Boeken over marketing

  • Albert Zeeman boeken
    Albert Zeeman - Marketingplan today

    Iedere ondernemer verdient een goed marketingplan. Je maakt het zelf met Marketingplan Today, zonder dagenlange heisessies. Vergeet ellenlange formulieren en ingewikkelde sjablonen. Je geeft antwoord op de zes eenvoudige en prikkelende vragen van Albert Zeeman… (Harde kaft)

    Lees meer...
    35,99
  • Babs van Teylingen-Geerlings boeken
    Babs van Teylingen-Geerlings - Mediaplanning

    Mediaplanning is door het grote aanbod van mogelijkheden steeds lastiger geworden. Het is een uitdagend proces om de juiste media te selecteren, zodat zowel de campagnedoelstellingen worden gerealiseerd als de doelgroep wordt bereikt. Dit boek verschaft snel… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    31,50
  • Gerda van Galen boeken
    Gerda van Galen - Contentmarketing voor Dummies

    Content is king. Je hoort het overal, maar wat betekent het precies? Hoe zorg je ervoor dat de content die wordt gemaakt bijdraagt aan een succesvolle online marketing? Met Contentmarketing voor Dummies ontdek je het geheim van een goede contentstrategie. Met… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,99
  • Frank van Dalen, Joost Smits, Aart Paardekooper, Tijn Elferink boeken
    Frank van Dalen, Joost Smits, Aart Paardekooper, Tijn Elferink - Permanente campagne

    In het boek 'Permanente politieke campagne' krijgenpolitieke partijen en politici handreikingen aangebodenom het contact met de kiezer te versterken. Het boek helptom de toevalsfactor tijdens verkiezingen uit te schakelenen de kans op succes te optimaliseren… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Cor Hospes boeken
    Cor Hospes - De power van een contentplatform

    Houd op met het online uitstrooien van je content op media die niet van jezelf zijn. Leid je publiek liever naar je eigen contentplatform. Dat is de plek om uit te groeien tot een autoriteit binnen je niche, branche of industrie. Dat is het epicentrum van je… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    23,50
  • Patrick Petersen boeken
    Patrick Petersen - Handboek online marketing, editie 5

    Januari 2018: de 2e geactualiseerde oplage is beschikbaar!De HOM5 2018 editie is vernieuwd: * Inclusief cijferupdates en redactie.* 600+ pagina's en 70+ cases. * Meer e-business, customer journey, conversie, mobile, contentstrategie en 2200+ gratis digitale… (Harde kaft)

    Lees meer...
    54,50
  • Marc Castricum, Mitchell de Vries boeken
    Marc Castricum, Mitchell de Vries - Handboek Google Adwords

    De online advertentiemarkt is wereldwijd groter dan de markt van alle gedrukte tijdschriften en kranten samen. Wie online adverteert, moet moeite doen om op te vallen bij zijn doelgroep. Google AdWords helpt u klanten te vinden. De auteurs van dit handboek… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    27,99
  • Patrick Petersen boeken
    Patrick Petersen - Handboek conversie & customer journey mapping

    Het online verleiden van bezoekers is een belangrijk onderdeel van online marketing. Het optimaliseren van conversie is een vak op zich geworden. Een vak dat zowel de marketeer als de online specialist onder de knie wil hebben. Inzicht in de klantreis, de… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    32,50
  • Patrick Petersen boeken
    Patrick Petersen - Handboek social marketing & business

    Social business en social (media) marketing hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Marketing & Business helpt daarom de lezer een social media strategie te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    32,50
  • Jan Zimmerman boeken
    Jan Zimmerman - De kleine je website promoten voor Dummies

    Een website is he´t visitekaartje voor producten en diensten. Een sterke promotie van je site is dus onmisbaar. Dit boekje laat zien hoe je de marketing van je website aanpakt. Van hetontwikkelen van content en het verfraaien van je site tot een slim gebruik… (Zachte kaft)

    Lees meer...
      9,99
  • Alexander Hiam boeken
    Alexander Hiam - De kleine marketing voor Dummies

    Wil je een nieuw product lanceren? Of wil je bestaande marketingplannen nieuw leven inblazen? Het is belangrijker dan ooit dat je weet hoe je klanten trekt, hen overhaalt tot een aankoop en ervoor zorgt dat ze terugkomen voor meer! Dit boekje staat vol met… (Zachte kaft)

    Lees meer...
      9,99
  • Johan Rippen, Marcella Bos boeken
    Johan Rippen, Marcella Bos - Events & Beleven

    Elk event heeft beleving en ervaring als doel. Van festival tot feest, van training tot congres, van tentoonstelling tot themapark, van ceremonie tot herdenking en van excursie tot groepsreis. Wat zijn de triggers voor de beleving van de deelnemers, gasten,… (Harde kaft)

    Lees meer...
    37,50
  • Esther de Berg, Rutger Mackenbach boeken
    Esther de Berg, Rutger Mackenbach - Basisboek marketingcommunicatie

    Kiezen we voor sales promotions of sponsoring? Bereiken we onze doelgroep via televisie of Facebook? Basisboek marketingcommunicatie geeft een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    53,95
  • Loek ten Berge, Ellen van der Aart, Frank Hagemans, Guido Winckels boeken
    Loek ten Berge, Ellen van der Aart, Frank Hagemans, Guido Winckels - Dit is marketing!

