Boeken over creatief denken

  • Loveletters handletteren posterkarton

    Loveletters - posterkarton. Bloc met 24 blanco vellen van glad karton. Ideaal om je mooiste teksten te letteren en te presenteren. Dit bloc posterkarton hoort bij het inspiratieboek 'Loveletters', 9789033820502. Het gladde karton is speciaal vervaardigd voor… (Poster)

    Lees meer...
      7,50
  • Dendennis boeken
    E-book
    Dendennis - Dendennis zoekt zijn knuffel

    Let op! Dit e-book is niet geschikt voor zwart-wit e-readers. In Dendennis zoekt zijn knuffel van amigurumist Dendennis staan 15 haakpatronen voor kleine en grote amigurumi’s die van bedtijd een feestje maken! Haakkarakter Dendennis is zijn knuffel kwijt en… (E-book)

    Lees meer...
      9,99
  • Austin Kleon boeken
    E-book
    Austin Kleon - Show your work

    Een boek voor creativo's, vol verrassende tips Omdat zelfs het werk van de creatiefste geesten niet altijd wordt opgepikt door het grote publiek: 10 manieren om je creativiteit met de wereld te delen en het maximum uit je ideeën te halen. 1. Je hoeft geen… (E-book)

    Lees meer...
    11,99
  • Austin Kleon boeken
    E-book
    Austin Kleon - Steal like an artist

    Inspirerend, hip, origineel, praktisch en grappig: een creativiteitsboek zoals je er nooit eerder een zag. Aan de hand van tien praktische en verrassende inzichten zet Steal like an artist je op weg naar meer creativiteit. Met als belangrijkste tip: beter slim… (E-book)

    Lees meer...
    11,99
  • Edward de Bono boeken
    E-book
    Edward de Bono - Creatief denken

    Van de hand van Edward de Bono, bestsellerauteur van onder meer Zes denkende hoofddeksels en Gym voor je geest, is er nu het allesoverkoepelende magnum opus: Creatief denken. Met dit boek wil hij ons aanzetten ons denken te vernieuwen. Veel conflicten en… (E-book)

    Lees meer...
    17,99
  • Richard Maxwell, Robert Dickman boeken
    E-book
    Richard Maxwell, Robert Dickman - De kracht van het verhaal

    Wie heeft mijn kaas gepikt? en Onze ijsberg smelt! zijn succesvolle verhalen. Wat boeit mensen daarin? Iedereen in het bedrijfsleven verkoopt iets: een product, een dienst, een idee. We doen dat door te communiceren: we moeten een ander overtuigen van ons… (E-book)

    Lees meer...
    19,99
  • Job Franken boeken
    E-book
    Job Franken - Bakfiets, garnaal en stormparaplu

    Innoveren is een moeilijk grijpbaar proces dat afhangt van een briljant idee dat net op het juiste moment bij de juiste persoon opkomt. En alleen met een dosis ondernemerschap wordt zon idee ook zakelijk succesvol. Maar wie is die dromer die zo gek is om dat… (E-book)

    Lees meer...
    15,99
  • E-book
    Minder moeten, meer flow uittreksel

    Dit is het e-book uittreksel behorend bij het boek 'Minder moeten, meer flow' (1e druk; ISBN 9789077341315 ) van Jan Bommerez. Uittreksels van StudentsOnly bieden je een goede manier om de stof uit het boek nog sneller en makkelijker onder de knie te… (E-book)

    Lees meer...
      5,95
  • Joost Kadijk, Cyriel Kortleven boeken
    E-book
    Joost Kadijk, Cyriel Kortleven - En...actie!

    Een must voor elke trainer en groepsleider. Lees, blader, noteer, visualiseer, voel, glimlach, sta recht, beweeg, toon lef, speel, vertrouw en laat creativiteit door je daden stromen. - Igor Byttebier, auteur van Creativiteit Hoe?ZO! Voorwaarden scheppen In de… (E-book)

    Lees meer...
      9,99
  • Igor Byttebier boeken
    E-book
    Igor Byttebier - Creativiteit Hoe?Zo!

    Origineel vormgegeven, volledig in kleur met vele illustraties en schema's;;;Een vernieuwend en inspirerend boek met de beste inzichten en tips om de creativiteit van jezelf en je organisatie beter te benutten;;;Verrassend efficiënte methodes, zowel voor het… (E-book)

    Lees meer...
    29,90
  • Erik Kessels boeken
    E-book
    Erik Kessels - Een idee aub

    Een idee aub gaat over het bedenken van ideeën. En hoe je dit elke dag weer kunt doen. In dit boek presenteert reclamemaker Erik Kessels aan de hand van ruim veertig statements de do s en don ts van creativiteit, gebaseerd op zijn jarenlange ervaring. Kessels… (E-book)

