Boeken over creatief denken

  • Klaske Goedhart boeken
      9,99
  • Jacqueline Wilson boeken
    14,99
  • Austin Kleon boeken
    E-book
    Austin Kleon - Show your work!

    Omdat zelfs het werk van de creatiefste geesten niet altijd wordt opgepikt door het grote publiek: 10 manieren om je creativiteit met de wereld te delen en het maximum uit je ideeën te halen.Je hoeft geen genie te zijnDenk in processen, niet in productenDeel… (E-book)

    Lees meer...
    11,99
  • Austin Kleon boeken
    E-book
    Austin Kleon - Steal like an artists

    Aan de hand van tien praktische en verrassende inzichten zet Steal like an artist je op weg naar meer creativiteit. Met als belangrijkste tip: beter slim gejat dan slecht bedacht. Want Picasso wist het al: 'Kunst is diefstal.'Ideeën die zomaar uit het niets… (E-book)

    Lees meer...
    11,99
  • Joost Kadijk, Cyriel Kortleven boeken
    E-book
    Joost Kadijk, Cyriel Kortleven - En...actie!

    Een must voor elke trainer en groepsleider. Lees, blader, noteer, visualiseer, voel, glimlach, sta recht, beweeg, toon lef, speel, vertrouw en laat creativiteit door je daden stromen. - Igor Byttebier, auteur van Creativiteit Hoe?ZO! Voorwaarden scheppen In de… (E-book)

    Lees meer...
      9,99
  • Stan Boshouwers boeken
    E-book
    Stan Boshouwers - Handboek voor hemelbestormers

    Handboek voor hemelbestormers gaat over het ontwikkelen van nieuwe ideeën en hun rol bij verandering en vernieuwing. In acht zinnenprikkelende hoofdstukken beschrijft Stan Boshouwers het gehele proces vanaf de eerste inspiratie tot aan de impact bij je… (E-book)

    Lees meer...
      9,99
  • Armando Theunisse, Clemence Leijten boeken
    E-book
    Armando Theunisse, Clemence Leijten - Burn-out en naastbetrokkenen

    Burn-out treft mensen in alle lagen van de bevolking, van jong tot oud, in meer of in mindere mate. Nu treft het jouw man, vrouw, vriend of vriendin. Misschien zag je het al aankomen, misschien was het van de ene op de andere dag helemaal mis; hoe dan ook: je… (E-book)

    Lees meer...
    13,95
  • Petra ter Doest boeken
    E-book
    Petra ter Doest - Publiceren over jezelf

    Publiceren over jezelf Petra ter Doest Door de komst van internet en sociale media kan iedereen over zichzelf publiceren. Je ontkomt er zelfs nauwelijks meer aan. Maar hoe pak je dat aan? Waaraan moet een sterk profiel op LinkedIn eigenlijk voldoen? Door wie… (E-book)

    Lees meer...
    12,99
  • Igor Byttebier boeken
    E-book
    Igor Byttebier - Creativiteit Hoe?Zo!

    Origineel vormgegeven, volledig in kleur met vele illustraties en schema's;;;Een vernieuwend en inspirerend boek met de beste inzichten en tips om de creativiteit van jezelf en je organisatie beter te benutten;;;Verrassend efficiënte methodes, zowel voor het… (E-book)

    Lees meer...
    29,99
  • Dirk De Boe boeken
    E-book
    Dirk De Boe - Egoschock

    Verander de wereld, begin bij jezelf Auteur Dirk De Boe doorliep de voorbije jaren een fenomenaal veranderingstraject. Na een carrière als succesvol manager in een groot bedrijf werd hij zelfstandig ondernemer in creatief denken. In dit boek toont hij hoe je… (E-book)

    Lees meer...
    15,99
  • Louis Bohtlingk boeken
    E-book
    Louis Bohtlingk - CareFirst

    Geld is er voor ons allemaal. Het geld is er voor de mens, de aarde en de gemeenschap. Laat het stromen, wij hebben het allemaal nodig. Maak de uitwisseling eerlijk en steun elkaar. Maak geen misbruik van het systeem. Help elkaar aan ieders rechtmatig deel.… (E-book)

    Lees meer...
      8,95
  • Edward de Bono boeken
    E-book
    Edward de Bono - Creatief denken

    Van de hand van Edward de Bono, bestsellerauteur van onder meer Zes denkende hoofddeksels en Gym voor je geest, is er nu het allesoverkoepelende magnum opus: Creatief denken. Met dit boek wil hij ons aanzetten ons denken te vernieuwen. Veel conflicten en… (E-book)