    Marketing wordt vaak gezien als een synoniem voor reclame. Natuurlijk is reclame belangrijk, maar het is slechts een klein onderdeel van het brede spectrum dat marketing heet. Dit boek behandelt al die facetten en laat studenten op een toegankelijke manier… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    44,95
  • Leo Pot boeken
    Leo Pot - Hoe pak je een oen zijn poen

    Hoe kun je mensen overhalen om meer geld uit te geven dan ze van plan zijn? Waarom is ook bij sales het voorspel zo belangrijk? En waarom vergeet je de titel van dit boek nooit meer? Op deze en nog veel meer vragen vind je het antwoord in dit boek. Hoe pak je… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    12,50
  • Paul Moers boeken
    Paul Moers - Dienstbaar zijn is het nieuwe goud

    Dienstbaar zijn is het nieuwe klantgericht zijn. Veel bedrijven kiezen klantgerichtheid als nieuwe strategie, maar hebben geen idee hoe ze dit in de praktijk invullen. Door in dienstbaarheid te denken kunnen bedrijven echt meters maken. Consumenten en klanten… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,50
  • Patrick Petersen boeken
    Patrick Petersen - Handboek online marketing 4.0

    Handboek Online Marketing Praktische lessen om een expert te worden 4 Online marketeer, docent, bestsellerauteur, ondernemer, columnist en spreker Patrick Petersen studeerde in 1997 af op de 'Integratie van internet binnen de marketing- en communicatiemix van… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    43,50
  • Gert-Jan Scheers boeken
    Gert-Jan Scheers - Modern marketingmanagement

    Marketing verandert continu. De laatste jaren zelfs in zo'n snel tempo, dathet soms moeilijk is om alle ontwikkelingen bij te houden. Dit vlot geschrevenboek geeft een volledig overzicht van wat marketing nu echt inhoudt, inclusiefde nieuwste ontwikkelingen.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    71,95
  • Marc Logman boeken
    Marc Logman - Marketingplan

    Elke marketeer zal binnen de onderneming waarin hij actief is, vanuit een analyse van de huidige en toekomstige situatie (zowel extern als intern) bepaalde marketingbeslissingen nemen. Het hanteren van een planmatige structuur geeft daarbij een houvast. In dit… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    25,20
  • Eelco de Boer boeken
    Eelco de Boer - Winst.nl

    Winst.nl - Succesvol Dankzij Het InternetIn de afgelopen 10 jaar heeft Eelco de Boer meerdere internetbedrijven opgezet, 100 + websites laten bouwen en duizenden ondernemers geholpen bij het opbouwen of uitbreiden van een eigen internetonderneming middels zijn… (Harde kaft)

    Lees meer...
    37,00
  • Strategische sportmarketing

    Strategische sportmarketingHans Westerbeek, Berend Rubingh, David Shilbury & Shayne QuickDe sportwereld is in de afgelopen dertig jaar ingrijpend veranderd. Was het vroeger voor zowel deelnemers als toeschouwers een plaatselijke zaterdagmiddagactiviteit, nu… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    41,87
  • Rein Memelink boeken
    Rein Memelink - SPSS voor marktonderzoek

    Bij veel hbo-opleidingen is SPSS de standaard als softwarepakket voor het verwerken van marktonderzoeksgegevens. De organisatie van het onderwijs om SPSS-vaardigheden aan te leren is voor menige opleiding echter een hoofdpijndossier. SPSS voor marktonderzoek… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    22,95
  • Wim Biemans boeken
    Wim Biemans - Business marketing management

    Business Marketing Management leert je hoe bedrijven die in de zakelijke markt opereren, invulling geven aan hun marketingbeleid. Deze uitgave is zeer toegankelijk dankzij het duidelijke taalgebruik en de aansprekende praktijkvoorbeelden. Waarom kiezen voor… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    67,95
  • Hans Vosmer, John Smal boeken
    Hans Vosmer, John Smal - Marketing kernstof Opgaven en cases

    Marketing Kernstof is een introductie in het vakgebied marketing en laat je kennismaken met de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. Praktijkgericht, heel compleet en tóch compact. Door dit opgavenboek bij het boek te gebruiken, kun je… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    35,95
  • René Susan boeken
    René Susan - Salesvaardigheden

    Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktijkvoorbeelden, concrete tips en de aansprekende quotes helpen je… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    37,95