    Lees meer...
    14,99
  • E-book
    Sociologie voor de praktijk

    Dit is het uittreksel behorend bij het boek Sociologie voor de praktijk (7e druk; ISBN 9789046902288) van K.J. Hoeksema, S. van der Werf. Uittreksels van studentsonly bieden je een goede manier om de stof uit het boek nog sneller en makkelijker onder de knie… (E-book)

    Lees meer...
      5,95
  • Petra ter Doest boeken
    E-book
    Petra ter Doest - Publiceren over jezelf

    Publiceren over jezelf Petra ter Doest Door de komst van internet en sociale media kan iedereen over zichzelf publiceren. Je ontkomt er zelfs nauwelijks meer aan. Maar hoe pak je dat aan? Waaraan moet een sterk profiel op LinkedIn eigenlijk voldoen? Door wie… (E-book)

    Lees meer...
    12,99
  • Studentsonly boeken
    E-book
    Studentsonly - Creativiteit Hoe Zo

    Dit is het uittreksel behorend bij het boek Creativiteit Hoe Zo (1e druk; ISBN 9789020950175) van I. Byttebier. Uittreksels van studentsonly bieden je een goede manier om de stof uit het boek nog sneller en makkelijker onder de knie te krijgen. Ze geven… (E-book)

    Lees meer...
      5,95
  • Stan Boshouwers boeken
    E-book
    Stan Boshouwers - Handboek voor hemelbestormers

    Handboek voor hemelbestormers gaat over het ontwikkelen van nieuwe ideeën en hun rol bij verandering en vernieuwing. In acht zinnenprikkelende hoofdstukken beschrijft Stan Boshouwers het gehele proces vanaf de eerste inspiratie tot aan de impact bij je… (E-book)

    Lees meer...
      9,99
  • Armando Theunisse, Clemence Leijten boeken
    E-book
    Armando Theunisse, Clemence Leijten - Burn-out en naastbetrokkenen

    Burn-out treft mensen in alle lagen van de bevolking, van jong tot oud, in meer of in mindere mate. Nu treft het jouw man, vrouw, vriend of vriendin. Misschien zag je het al aankomen, misschien was het van de ene op de andere dag helemaal mis; hoe dan ook: je… (E-book)

    Lees meer...
    13,95
  • Jacob Goldenberg, Drew Boyd boeken
    E-book
    Jacob Goldenberg, Drew Boyd - Inside the box

    Het cliché van brainstormsessies is: we moeten alles wat we nu weten loslaten en outside the box denken om creatief te zijn. Maar als je echt wilt innoveren kun je het beter anders aanpakken. De creatiefste en vernieuwendste ideeën ontstaan juist als je je… (E-book)

    Lees meer...
    17,99
  • Steven van Belleghem boeken
    E-book
    Steven van Belleghem - De Conversation Manager

    ?De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan.… (E-book)

    Lees meer...
    22,50
  • Gianni Rodari boeken
    19,95
  • Krist Pauwels boeken
    Krist Pauwels - Your Work and Your Life

    A lot of people regard their professional life as a 'different' life than their private life. But don't we all have one life? Of which work is an integral part? This book shows you how you can use your full potential and that of your (work) environment in… (Harde kaft)

    Lees meer...
    15,00
  • Koos De Wilt boeken
    Koos De Wilt - Think Like an Artist, Don't Act Like One

    This book presents 75 ways to look at art and 75 life lessons you can learn from it. From the works of ancient Egypt and Greece to today's abstract and conceptual pieces, by way of Leonardo, Dürer and Rembrandt, Picasso, Warhol and Ai Weiwei, art inspires us… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    12,90
  • Huub van Osch boeken
    Huub van Osch - Different Brains, Different Approaches

    Finally, a book that describes the neurological differences between the male and female brain and how this is implemented in advertising! The book describes how men and women think, the origin of their emotions, and why they make certain decisions. Find out… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,00
  • Dorte Nielsen boeken
    Dorte Nielsen - The Divergent and Convergent thinking book

    Creativity research shows that dividing thinking into divergent and convergent forms improves and increases idea production; this leads to unexpected thoughts and original solutions. Divergent thinking is used to generate ideas; convergent thinking helps in… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    15,00
  • Merel Stegeman boeken
    Merel Stegeman - Wonderlust - Your inside travel guide

    Wonderlust is een anders dan anders reis journal voor de vrouw van nu, met inspirerende en reflecterende vragen die je op vakantie of reis laten nadenken over wat nou echt belangrijk voor je is. Het is een unieke reis journal waarbinnen alles met de hand is… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,50
  • Igor Byttebier, Ramon Vullings boeken
    Igor Byttebier, Ramon Vullings - Creativity in Business

    Creativity in Business is the basic guide for idea generation and selection. Focussed specifically on business and education.The book outlines the 4 step creative process:- Ask the right questions- Generate a lot of ideas- Select the right ones- Start… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,90