Boeken over marketing

  • Corien Plaisier boeken
    Corien Plaisier - Focus & groei

    Focus en Groei bevat zes verhalen van ondernemers die vanuit niets een bedrijf zijn begonnen. Zij beantwoorden vragen over hun drijfveren om te starten, of ze altijd al ondernemer wilden worden of dat het gewoon op hun pad kwam. Op welke manier kwamen ze aan… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    18,27
  • Jos Weijens boeken
    Jos Weijens - Het Huis met de Groene Lantaarn

    Dit boek gaat over de opkomst en ondergang van `Het Huis met de Groene Lantaarn’, destijds een van de grootste mode import en agenturen bedrijven van Nederland. Kort na de Tweede Wereldoorlog had Hans Poelmann het lef om Duitse modeartikelen te importeren.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    21,48
  • Eric Van Poucke boeken
    Eric Van Poucke - Verkoper met L.O.C.K. - sleutel

    Verkoopsopleidingen brengen diverse methodieken en technieken aan. Maar een verkoop is succesvol door de verkoper. Hij zet de methodiek in welke nodig is op het moment en met een positieve overtuiging. De focus voor de Verkoper met L.O.C.K. - sleutel is de… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,77
  • Michel Hoetmer boeken
    Michel Hoetmer - Sluit de deal!

    Ze zeggen wel eens 'always be closing'. Is het verstandig dit verkoop-abc'tje toe te passen? Het antwoord zal je verbazen. In dit boek lees je alles over de beste manier om instemming van de klant te krijgen en orders af te sluiten.Ze zeggen wel eens 'always… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,51
  • Ruurd Mulder boeken
    Ruurd Mulder - Lof der commercie

    Overconsumptie, verspilling, verslaving, smakeloosheid, slechte eetgewoonten en vervlakking van de media; er zijn maar weinig maatschappelijke problemen waar marketing en reclame niet deels verantwoordelijk voor worden gehouden. Marketeers met hun fixatie op… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    15,42
  • Mark Earls boeken
    Mark Earls - De Ultieme Kudde

    De aanname dat mensen individualistisch zijn loopt als een rode draad door onze cultuur. Recente ontdekkingen van vooraanstaande hersen- en gedragswetenschappers wijzen er echter op dat we veel minder zelfstandig zijn dan we graag willen denken. Sterker nog:… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    25,00
  • Sjef Kerkhofs, Robbert Gangadin boeken
    Sjef Kerkhofs, Robbert Gangadin - Social media marketing

    Social media blijven zich in sneltreinvaart ontwikkelen. 2012 was het jaar van Facebook, daar bestaat geen twijfel over. Maar 2012 was ook het jaar dat steeds meer organisaties zich bezig gingen houden met social media strategie.Dat brengt een nieuwe uitdaging… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    32,50
  • Peter Olsthoorn boeken
    Peter Olsthoorn - Privacy bestaat niet

    Peter Olsthoorn geeft in een persoonlijk relaas een overzicht van alle aspecten rondom privacy. Vanuit het perspectief van de marketeer, vanuit dat van de overheid, maar ook vanuit het perspectief van jou als burger. Wat is jouw privacy je waard? En voor welke… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    16,50
  • Aart Lensink boeken
    Aart Lensink - Formats

    Formats The next step in contentmarketing In Formats wordt de lezer meegenomen in de wereld van gewenste content in de vorm van formats. Je leest hoe je als merk zelf formats kunt ontwikkelen. Formats die hard nodig zijn omdat ze binnen de contentstrategie van… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    27,50
  • Alex van Leeuwen boeken
    Alex van Leeuwen - Online reputatiemanagement

    Online ReputatiemanagementOver webcare, reputatie meten en het voorkomen van imagoschade"Boordevol mooie cases. Dit boek biedt echt een handvat voor het optuigen en uitbouwen van de online reputatie van je organisatie."Steven van Belleghem (inspirator, coach… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    27,50
  • Jan Willem Alphenaar boeken
    Jan Willem Alphenaar - LinkedIn voor ZZP'ers

    Waarom moet jij als ZZP’er nu gebruik maken van LinkedIn? Je zoekt geen personeel en ook geen baan. Daarom ben je ZZP’er. Wat je wel zoekt is kennis om bij te blijven met de laatste ontwikkelingen en het vinden van nieuwe opdrachten en eventuele… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    23,14
  • Rudy Moenaert, Henry Robben boeken
    Rudy Moenaert, Henry Robben - Marketing met ballen

    'Een ideale inspiratiebron voor de moderne marketeer.' STEVEN VAN BELLEGHEM Het roer moet om. Marketeers moeten (weer) een leidende rol pakken binnen hun bedrijf. Wil jij weten wat nodig is voor succes, zowel voor jezelf als voor je organisatie? Het… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    27,50
  • Jorgen Declerck boeken
    Jorgen Declerck - Get a Yes!

