Boeken over marketing

  • Danny Oosterveer, Bram Koster boeken
    Danny Oosterveer, Bram Koster - Marketingfacts Jaarboek 2015-2016

    Het Marketingfacts Jaarboek is het meest actuele handboek over de staat van online marketing in Nederland anno nu. Het boek helpt je als marketeer nog beter te bepalen welke middelen je inzet en met welke doelstellingen. Het is als de onlinemarketingbijbel… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Truus Koppelaar boeken
    Truus Koppelaar - Alles is Marketing

    Alles is marketing, inspiratie voor ondernemersNa bijna 20 jaar bij AFAS Software te hebben gewerkt, waarvan een groot deel als directeur marketing, is marketing nog steeds de grote passie van auteur Truus Koppelaar-Noort. In dit boek deelt zij haar kennis en… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    16,90
  • Thomas van Manen, Bram Koster boeken
    Thomas van Manen, Bram Koster - Marketingfacts jaarboek 2016-17

    Elke dag houdt Marketingfacts je op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen, trends en inzichten op het marketingvlak. En elk jaar doen we een stapje terug en kijken we naar het grotere plaatje. En dat resulteert elk jaar in het Marketingfacts Jaarboek, het meest… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Thomas van Manen boeken
    Thomas van Manen - Jaarboek 2017-2018

    In 11 hoofdstukken en 5 hot topics verkennen we alle voor jou actuele online marketing onderwerpen anno 2017. Dit jaar besteden we extra aandacht aan de moderne marketingorganisatie en de inzet van analytics. Natuurlijk behandelen we ook alle relevante kanalen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • René van Hoften boeken
    René van Hoften - Strategische en operationele marketing

    In dit boek Strategische en operationele marketing wordt een aantal nieuwe ontwikkelingen op het gebied van marketingmanagement gepresenteerd. Dat betreft een beter onderscheid tussen algemeen management en marketingmanagement, dus tussen ondernemingstop en… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    41,90
  • Andy Mosmans boeken
    Andy Mosmans - BrandingNL

    Branding NL. State of the art-visies van Nederlandse professionalsEen sterk merk, merk je! Waar merkmanagement, of branding, ooit een puur tactische reclame-, communicatie- en designactiviteit was, heeft het vakgebied zich inmiddels ontwikkeld tot een… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    41,00
  • Suzanne de Bakker boeken
    Suzanne de Bakker - Contentmarketing

    Mensen zijn steeds beter in staat om online informatie te filteren; zij negeren en omzeilen marketing daardoor makkelijker. Tegelijkertijd is er veel behoefte aan relevante kennis en starten er steeds meer koopprocessen bij Google. Dit betekent dat er een… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,95
  • Danny Oosterveer boeken
    Danny Oosterveer - Basisboek digital analytics

    - Leert studenten hoe je data effectief en zinvol inzet; - behandelt alle facetten van analytics; - aandacht voor online én offline marketing. Bij alles wat we online doen laten we digitale voetsporen na. Ook wat we in de 'echte' wereld doen wordt steeds… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,95
  • Paul Postma boeken
    Paul Postma - Anatomie van de verleiding

    Neuromarketing levert een belangrijke bijdrage aan strategische marketing, customer insight en marketing intelligence. Het is een van de interessantste toepassingen van digitale marketing en volop in ontwikkeling. Anatomie van de verleiding biedt een volledig… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    36,00
  • Paul Postma boeken
    Paul Postma - Handboek Marketing 4.0

    Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0. Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    39,95
  • Patrick Petersen boeken
    Patrick Petersen - Handboek online marketing

    Dit praktische studie- en managementboek is in zijn zesde editie vernieuwd en nog completer gemaakt. Nieuwe inzichten, cijfers en ontwikkelingen van invloed op de online marketingmix, komen uitgebreid aan bod. Het Handboek Online Marketing 6 (#HOM6) verschaft… (Harde kaft)

    Lees meer...
    57,50
  • Martin Hummelink, Boudewijn Raessens boeken
    Martin Hummelink, Boudewijn Raessens - Inleiding strategische marketing

    Organisaties dienen continu hun strategie op relevante externe marktontwikkelingen af te stemmen. De omgeving verandert razendsnel en de impact van deze veranderingen is groot. Het expliciet maken van een marketingstrategie 'verplicht' de organisatie om de… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    28,95
  • Bas van der Lans, Robert van Eekhout boeken
    Bas van der Lans, Robert van Eekhout - Handboek voor Digitale slagkracht

