Inclusief bijbehorende website met extra materiaal! www.handboekecommerce.nl

Teaser: https://www.youtube.com/watch?v=qnDT2w72dDw


Het boek handboek e-commerce van Patrick Petersen is op dit moment op voorraad in ons magazijn. De prijs is € 39,95 incl. gratis bezorging thuis of op het werk.


Patrick Petersen boeken - Handboek E-commerce
ISBN 9789024401727
PAGINA’S 304
VERSCHENEN 05-03-2019
DRUK 1e druk
UITVOERING Zachte kaft
TAAL Nederlands
UITGEVER Boom
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
Meer informatie
39,95
Bestel

Andere boeken van Patrick Petersen

  • Patrick Petersen - Handboek Contentstrategie (vierde druk)
    Patrick Petersen - Handboek Contentstrategie (vierde druk)

    Dit praktische management- en studieboek is in zijn vierde editie volledig vernieuwd. Het bewezen B(loem)-model als rode draad biedt een uitgebreid framework om tot een optimale contentstrategie te komen. Het Handboek ContentStrategie 4 (HCS4) biedt uw studenten een theoretische…

    Lees meer...
    37,95
  • Patrick Petersen - Handboek Engaging Content
    Patrick Petersen - Handboek Engaging Content

    De grootste uitdaging voor professionals die met contentmarketing aan de slag gaan, is het maken van aantrekkelijke 'engaging' content. Dit blijkt uit onderzoek van het Content Marketing Institute en MarketingProfs. Veel contentmarketing werkt niet, omdat het simpelweg geen…

    Lees meer...
    25,99
  • Patrick Petersen - Mobile Customer Experience & Mixed Reality
    Patrick Petersen - Mobile Customer Experience & Mixed Reality

    De customer experience verandert onder invloed van het massale gebruik van mobiele toepassingen. De inzet van mobile marketing, om de klantreis te verbeteren, is een vak apart geworden. Inzicht in de cross channel customer journey en nieuwe belevingstechnieken brengen ons tot een…

    Lees meer...
    33,99
  • Patrick Petersen - Handboek online marketing
    Patrick Petersen - Handboek online marketing

    Dit praktische studie- en managementboek is in zijn zesde editie vernieuwd en nog completer gemaakt. Nieuwe inzichten, cijfers en ontwikkelingen van invloed op de online marketingmix, komen uitgebreid aan bod. Het Handboek Online Marketing 6 (#HOM6) verschaft je als (toekomstig)…

    Lees meer...
    57,50
  • Patrick Petersen - Handboek conversie & customer journey mapping
    Patrick Petersen - Handboek conversie & customer journey mapping

    Het online verleiden van bezoekers is een belangrijk onderdeel van online marketing. Het optimaliseren van conversie is een vak op zich geworden. Een vak dat zowel de marketeer als de online specialist onder de knie wil hebben. Inzicht in de klantreis, de Customer Journey, is…

    Lees meer...
    32,50
  • Patrick Petersen - Handboek social marketing & business
    Patrick Petersen - Handboek social marketing & business

    Social business en social (media) marketing hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Marketing & Business helpt daarom de lezer een social media strategie te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media…

    Lees meer...
    32,50
  • Patrick Petersen - Handboek online marketing, editie 5
    Patrick Petersen - Handboek online marketing, editie 5

    Januari 2018: de 2e geactualiseerde oplage is beschikbaar!De HOM5 2018 editie is vernieuwd: * Inclusief cijferupdates en redactie.* 600+ pagina's en 70+ cases. * Meer e-business, customer journey, conversie, mobile, contentstrategie en 2200+ gratis digitale bijlagen!Het Handboek…

    Lees meer...
    54,50
  • Patrick Petersen - Handboek online marketing 4.0
    Patrick Petersen - Handboek online marketing 4.0

    Handboek Online Marketing Praktische lessen om een expert te worden 4 Online marketeer, docent, bestsellerauteur, ondernemer, columnist en spreker Patrick Petersen studeerde in 1997 af op de 'Integratie van internet binnen de marketing- en communicatiemix van grote organisaties…

    Lees meer...
    43,50