Boeken over marketing

  • Fred Rutgers boeken
    Fred Rutgers - Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen!

    Veel ondernemers vinden verkopen lastig. Maar dat hoeft het niet te zijn! In dit boek wordt in begrijpelijke spreektaal, op basis van herkenbare voorbeelden, uitgelegd hoe je leuker, succesvoller en gemakkelijker je verkoopdoelstellingen kunt realiseren. Ben… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    14,95
  • Ellen de Lange-Ros boeken
    Ellen de Lange-Ros - Een zaak van fans

    Anna, Joris en Orlando hebben het lastig. Ze werken als manager, zelfstandige en winkelier, maar hun omzet loopt terug. Op een avond belanden ze samen bij een rockconcert van de zanger David. Hoewel hij in de grote media nooit veel aandacht krijgt, blijkt hij… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,95
  • Bob Oord boeken
    Bob Oord - B2B contentmarketing

    De tijd dat bedrijven effectief konden communiceren vanuit hun eigen context is definitief voorbij. Met loze beloften, wervelende dienstbeschrijvingen en zogenaamde unique sellingpoints kan de informatiehonger van zakelijke beslissers niet langer worden… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    27,99
  • Ellen de Lange-Ros boeken
    Ellen de Lange-Ros - Een zaak van geld

    Anna, Joris en Orlando zijn hechte vrienden. Ze werken als zelfstandige, manager en creatieve winkelier. Op een avond belanden ze samen bij het rockconcert van zanger David en zijn zus Daniëlle. Zij is een sympathieke en succesvolle zakenvrouw die volop geld… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    21,00
  • Bart Groothuis boeken
    Bart Groothuis - Creëer een band met je klant

    Zou je zelf een professional in de arm nemen die je niet vertrouwt? Natuurlijk niet. Succesvol verkopen begint met een persoonlijke relatie met je klant. Uiteraard moet je verstand van zaken hebben, maar een klant moet je ook aardig vinden voordat hij met je… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    23,50
  • Peter Stinckens boeken
    Peter Stinckens - Virale verkooptechnieken

    In deze tweede, volledig herwerkte uitgave, biedt top coach Peter Stinckens u een inzicht in verkopen. Maar niet op een manier zoals u die misschien van een boek over verkopen verwacht. In dit boek pelt u samen met de auteur het verkoopproces laag voor laag… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,56
  • Floris E. Hurts boeken
    Floris E. Hurts - De onmisbaarheidsfactor

    Nog nooit was de concurrentiestrijd harder dan nu. Vaak lijkt het alleen nog maar om de laagste prijs te gaan. Tegelijkertijd bestaan in veel sectoren grote verschillen tussen de oplossingen die klanten verwachten en de diensten die organisaties leveren. De… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,95
  • Rolf Bax boeken
    Rolf Bax - De zeven sleutels tot succesvol verkopen

    Verkopen is voor veel bedrijven van groot belang. Zonder een succesvolle verkoop, blijven de meeste bedrijven niet lang bestaan. Jarenlang heeft men zich bij dit verkopen steeds gericht op het product, maar men gaat nu inzien dat klantgericht verkopen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    26,50
  • Steve Krug boeken
    Steve Krug - Rocket surgery made easy

    Het langverwachte vervolg op het enorm succesvolle ?Don?t make me think!? Het idee dat een gebruiker als vanzelf zijn weg moet kunnen vinden op je site is al jaren bekend. En het is ook al jaren bekend dat het enorm loont als je je site regelmatig laat testen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    14,95
  • J.M.D. Koster boeken
    J.M.D. Koster - Weg met het marketingplan, tijd voor actie!

    U wilt graag doelgericht aan marketing doen. Helaas is het opstellen van een marketingplan elke keer weer een tijdrovende en omslachtige bezigheid. En datterwijl de uitvoerige analyses die daarvoor nodig zijn van jaar tot jaar niet spectaculair van elkaar… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    28,50
  • Media-advies voor het mkb

    Media-advies voor het MKB is een praktisch boek voor studenten die een commerciële, communicatie- of ondernemersopleiding volgen. Aan de hand van een stappenplan krijg je snel inzicht in de relevante keuzes die bedrijven dienen te maken om hun doelgroep zo… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    27,95
  • Bob van Oosterhout boeken
    Bob van Oosterhout - De sportsponsors

    De Sportsponsors Top 100 Aller Tijden is niet zomaar een ranglijst van de meest geslaagde of leukste sponsordeals uit de Nederlandse sporthistorie. Om te beginnen is het een feest der herkenning voor iedere rechtgeaarde sportliefhebber om de geschiedenis in te… (Harde kaft)

    Lees meer...
    39,95
  • Gerard Rathenau boeken
    Gerard Rathenau - Handboek google analytics

    Google Analytics is het meest gebruikte pakket voor websitestatistieken onder (online) marketeers. En inmiddels is Google bezig met de uitrol van de vernieuwde versie, Universal Analytics geheten. In dit Handboek leer je dat je met Google Analytics en… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Dave Vass, Doug Vass boeken
    Dave Vass, Doug Vass - Revolutionaire strategieen voor netwerk marketing in het internettijdperk

