Boeken over marketing

  • Jan van den Bergh boeken
    Jan van den Bergh - Ik ben een aanrader

    ?Wie vraagt u om raad als U op zoek bent naar een lekkere wijn, nieuwe loopschoenen, een nieuwe tv, nieuwe kookpannen of een nieuwe ontharingsset? Hoeveel van wat u koopt, koopt u omdat u rechtstreeks beïnvloed bent door familie, vrienden, collega's? Wie zijn… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,99
  • Peter van der Steege, Jan Middelkamp, Kelby Jongen boeken
    Peter van der Steege, Jan Middelkamp, Kelby Jongen - Handboek Bouw jouw Brand

    Als sport-, health- of fitness- professional ben je vooral klanten aan het trainen, begeleiden en ondersteunen om hun doelen te realiseren. Echter, als professional wil je ook je eigen dromen en doelen bereiken. Of je nu zelfstandig tennisleraar, zwemleraar,… (Harde kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Jan Middelkamp boeken
    Jan Middelkamp - Handboek bouw jouw business

    Veel sport, fitness en health professionals beginnen als trainer in loondienst maar gaan uiteindelijk als zelfstandig ondernemer aan de slag. Welke vorm je ook kiest, het gaat dan om meer dan alleen het trainen, begeleiden, lesgeven of ondersteunen van klanten… (Harde kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Mike Hoogveld boeken
    Mike Hoogveld - Cross channel excellence

    Genomineerd voor de PIM marketing literatuurprijs!Cross Channel ExcellenceHandboek voor geïntegreerd omnichannel managementvoor maximale klantwaarde in marketing, sales en serviceLeidinggevenden in marketing, sales en service krijgen het steeds moeilijker.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    35,95
  • Frank Wouters boeken
    Frank Wouters - Honshitsu

    Als je één marketingboek moet overhouden in je boekenkast, dan is het Honshitsu. (Harde kaft)

    Lees meer...
    149,00
  • Nirmalya Kumar, Jan-Benedict E.M. Steenkamp boeken
    Nirmalya Kumar, Jan-Benedict E.M. Steenkamp - Brand Breakout

    BRAND BREAKOUT HOE MERKEN UIT OPKOMENDE MARKTEN DE WERELD VEROVEREN. Nirmalya Kumar en Jan-Benedict Steenkamp, marketingexperts van wereldformaat, laten zien hoe merken uit opkomende markten internationaal succes kunnen boeken. In dit boek behandelen ze acht… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    32,50
  • Mike Hoogveld boeken
    Mike Hoogveld - Dokter, ik heb last van klanten

    Iedereen heeft te maken met klanten. Of je nu werkt bij een commercieel bedrijf of bij een overheidsinstantie. Toch lijkt het vaak of we allergisch zijn voor klanten. We willen het maximale uit de klant halen, maar stellen hem niet centraal in alles wat we… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,50
  • Hugo Bakker boeken
    Hugo Bakker - Gevraagd worden

    Ben jij als trainer, coach, adviseur of spreker een kei in je vak maar vind je het lastig om je publiek te bereiken, je workshop te vullen of nieuwe klanten aan te trekken? Dan is dit boek er voor jou! Zelf heb ik als trainer/coach heel lang gezocht naar een… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,95
  • Michel Jansen boeken
    Michel Jansen - De vijf stappen naar een betekenisvol merk

    De vijf stappen naar een betekenisvol merk Ontdek de kracht van archetypen Een betekenisvolle merkidentiteit is onmisbaar voor de groei en continuïteit van een organisatie. Dit boek laat zien hoe archetypen kunnen helpen bij het ontwikkelen van een sterke… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,90
  • Ronald Voorn, Jan Dijkgraaf boeken
    Ronald Voorn, Jan Dijkgraaf - Voodoo-marketing

    Voodoo-marketing De geheime trucs om consumenten te verleiden Worden consumenten inderdaad steeds slimmer? Hoe kan het dan toch dat ze zich nog altijd gemakkelijk laten beïnvloeden? In Voodoo-marketing wordt blootgelegd op welke (soms omstreden) manieren… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    22,00
  • Charlotte De Mey boeken
    Charlotte De Mey - Doen wie je bent

    Droom jij ook van die projecten waar je in alle vrijheid je ding kan doen? Lig je wakker van dat stemmetje in je hoofd dat je aanspoort meer naar buiten te komen met je werk? Of blijf je twijfelen aan de inhoud van je portfolio? Of misschien overweeg je… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,50
  • Frank Wouters boeken
    Frank Wouters - De illusies van marktonderzoek en opiniepeilingen

    Waarom worden er jaarlijks nog miljarden besteed aan marktonderzoek en opiniepeilingen? Haarscherp toont Frank Wouters aan hoe marktonderzoeken en opiniepeilingen voortdurend de bal misslaan. Ze zijn gebaseerd op illusies. Hij moedigt ondernemers aan om weer… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,95
  • Martijn Arets boeken
    Martijn Arets - Brand expedition