    Handboek voor Digitale slagkrachtstop verspilling en grijp de kansen van het digitale tijdperkOf je nu aannemer of uitvaartondernemer bent, en of je nu mayonaise,rollators of kinderwagens produceert of auto's, taarten, bh's ofEHBO-cursussen verkoopt; de… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    14,99
  • Rob Snoeijen, Daniëlle de Jonge boeken
    Rob Snoeijen, Daniëlle de Jonge - Verleid de klant

    Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor verleiding. Klanten laten zich graag beïnvloeden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat ruim 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dat biedt… (Harde kaft)

    Lees meer...
    22,99
  • Suzanne van Gompel boeken
    Suzanne van Gompel - Het no-nonsenseboek over merken bouwen

    Hoe bouwt u een sterk merk? Er zijn honderden boeken over. De meeste gaan slechts over een deelonderwerp, zoals strategie, design of dienstverlening. Of zijn geschreven door en voor specialisten. Waardoor ze vaak theoretisch en abstract zijn, en veel jargon… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,99
  • Peter Hinssen boeken
    Peter Hinssen - The network always wins

    Wat als markten sneller veranderen dan bedrijven? Dit is een boek over snelheid, consumenten en organisaties. Een survivalgids voor wie de toekomst in handen wil nemen. In het huidige digitale tijdperk zijn de traditionele bedrijfsmodellen immers steeds minder… (Harde kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Bart van den Belt boeken
    Bart van den Belt - De online marketingmachine

    Je bent een kei in je vak en hebt je klanten echt iets te bieden, daarom ben je zelfstandig ondernemer geworden. Je hebt een prachtige website met professionele foto's en leuke teksten, en hebt al je relaties daarop geattendeerd. Maar het blijft stil ... Bart… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    22,99
  • Rob Luif boeken
    Rob Luif - Customer journey optimalisatie

    Ondernemen is ingrijpend veranderd door internet. Het is voor consumenten eenvoudig om prijzen te vergelijken, waardoor je al snel in een prijsconcurrentiestrijd belandt. Richt je promotie daarom niet uitsluitend op je product of dienst. Er valt veel te winnen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Carole Lamarque boeken
    Carole Lamarque - Influencers

    ?Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar niet alle aanbevelingen die circuleren, zijn relevant. Want wat in Amerika werkt, geldt niet zomaar in België en… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Philip De Cleen boeken
    Philip De Cleen - Marketing

    Hoe zorg je voor tevreden klanten?Hoe bind je klanten aan jouw merk?Welke rol speelt het digitale kanaal in het aankoopproces?Door de steeds snellere technologische ontwikkelingen in onze maatschappij is de gemiddelde consument onzekerder en wispelturiger dan… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,99
  • Eveline Schollaert, Greet Van Hoye, Bart Van Theemsche, Gerd Jacobs boeken
    Eveline Schollaert, Greet Van Hoye, Bart Van Theemsche, Gerd Jacobs - De strijd om talent

    Employer branding is een krachtig wapen in de war for talent. Wil je het juiste talent aantrekken voor je organisatie? Dan heb je nood aan gefundeerde inzichten over hoe je jezelf als werkgever aantrekkelijk kan maken én kan onderscheiden van de rest. In de… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    22,50
  • Wim Vermeulen boeken
    Wim Vermeulen - Marketing voor de Madmen van morgen

    Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig?Wat kan het TapForward-model voor jouw merk betekenen?Marketing in de digitale wereld van vandaag heeft marketeers voor een forse uitdaging… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • D&B Eventmarketing boeken
    D&B Eventmarketing - LIVE!

    LIVE! Bereik maximale impact met je evenement Hoe zorg je ervoor dat een kostbaar evenement niet alleen leuk is, maar ook echt iets teweegbrengt? Waarom werkt het één niet en het ander wel? LIVE! beantwoordt deze vragen door originele uitstapjes te maken… (Harde kaft)

    Lees meer...
    25,00
  • Steven van Belleghem boeken
    Steven van Belleghem - De Conversation Company

    ?Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen… (Harde kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Jan van den Bergh boeken
    Jan van den Bergh - Ik ben een aanrader

    ?Wie vraagt u om raad als U op zoek bent naar een lekkere wijn, nieuwe loopschoenen, een nieuwe tv, nieuwe kookpannen of een nieuwe ontharingsset? Hoeveel van wat u koopt, koopt u omdat u rechtstreeks beïnvloed bent door familie, vrienden, collega's? Wie zijn… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,99