    In dit boek zal jij de technieken ontdekken die jou in staat stellen om een groot team op te bouwen in netwerk marketing binnen een jaar, wat jou anders tien jaar zou hebben gekost. Iedereen die er na verlangt om de echte marketingprincipes te begrijpen, om ze… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    30,67
  • Marcel Bongers boeken
    Marcel Bongers - Gebruik facebook ook voor netwerk marketing

    Gebruik facebook om jouw netwerk marketingbedrijf tot een nog groter succes te maken. Immers facebook biedt jou de kans om in contact te komen met duizenden mensen die jouw klant kunnen worden, of nog liever, gaan toetreden tot jouw team. Met dit boek kan jij… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    25,67
  • Kirsten McCay-Smith boeken
    Kirsten McCay-Smith - Wat jij moet doen om 1.000.000 te verdienen in netwerk marketing

    Kirsten McCay-Smith heeft 50 vrouwen geïnterviewd en allen dezelfde vragen gesteld om te achterhalen wat heeft geleid tot de grote successen in hun carrière. Deze vrouwen vertellen openhartig over: * Succesvol werven;* Het eigen team motiveren;* Overwinnen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    52,37
  • Pamela Hemmings boeken
    Pamela Hemmings - Startcontrole

    Droom jij van snel rijk worden? Dan is dit boek helemaal niet geschikt voor jou! Een eigen bedrijf aan huis is nog altijd hard werken.De gedachte van het opzetten van een webwinkel en dan toekijken hoe geld vanzelf binnen stroomt, zijn inderdaad alleen maar… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    25,17
  • Joe Rubino, John Terhune boeken
    Joe Rubino, John Terhune - 15 geheimen die elke netwerk marketer moet weten

    Elk jaar zijn er in Noord Amerika meer dan 15 miljoen mensen actief in netwerk marketing en zij verkopen voor miljarden dollars aan producten en diensten. De topverdieners krijgen elk jaar meer dan een miljoen bijgeboekt op hun bankrekening. Zo jou niet graag… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    48,97
  • Joe Rubino boeken
    Joe Rubino - De ultieme gids voor netwerk marketing

    "De bijbel van netwerk marketing. Deze ultieme gids is een bundel van informatie, training en inspiratie. Het is het meest complete boek dat ooit is geschreven over netwerk marketing." Charles Jones, auteur van het boek "Het leven is fantastisch" "Dr. Joe… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    78,37
  • Marcel Bongers boeken
    Marcel Bongers - Compensatieplannen in netwerk marketing

    Het compensatieplan is niet het onderdeel dat wordt behandeld wanneer jij deelneemt aan de presentatie van een netwerk marketingorganisatie. De spreker legt uit waarom het bedrijf jou een fantastische kans heeft te bieden. Hij tekent eerst een cirkel, schrijft… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,97
  • Marcel Bongers boeken
    Marcel Bongers - Slim studeren in netwerk marketing

    Dit boek is gericht op mensen in netwerk marketing die al enkele jaren niet meer in de schoolbanken hebben gezeten. Geldt dat voor jou? Vanaf nu kan ook jij leren om op een slimme wijze de kennis te verwerven en effectief te werken aan jouw persoonlijke groei.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    31,67
  • Marcel Bongers boeken
    Marcel Bongers - Hoe schrijf ik mijn bedrijfsplan voor netwerk marketing?

    Dit is waarschijnlijk het eerste boek over het schrijven van een bedrijfsplan voor jouw eigen netwerk marketingbedrijf, waarbij jij gebruik gaat maken van jouw linker- en rechter hersenhelft. Niet alleen ga jij op een analytische wijze aan de slag, maar zal… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    32,67
  • Bert Wisniewski boeken
    Bert Wisniewski - Totaalcreatie

    Een opmerkelijke zienswijze die frivool samenspel tussen opdrachtgever en het creatieve bureau oplevert. 'Totaalcreatie' geeft antwoord op een groeiende vraag naar originaliteit, speelsheid en regie in de creatieve sector. Een must voor marketeers,… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,00
  • Marcel Bongers boeken
    Marcel Bongers - Succesvol communiceren in netwerk marketing

    Succes in netwerk marketing is zeer sterk afhankelijk van persoonlijke relaties en goede communicatie. Met dit boek leer jij de vier basispersoonlijkheden van mensen herkennen en toepassen. Velen van ons zijn opgegroeid met de gouden regel: Behandel andere… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,67
  • Jordie van Rijn boeken
    Jordie van Rijn - E-mailmarketing in 60 minuten

    E-mail is een effectief direct marketingkanaal waarmee je snel resultaat kunt behalen. Iedereen kan mailen, maar hoe val je op in de overvolle inbox van je klant? E-mailmarketingexpert Jordie van Rijn beschrijft hoe je een sterk e-mailmarketingplan ontwikkelt,… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    12,50