Boeken over reclame

  • Erwin Wijman boeken
    Erwin Wijman - Zo verkoop je alles

    Je kunt nog zo geweldig zijn, maar als mensen dat niet weten heb je er niets aan. Wil je meer klanten? Verleid ze dan met aantrekkelijke reclame. Ook jij kunt de Tesla worden onder de auto's, de George Clooney onder de acteurs, de Hema onder de rookworsten.… (Harde kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Wilbert Schreurs boeken
    Wilbert Schreurs - Alles kip & ei?

    De reclamecampagnes voor kip & ei staan in ons collectieve geheugen gegrift. Wie kent niet de slogans als 'Breek de dag, tik 'n eitje' en 'Kip, 't meest veelzijdige stukje vlees'? De reclame van de pluimveesector heeft er mede voor gezorgd dat kip- & ei… (Harde kaft)

    Lees meer...
    19,95
  • G.J. Verra boeken
    G.J. Verra - Account management in de praktijk

    De aanleiding Als vervolg op het eerder verschenen boek Account Management. Filosofie, instrumenten en implementatie van dezelfde auteur, dat eerder 'managerial' van karakter is, concentreert zich het voorliggende boek meer op de concrete praktijk van account… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    46,95
  • Gaby Crucq-Toffolo, Sanne Knitel boeken
    Gaby Crucq-Toffolo, Sanne Knitel - Conceptdenken

    In onze mediamaatschappij worden we overladen met informatie, entertainment, reclame en marketingboodschappen. Organisaties en merken die overeind willen blijven in deze mediastorm, kunnen niet zonder sterke concepten. Conceptdenken is een onmisbare… (Harde kaft)

    Lees meer...
    35,00
  • Erwin Wijman boeken
    E-book
    Erwin Wijman - Zo verkoop je alles

    Je kunt nog zo geweldig zijn, maar als mensen dat niet weten heb je er niets aan. Wil je meer klanten? Verleid ze dan met aantrekkelijke reclame. Ook jij kunt de Tesla worden onder de auto's, de George Clooney onder de acteurs, de Hema onder de rookworsten.… (E-book)

    Lees meer...
    29,95
  • Fons Van Dyck boeken
    E-book
    Fons Van Dyck - Reclame: dood of levend

    Wat is de meerwaarde van reclame in een snel veranderende wereld? Merken, marketing en reclame staan vandaag onder druk. De meerwaarde van reclame staat meer dan ooit ter discussie. Dit boek is een aanzet tot debat en reflectie. In Reclame: dood of levend… (E-book)

    Lees meer...
    19,99
  • Peter Olsthoorn boeken
    E-book
    Peter Olsthoorn - Privacy bestaat niet

    Peter Olsthoorn geeft in een persoonlijk relaas een overzicht van alle aspecten rondom privacy. Vanuit het perspectief van de marketeer, vanuit dat van de overheid, maar ook vanuit het perspectief van jou als burger. Wat is jouw privacy je waard? En voor welke… (E-book)

    Lees meer...
      9,99
  • Chris van Roey, Martine Ballegeer boeken
    E-book
    Chris van Roey, Martine Ballegeer - Adverteerder zkt. reclamebureau

    Vind het reclamebureau op maat van uw bedrijf! De magische vonk tussen adverteerder en reclamebureau maakt het verschil in een alsmaar competitievere markt. Maar hoe selecteer je het voor jou magische reclamebureau? Adverteerder zkt. reclamebureau is het enige… (E-book)

    Lees meer...
    23,99
  • C Hanna boeken
    51,95
  • Simon Veksner boeken
    Simon Veksner - 100 Ideas that Changed Advertising

    Dieses Buch zeigt, chronologisch geordnet, 100 Ideen, die die Werbung verändert haben: von der Entwicklung der ersten Werbeformate über die Geschichte des Brandings bis hin zu den kreativen Revolutionen der 1960er Jahre und dem digitalen Zeitalter,… (Diversen)

    Lees meer...
    24,00
  • Eliza Williams boeken
    Eliza Williams - This is Advertising

    Looks at the changes occurring within advertising, from the perspective of key figures within the industryThis is Advertising addresses the changes that are occurring within advertising, from the perspective of key figures within the industry. It provides a… (Diversen)

    Lees meer...
    30,00
  • Fons Van Dyck boeken
    E-book
    Fons Van Dyck - La publicite: morte ou vivante

    Les marques, le marketing et la publicité sont aujourd'hui mis sous pression. Plus que jamais, la plus-value de la publicité est remise en question. Ce livre se veut une amorce au débat et à la réflexion. Dans La Publicité : morte ou vivante ?, Fons Van… (E-book)

    Lees meer...
    19,99