    Waar we ook gaan en staan, we worden altijd omringd door merken. Toch vragen we ons zelden af hoe ze zijn ontstaan. Welke filosofie hield de oprichter van een merk er op na? Welke factoren droegen bij aan het succes? Wat ging er goed? Wat niet? En hoe zorgt… (Harde kaft)

    Lees meer...
    19,95
  • Marc de Groot boeken
    Marc de Groot - Handboek SEA

    Tijdelijk aanbod: Bij aankoop van dit boek in november kunt u gratis deelnemen aan de videocursus Succes met Google AdWords (t.w.v. € 100,-) van auteur Marc de Groot. Stuur uw aankoopbewijs naar dgoc [at] dgoc.nl.Wilt u vandaag nog potentiële klanten… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    30,99
  • Patrick Petersen boeken
    Patrick Petersen - Handboek Engaging Content

    De grootste uitdaging voor professionals die met contentmarketing aan de slag gaan, is het maken van aantrekkelijke 'engaging' content. Dit blijkt uit onderzoek van het Content Marketing Institute en MarketingProfs. Veel contentmarketing werkt niet, omdat het… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    25,99
  • Patrick Petersen boeken
    Patrick Petersen - Mobile Customer Experience & Mixed Reality

    De customer experience verandert onder invloed van het massale gebruik van mobiele toepassingen. De inzet van mobile marketing, om de klantreis te verbeteren, is een vak apart geworden. Inzicht in de cross channel customer journey en nieuwe belevingstechnieken… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    33,99
  • Marvin Bos boeken
    Marvin Bos - De kleine Facebookmarketing voor Dummies

    Steeds meer bedrijven ontdekken de waarde van Facebook. Omdat je kunt targeten op basis van specifieke interesses of online gedrag, kun je er extreem gericht adverteren. Deze mogelijkheden zijn zeker voor kleinere bedrijven, die het zich niet kunnen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
      9,99
  • Gabrielle Kuiper, Bert Smit boeken
    Gabrielle Kuiper, Bert Smit - De Imagineer

    In de huidige economie is het voor bedrijven essentieel om beleving en betekenis te koppelen aan hun producten en diensten. Een product of merk staat in de 21e eeuw niet alleen garant voor een bepaalde kwaliteit met functionele en emotionele waarden; het… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    39,50
  • Rudy van Belkom boeken
    Rudy van Belkom - Het merk voorbij

    Steeds meer schandalen komen aan het licht, en het vertrouwen in organisaties is historisch laag. Toch zijn er nog steeds veel organisaties die zich beter voordoen dan dat zij in werkelijkheid zijn. Bewapend met het internet is de consument machtiger dan ooit.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    38,50
  • Anton Klop boeken
    Anton Klop - Marketingstrategie in ontwikkeling

    Als marketeer van nu moet je met vaardigheden uit diverse disciplines volgens de laatste inzichten kunnen werken op een internationaal speelveld. Veel strategische marketingmodellen die marketeers tot hun beschikking hebben, zijn echter dezelfde als vijftig… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,50
  • Malcolm Frank, Paul Roehrig, Ben Pring boeken
    Malcolm Frank, Paul Roehrig, Ben Pring - Code halo's

    Elke keer dat iemand een product zoekt, deelt, koopt, beoordeelt of becommentarieert wordt belangrijke informatie gegenereerd. Zo ontstaat een schil van informatie rond dat product, een code halo. Ook personen die online actief zijn genereren zo'n code halo,… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,99
  • Karen Kroonstuiver, Mariëlle Seegers boeken
    Karen Kroonstuiver, Mariëlle Seegers - O, heb je het tegen mij?

    Karen Kroonstuiver en Mariëlle Seegers, beiden gepokt en gemazeld in de bladenwereld, leren je in 'O, heb je het tegen mij? alles over doelgroepdenken. Je weet wat je wil verkopen. Je hebt een website, stuurt nieuwsbrieven, maakt brochures. Kan niet fout… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,99
  • John Verhoeven boeken
    John Verhoeven - Het wat en hoe van contentstrategie

    Een goede contentstrategie verrijkt en versterkt de relatie met de klant. John Verhoeven laat je in 'Het wat en hoe van contentstrategie' zien hoe je dat aanpakt. Hoe verbind je jouw producten met de oplossingen die de klant verlangt? Hoe zorg je voor… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    25,99
  • Joeri van den Bergh, Mattias Behrer boeken
    Joeri van den Bergh, Mattias Behrer - How cool brands stay hot

    Hoe ga je als merk om met de meest reclamekritische generatie ooit? Generatie Y is de meest reclamekritische consumentengeneratie ooit. Omdat ze drie keer de omvang bezit van Generatie X zal deze groep jongeren een gigantische invloed hebben op de maatschappij… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    27,50
  • Mark van Dijk boeken
    Mark van Dijk - Het mysterie van de poldergruwel

    Als Kim, Inge en de tweeling Zoë en Esmee bij Kim op de boerderij blijven slapen, zien ze 's nachts een mysterieus lichtje op de wind drijven. Het lichtje brengt de meiden in Poleeria; een wereld waarin alle beesten pratende boerderijdieren zijn en vrolijke… (Harde kaft)

    Lees meer...
    15,95