Boeken over marketing

  • Aart Lensink boeken
    Aart Lensink - Aan de slag met content marketing

    Contentmarketing is de snelst groeiende discipline in marketing. Met dank aan alle mogelijkheden om reclame te negeren of weg te klikken. Een nieuwe generatie marketeers snapt op hoofdlijnen hoe het werkt. Maar ontwikkel je nu een superieure contentstrategie?… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    31,00
  • Petra Smit-Wattez boeken
    Petra Smit-Wattez - De KLIK-methode

    Geloof je niet in snelle verkoopmethodes, maar zoek je écht verdieping? De KLIK-methode is speciaal voor ondernemers en ZZP'ers die verkopen niet als beroep hebben. Iets voor jou? De KLIK-methode helpt jou resultaten te bereiken als: * Meer klanten winnen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,00
  • René van Hoften boeken
    René van Hoften - Strategische en operationele marketing

    In dit boek Strategische en operationele marketing wordt een aantal nieuwe ontwikkelingen op het gebied van marketingmanagement gepresenteerd. Dat betreft een beter onderscheid tussen algemeen management en marketingmanagement, dus tussen ondernemingstop en… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    41,90
  • Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan boeken
    Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan - Marketing 4.0

    Met Marketing 4.0 beschrijft Philip Kotler, de grondlegger van de moderne marketing, een totaal nieuwe manier om naar marketing te kijken en geeft hij vernieuwende inzichten in hoe klanten vandaag de dag beslissingen nemen. Sinds hij met Marketing 3.0… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    31,25
  • Paul de Ruijter boeken
    Paul de Ruijter - Klaar om te wenden

    Strategen zijn nodig. De wereld om ons heen verandert continu. Er is onzekerheid over de toekomst en er is behoefte aan visie. Wat brengt de toekomst? Waar gaan we heen? Wat is ons succesverhaal?Dit handboek is bedoeld voor iedereen die in samenwerking met… (Harde kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Huib Koeleman boeken
    Huib Koeleman - Interne communicatie bij verandering

    * Al meer dan 10 jaar hét basisboek voor verandercommunicatie. * 7 visies op verandering; kies de versie die past bij jouw verandering. * Gebaseerd op erkende veranderaanpakken van De Caluwé & Vermaak, Boonstra, Van Ruler en Factor C. * 35 verschillende… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    35,50
  • Seph Fontane Pennock boeken
    Seph Fontane Pennock - De Lean Website

    In het boek De Lean Website ontdek jij hoe je een winstgevende online business krijgt zonder geld of tijd te verspillen. Tegenwoordig is het niet heel lastig om een website in elkaar te zetten. Een winstgevende, schaalbare online business neerzetten is een… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,75
  • Carin Frijters, Femke Cuijpers boeken
    Carin Frijters, Femke Cuijpers - Retail theater

    RetailTheater Het praktische vervolg op Prikkel de Koopknop “Hoe zorg ik ervoor dat mijn klant ook echt koopt?” Het is een vraag die auteurs Carin Frijters (auteur van Prikkel de Koopknop) en Femke Cuijpers bijna dagelijks krijgen. En met dit boek… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,00
  • Jos Burgers boeken
    Jos Burgers - Klanten zijn eigenlijk net mensen

    Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de ander daarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, de volgende vakantie of de nieuwe auto. Tenminste, als ze tevreden zijn.Klanten zijn… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,50
  • Gino Van Ossel boeken
    Gino Van Ossel - Omnichannel in retail

    Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant;;;Winnaar managementboek van het jaar Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel voorspellen nodig. Toch rijzen er… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Marian Draaisma, Sjors van Leeuwen boeken
    Marian Draaisma, Sjors van Leeuwen - Marketing in de zorg

    De Nederlandse gezondheidszorg is de laatste jaren sterk veranderd. Patiënt en cliënt staan centraal en gemeenten en verzekeraars ontpoppen zich als kritische zorginkopers. De woorden innovatieve en doelmatige oplossingen liggen op ieders lippen bestorven.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Steven Van Belleghem boeken
    Steven Van Belleghem - Customers the day after tomorrow

    We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderen. Willen bedrijven klantgericht blijven, dan moeten ze… (Harde kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Karel Jan Alsem, Robbert Klein Koerkamp boeken
    Karel Jan Alsem, Robbert Klein Koerkamp - Zorg met liefde en lef

    Dit boek gaat in op welke wijze zorgorganisaties gestructureerd kunnen werken aan hun marktgerichtheid. De auteurs geven stapsgewijs aan hoe een concreet marketingplan kan worden opgesteld inclusief het maken van strategische keuzes. Daarnaast is er aandacht… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    37,50
  • Yolan Witterholt boeken
    Yolan Witterholt - De journalist als zzp-er