    Lees meer...
    14,99
  • Richard Maxwell, Robert Dickman boeken
    E-book
    Richard Maxwell, Robert Dickman - De kracht van het verhaal

    Wie heeft mijn kaas gepikt? en Onze ijsberg smelt! zijn succesvolle verhalen. Wat boeit mensen daarin? Iedereen in het bedrijfsleven verkoopt iets: een product, een dienst, een idee. We doen dat door te communiceren: we moeten een ander overtuigen van ons… (E-book)

    Lees meer...
      9,99
  • Job Franken boeken
    E-book
    Job Franken - Bakfiets, garnaal en stormparaplu

    Innoveren is een moeilijk grijpbaar proces dat afhangt van een briljant idee dat net op het juiste moment bij de juiste persoon opkomt. En alleen met een dosis ondernemerschap wordt zon idee ook zakelijk succesvol. Maar wie is die dromer die zo gek is om dat… (E-book)

    Lees meer...
      9,99
  • Erik Kessels boeken
    E-book
    Erik Kessels - Een idee aub

    Een idee aub gaat over het bedenken van ideeën. En hoe je dit elke dag weer kunt doen. In dit boek presenteert reclamemaker Erik Kessels aan de hand van ruim veertig statements de do’s en don’ts van creativiteit, gebaseerd op zijn jarenlange ervaring.… (E-book)

    Lees meer...
      9,99
  • Jacob Goldenberg, Drew Boyd boeken
    E-book
    Jacob Goldenberg, Drew Boyd - Inside the box

    Het cliché van brainstormsessies is: we moeten alles wat we nu weten loslaten en outside the box denken om creatief te zijn. Maar als je echt wilt innoveren kun je het beter anders aanpakken. De creatiefste en vernieuwendste ideeën ontstaan juist als je je… (E-book)

    Lees meer...
      9,99
  • Dendennis boeken
    E-book
    Dendennis - Dendennis zoekt zijn knuffel

    Let op! Dit e-book is niet geschikt voor zwart-wit e-readers. In Dendennis zoekt zijn knuffel van amigurumist Dendennis staan 15 haakpatronen voor kleine en grote amigurumi’s die van bedtijd een feestje maken! Haakkarakter Dendennis is zijn knuffel kwijt en… (E-book)

    Lees meer...
      9,99
  • Loveletters handletteren posterkarton

    Loveletters - posterkarton. Bloc met 24 blanco vellen van glad karton. Ideaal om je mooiste teksten te letteren en te presenteren. Dit bloc posterkarton hoort bij het inspiratieboek 'Loveletters', ISBN 9789033820502. Het gladde karton is speciaal vervaardigd… (Poster)

    Lees meer...
      7,50
  • Steven van Belleghem boeken
    E-book
    Steven van Belleghem - De Conversation Manager

    ?De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan.… (E-book)

    Lees meer...
    22,50
  • Willemien Brand boeken
    Willemien Brand - Visual Doing

    After the success of 2017’s Visual Thinking, the author noticed that people enjoy discovering how easy it is to use drawings in business communication. But they still have no guide to satisfy their desire to tell a visual story in a very simple way. That is… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,90
  • André Schaminee boeken
    André Schaminee - Designing With and within Public Organizations

    Design practices increasingly appeal to public organizations as a new and promising approach, but how can we make collaboration between designers and public sector innovators successful? Worldwide, design thinking is being used to come up with meaningful… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,00
  • Walter Vandervelde boeken
    Walter Vandervelde - When the Box is the Limit

    Innovators have long recognised that constraints stimulate the process of creativity and innovation. When the box is the limit, creativity often comes to the surface organically as a natural solution. Restraints should never be a reason not to innovate. Often… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,00
  • Paulina Larocca boeken
    Paulina Larocca - Creativity +

    Creativity+ is designed to be interactive and as creative as its premise. It is a book, toolkit and a philosophy that teaches you how to infuse creative thinking in all aspects of your life, supported by practical tools to bring your ideas to fruition. It is… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    15,00
  • Huub van Osch boeken
    Huub van Osch - Different brains, different approach

    Finally, a book that describes the neurological differences between the male and female brain and how this is implemented in advertising! The book describes how men and women think, the origin of their emotions, and why they make certain decisions. Find out… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,00
  • Gaby Crucq - Toffulo, Sanne Knitel boeken
    Gaby Crucq - Toffulo, Sanne Knitel - Concept code

    Conceptual thinking involves adding vision to a product, service, or organisation. Content is key, as this determines the coherence of the concept. Consumers want to experience every aspect of the concept. In addition, the producer must meet the emotional and… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,90