Boeken over marketing

  • Ruud Frambach boeken
    Ruud Frambach - Doet marketing ertoe?

    Is marketing misleiding en geldverspilling? Dit beeld kan ontstaan als marketing verkeerd wordt ingezet. Zonde, want marketing heeft de potentie zeer waardevol te zijn. Ruud Frambach laat zien hoe. Op korte termijn resultaat behalen is nog steeds te vaak het… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    26,00
  • Kiki Verbeek boeken
    Kiki Verbeek - Integere types doen niet aan marketing

    * Verkoop je product of dienst door waardevolle inhoud te delen. * Geen schreeuwerige marketing, maar klantwervend bloggen. * Voor trainers, coaches en adviseurs. Je bent steengoed in je vak, doet stralend je ding, en maakt echt het verschil. Maar weten je… (Harde kaft)

    Lees meer...
    25,95
  • Bart Brüggenwirth boeken
    Bart Brüggenwirth - Sterke merken, betere wereld

    In top 3 PIM Marketing Literatuur Prijs!Merken worden beter gewaardeerd als ze bijdragen aan de oplossing van maatschappelijke uitdagingen. Ze spelen hiermee in op de behoeftes van mensen om positieve, duurzame keuzes te maken. Door het merk, mensen én… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    30,90
  • Marian Draaisma, Sjors van Leeuwen boeken
    Marian Draaisma, Sjors van Leeuwen - Online marketing in de zorg

    De komst van internet, sociale media, mobiele telefoons en apps heeft de Nederlandse gezondheidszorg flink opgeschud. Mensen klikken, liken, posten en reageren met hun pc, laptop of smartphone dat het een lieve lust is. De digitale zorgconsument is niet meer… (Harde kaft)

    Lees meer...
    34,95
  • Corinne Keijzer boeken
    Corinne Keijzer - Meer succes met LinkedIn!

    In deze tijd 'moet' je mee met de tijd en dat betekent als professional ook op LinkedIn. Contact met je klanten, opdrachtgevers, leads genereren, sales-, commmunicatie- en marketing activiteiten, HR werkzaamheden, je kunt zoveel meer met LinkedIn dan alleen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    12,50
  • Karen Romme boeken
    Karen Romme - Calimeromarketing 3.0

    De Calimeromarketingboeken zijn al meer dan twaalf jaar de door Nederlandse ondernemers meest gekochte én gelezen marketingboeken. Wars van moeilijke theorieën en ingewikkelde modellen gaan ze terug naar waar marketing echt om draait. Uitgaan van je eigen… (Harde kaft)

    Lees meer...
    23,50
  • Bart van der Kooi boeken
    Bart van der Kooi - De customer journey in kaart in 60 minuten

    Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs. Bart van der Kooi is online marketingadviseur. Hij adviseert organisaties over digitale… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    12,50
  • Stefan Renkema boeken
    Stefan Renkema - Inleiding marketing

    De wereld van de marketing is continu in beweging.Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing.Consumenten vergelijken producten online en sturen hun ervaringen de wereld in via Twitter of reviewsites. Daar zijn… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    36,50
  • Joe Rubino boeken
    Joe Rubino - Het 7 stappen plan om een netwerk marketing dynastie van 1.000.000 op te bouwen

    Netwerk marketing is de meest toegankelijke en betaalbare onderneming die men kan starten. Het biedt de mogelijkheid op grootse verdiensten voor een beperkt risico. In feite kan iedereen zijn eigen netwerk marketing organisatie opzetten en het vanuit de… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    48,97
  • Marjolein Visser, Berend Sikkenga boeken
    Marjolein Visser, Berend Sikkenga - Social Media Management

    De opkomst van social media veranderde de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen en kopen en evalueren. Ook kunnen uitingen op social media grote impact hebben op de reputatie en daarmee het succes van bedrijven. Het is daarom zeer belangrijk voor… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    44,95
  • Marc van Eck boeken
    Marc van Eck - Karaktervol positioneren

    Deze serie mag je niet missen Karaktervol positioneren Merken die zich baseren op een oerkarakter zijn succesvoller. Vanuit een karakter kan elke organisatie verschil maken in wie ze is en hoe ze dingen doet in plaats van wat ze doet. Dit kernachtige boek… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Carlijn Postma boeken
    Carlijn Postma - Contentmarketing in 60 minuten

    Roepen dat je de beste bent, werkt niet meer. Je moet klanten binden door waardevolle en leuke informatie met ze te delen. Maar hoe pak je dat aan? Simpel: doe wat journalisten doen en deel aantrekkelijke verhalen met je publiek. Carlijn Postma is… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    12,50
  • Guy van Liemt, Gert Koot boeken
    Guy van Liemt, Gert Koot - Marketingcommunicatie in 14 stappen