    Jorgen Declerck werd geboren op 11 mei 1981 in het West-Vlaamse Oostende, al vlug werd duidelijk dat hij meester was in het overbrengen van zijn ideeën naar de mensen rondom hem en hen te overtuigen van zijn visie op bepaalde zaken. Rond het jaar 2000 zette… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,95
  • Paul Postma boeken
    Paul Postma - Big data marketing

    Big Data Marketing is een verrassend vak waarmee bedrijven en organisaties hun commerciële activiteiten aanzienlijk kunnen verbeteren. Het geeft een scherper beeld van de commerciële werkelijkheid dan je eigen ogen. Paul Postma maakt Big Data Marketing voor… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    30,50
  • Adriaan Oomen boeken
    Adriaan Oomen - Bovenscheidend vermogen

    Wat maakt bepaalde merken bijzonder, en hoe komt het dat ze boven andere merken uitsteken? Dat is het Bovenscheidend Vermogen. Datgene waardoor en waarmee merken zich positief onderscheiden van andere merken. De auteur neemt je in dit boek mee op een… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    23,95
  • Albert Zeeman boeken
    Albert Zeeman - Marketingplan Today

    Iedere ondernemer verdient een goed marketingplan. Je maakt het zelf met Marketingplan Today, zonder dagenlange heisessies. Vergeet ellenlange formulieren en ingewikkelde sjablonen. Je geeft antwoord op de zes eenvoudige en prikkelende vragen van Albert Zeeman… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,71
  • Derek Thompson boeken
    Derek Thompson - Hitmakers

    Top of flop Wat is die combinatie die ertoe leidt dat iets nieuws soms uitgroeit tot een fenomeen? Zonder het juiste netwerk blijft ook het meest briljante idee onopgemerkt, en de belangrijkste afnemers van iets nieuws zijn niet degenen die het als eersten… (Harde kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Henk de Jager boeken
    Henk de Jager - Klanten overtuigen

    Opdrachtgevers en inkopers zijn tegenwoordig op zoek naar de echte expert onder de leveranciers. Ze willen een partner selecteren die de meeste toegevoegde waarde kan leveren en laten zich niet meer intimideren door ronkende marketingtaal en vage beloftes.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,05
  • Sandra Derksen boeken
    Sandra Derksen - Bloeiende online praktijk lancering

    Snel en met succes een online praktijk creëren met goed betalende cliënten. Een onmisbare handleiding.Als jij streeft naar persoonlijke begeleiding van cliënten vanuit een online praktijk dan heb je het juiste boek in handen. In haar inmiddels vijfde boek… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    25,00
  • N.I.B. Provocateur boeken
    N.I.B. Provocateur - Super Accountmanager

    Super Accountmanager is een gids voor startende (en bestaande) accountmanagers. De schrijver, N.I.B. Provocateur, heeft meer dan 15 jaar saleservaring in de 21e eeuw in de Benelux. Hij heeft meer dan 100 miljoen euro omzet gerealiseerd, 1 miljoen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    14,34
  • Jan Roel Van Rhee boeken
    19,95
  • René ter Beke, Tim Gorter boeken
    René ter Beke, Tim Gorter - Online wereld voor Toerisme en Recreatie

    Er zijn weinig branches die zo sterk beïnvloed zijn door internet en social media als de Toerisme en Recreatie branche. Het is dan ook absoluut noodzakelijk dat werknemers in deze branche begrijpen hoe deze online wereld functioneert. De lesmethode 'Online… (Harde kaft)

    Lees meer...
    38,20
  • René ter Beke, Tim Gorter boeken
    René ter Beke, Tim Gorter - Social media voor het MBO

    Social media is voor het bedrijfsleven inmiddels een kritische succesfactor. Deze lesmethode kan breed ingezet worden voor iedere niveau 3 en 4 studierichting die is gericht op de consument of commerciële klant. Social media wordt hier gepresenteerd als… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    25,15
  • Jacko D'Agnolo boeken
    Jacko D'Agnolo - En Waar Blijft De Klant?

    Houden we nog van de klant? Klantbelang en servicegerichtheid zit Nederlanders niet in de genen, stelt Jacko D?Agnolo. Met "En waar blijft de klant?" geeft hij aan dat het nu echt anders moet. Als ondernemer weet hij als geen ander hoe belangrijk het is om… (Zachte kaft)

    Lees meer...
      4,95
  • Ed Peelen, Rob Beltman, Gerard Struijf, Adriaan Wagenaar boeken
    Ed Peelen, Rob Beltman, Gerard Struijf, Adriaan Wagenaar - Kijk op klantgerichtheid

    KIJK OP KLANTGERICHTHEID Auteurs: Ed Peelen, Rob Beltman, Gerard Struijf en Adriaan Wagenaar Het onderwerp klantgerichtheid wordt vaak op eenzijdige wijze belicht. Het lijkt erop dat klanten het laatste woord hebben. Om het begrip klantgerichtheid vanuit een… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    17,50