    Vaste banen met contracten voor onbepaalde tijd zijn een zeldzaamheid aan het worden, ook in de journalistiek. Maar dat is niet de enige reden waarom steeds meer (bedrijfs)journalisten een eigen onderneming beginnen; de vrijheid van het freelance bestaan trekt… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    27,00
  • Stephanie Duval, Nele Pieters boeken
    Stephanie Duval, Nele Pieters - Community marketing

    Traditioneel doen bedrijven hun uiterste best om de consument te overtuigen hun product te kopen omdat het 'harder, better, faster, stronger' is. Stephanie Duval en Nele Pieters willen de lucht uit dat klassieke verhaal halen. In onze hoogtechnologische,… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    30,00
  • Xavier van Leeuwe, Matt Lindsay, Matthijs van de Peppel boeken
    Xavier van Leeuwe, Matt Lindsay, Matthijs van de Peppel - De relatie-economie

    Dat goed gebruik van data een bedrijf veel kan opleveren, is duidelijk. Waar het veel leidinggevenden aan ontbreekt is een goede visie op de volgende stap: wat doen we met al die informatie? Het doel, beter klantcontact en bouwen aan langlopende relaties, moet… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    28,99
  • Jeroen Mirck boeken
    Jeroen Mirck - Marketingfacts Jaarboek 2018-2019

    Marketingfacts Jaarboek 2018-2019 Alweer de dertiende uitgave in een lange traditie. Als vakblog is Marketingfacts.nl een dagelijkse informatiebron voor marketeers, digitale professionals en studenten. Dit handboek verkent alle actuele onderwerpen in online… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Jurjen Jongejan boeken
    Jurjen Jongejan - Meer omzet met je webshop

    Als eigenaar van een webshop sta je voor een uitdagende klus: je moet voortdurend meer omzet zien te maken. Veel webwinkeliers kiezen ervoor om flink te investeren in extra bezoekers. Maar wat ze niet weten, is dat ze bij hun huidige bezoekers handenvol omzet… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    25,99
  • David Stephenson boeken
    David Stephenson - Big data ontrafeld

    Big data make big difference De term 'big data' wordt steeds vaker gebruikt. Maar wat houdt het eigenlijk in en waarom wordt het gezien als een game changer voor je organisatie? Op welke manier kunnen big data de resultaten van jouw bedrijf verbeteren en… (Harde kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Eveline van Zeeland boeken
    Eveline van Zeeland - Basisboek neuromarketing

    Veel mensen denken bij neuromarketing aan het ongemerkt beïnvloeden van de consument door het brein de boodschap als het ware 'in te fluisteren'. Maar neuromarketing is meer dan dat. Neuromarketing biedt inzicht in zowel het bewuste als onbewuste proces in de… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    36,00
  • Berry Veldhoen, Stephan van Slooten boeken
    Berry Veldhoen, Stephan van Slooten - Klanthelden in de 9 + organisatie

    Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Zo'n organisatie is een Klantheld®! Klanthelden® zijn 9+ ervaringen, serviceprocessen, medewerkers, teams of zelfs complete… (Harde kaft)

    Lees meer...
    32,50
  • Marleen Bekkers, Yoursi Mandour boeken
    Marleen Bekkers, Yoursi Mandour - Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen

    Wanneer gebrainstormd wordt over een nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie, is het fijn als er beproefde modellen beschikbaar zijn, zodat geen belangrijke zaken over het hoofd worden gezien en het proces zo gestructureerd mogelijk verloopt. Ook deze derde,… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    39,99
  • Steven van Belleghem boeken
    Steven van Belleghem - When digital becomes human

    Bedrijven die het verschil weten te maken met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat immers over het digitale,… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Patrick van Veen boeken
    Patrick van Veen - Verliefd op je klant

    In Verliefd op je klant weet bioloog Patrick van Veen de kern van goede klantrelaties te raken. Met humor, herkenbare voorbeelden en af en toe wat rake kritiek inspireert en motiveert dit je boek om vandaag nog zijn ideeën in praktijk te brengen. Klanten zijn… (Harde kaft)

    Lees meer...
    20,99
  • Marc Borgers, Frans Reichardt boeken
    Marc Borgers, Frans Reichardt - Meer opens, meer clicks

    Meer opens, meer clicks Succesvol testen en optimaliseren in e-mailmarketing Eén van de beste manieren om te luisteren naar je klanten en te weten wat zij écht willen, is proefondervindelijk vaststellen wat beter werkt. Door te testen en te optimaliseren.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    22,00