    Winnaar Beste Marketing Studieboek 2018! Wat moet een eigentijdse marketingcommunicatieprofessional weten om succesvol te zijn? Marketingcommunicatie in 14 stappen geeft glashelder aan welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse complexe… (Harde kaft)

    Lees meer...
    71,95
  • Karel Jan Alsem, Erik Kostelijk boeken
    Karel Jan Alsem, Erik Kostelijk - Merkpositionering

    Merkpositionering is een duidelijke en praktische handleiding over het positioneren van merken. Toegankelijk geschreven en onmisbaar als je wilt werken in marketing- of communicatie. Waarom kiezen voor Merkpositionering? * veel aansprekende en actuele… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    40,95
  • Stephan van Slooten, Berry Veldhoen, Wilfred Achthoven, Joep van Rensch, Bart van Ratingen boeken
    Stephan van Slooten, Berry Veldhoen, Wilfred Achthoven, Joep van Rensch, Bart van Ratingen - Basisboek Customer Journey

    - Het eerste studieboek over customer journey voor het hoger onderwijs; - leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen; - gebaseerd op de praktijkervaring van honderden customer journey-projecten. Voor een groeiend aantal organisaties is… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Antal de Waij boeken
    Antal de Waij - Content!

    Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Veel organisaties 'doen maar wat' als het hierop… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,99
  • Rik Riezebos, Jaap van der Grinten boeken
    Rik Riezebos, Jaap van der Grinten - Positioneren

    Positioneren is een marketingtechniek die helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. In onze multimediale samenleving is dat steeds belangrijker. Hoe mensen over een merk spreken, bepaalt voor een groot deel het succes… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    31,50
  • Steven van Belleghem boeken
    Steven van Belleghem - Marketing

    Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer en als marketeer heb je nood aan… (Harde kaft)

    Lees meer...
    49,99
  • S. van Leeuwen boeken
    S. van Leeuwen - Zorgmarketing in de praktijk

    "Door toenemende marktwerking en kritischer wordende consumenten wordt ?marketing? steeds belangrijker voor organisaties in de gezondheidszorg. Zorgaanbieders moeten concurreren en nog beter inspelen op de wensen en behoeften van zakelijke en particuliere… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    33,95
  • Sjors van Leeuwen boeken
    Sjors van Leeuwen - Zorgmarketing in de praktijk 2 Deel 2

    "Voor- en tegenstanders van marktwerking in de gezondheidszorg slaan elkaar al enige tijd om de oren met onderzoeken en rapporten waarin het succes of falen van marktwerking in de zorg wordt aangetoond. De uitkomsten verschillen, al naar gelang vanuit welk… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    38,95
  • Gerrita van der Veen, Arne Maas, Anne-Marie Delfgaauw, Han Gerrits boeken
    Gerrita van der Veen, Arne Maas, Anne-Marie Delfgaauw, Han Gerrits - Social media? Social business!

    Uitgave in samenwerking met Stichting Management StudiesSocial media is één van de belangrijkste recente ontwikkelingen die effect hebben op de bedrijfsvoering. Veel bedrijven zijn inmiddels al actief op social media. Voor de een is het een expliciete… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    25,50
  • Eric de Haan boeken
    Eric de Haan - De Tao van service

    Service. Voor klanten steeds vaker van doorslaggevende betekenis. Het kan de relatie máken maar ook breken. Organisaties pretenderen dat ze 'service hoog in het vaandel' hebben staan. Ze blazen soms hoog van de toren met termen als 'service leadership' en… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    23,95
  • Cor Hospes boeken
    Cor Hospes - Contentbijbel

    Miljarden mensen hebben de Bijbel gelezen en lezen dat boek nog steeds. In de meest succesvolle romans, blockbusting films en allerberoemdste schilderijen wordt naar verhalen uit het boek verwezen. En diezelfde verhalen doen honderdduizenden wekelijks… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • J. Spatjens boeken
    J. Spatjens - Elke klant is er één!

    Gelukkig zijn veel dingen ten goede veranderd in de gezondheidszorg. Toch is er iets wat kennelijk maar moeilijk blijft: de manier waarop in een zorginstelling of een verpleegafdeling medewerkers worden uitgedaagd om samen met hun klant de goede dingen voor… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,95
  • Marc van Eck, Ellen Leenhouts, Linda Ruten boeken
    Marc van Eck, Ellen Leenhouts, Linda Ruten - Het succes van internal branding

    Sterke merken zijn succesvol omdat ze veel fans hebben die positief over het merk spreken en meer, vaker en duurder kopen. Dit leidt tot betere financiële resultaten en meer medewerkers die het naar hun zin hebben. De dagen dat je fans kon maken met loze… (Harde kaft)

    Lees meer...
    27,50