Boeken over marketing

  • André Schraa boeken
    André Schraa - Acquisitie en Saleshandboek voor de (administratieve) dienstverlening

    Dit boek helpt boekhouders, accountants en accountmanagers in de administratieve sector op een leuke manier, namelijk koude acquisitie, klanten te werven. Wij hebben de ervaring als acquisitiebureau voor enkel boekhouders en accountants, dat deze methode werkt… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,56
  • Peter Verhoef, Edwin Kooge, Natasha Walk boeken
    Peter Verhoef, Edwin Kooge, Natasha Walk - Waarde creëren met big data-analytics

    - Duidelijke en uitgebreide stappenplan voor big data;- biedt overzicht en analysemogelijkheden;- gaat uit van het Big-datawaardecreatiemodel;- de website biedt de uitwerkingen van de cases in het boek.Eén van de grootste hedendaagse uitdagingen voor… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    40,25
  • Gino Van Ossel boeken
    Gino Van Ossel - Retail - De digitale hysterie voorbij

    De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijde norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Carole Lamarque boeken
    Carole Lamarque - Unfair advantage

    Zet je Concurrentie buitenspel door zelf voluit te gaanAls de wereld een dorp wordt, moet jouw bedrijf naast de wereldspelers kunnen blijven staan. Dat kun je door volop in te zetten op je Unfair Advantage. Niet om beter te zijn dan de marktleider, maar om… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Patrick Petersen boeken
    Patrick Petersen - Handboek Contentstrategie (vierde druk)

    Dit praktische management- en studieboek is in zijn vierde editie volledig vernieuwd. Het bewezen B(loem)-model als rode draad biedt een uitgebreid framework om tot een optimale contentstrategie te komen. Het Handboek ContentStrategie 4 (HCS4) biedt uw… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    37,95
  • Derek Thompson boeken
    Derek Thompson - Hitmakers

    Top of flop Wat is die combinatie die ertoe leidt dat iets nieuws soms uitgroeit tot een fenomeen? Zonder het juiste netwerk blijft ook het meest briljante idee onopgemerkt, en de belangrijkste afnemers van iets nieuws zijn niet degenen die het als eersten… (Harde kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • N.I.B. Provocateur boeken
    N.I.B. Provocateur - Super Accountmanager

    Super Accountmanager is een gids voor startende (en bestaande) accountmanagers. De schrijver, N.I.B. Provocateur, heeft meer dan 15 jaar saleservaring in de 21e eeuw in de Benelux. Hij heeft meer dan 100 miljoen euro omzet gerealiseerd, 1 miljoen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    14,34
  • Jeanet Bathoorn, Sandra Derksen boeken
    Jeanet Bathoorn, Sandra Derksen - Marketing handboek voor een succesvolle praktijk

    Het Marketing Handboek voor een Succesvolle Praktijk laat zien hoe je een zeer winstgevende en waardebiedende praktijk creëert waar je met plezier in werkt. Dit boek is geschreven voor therapeuten, coaches en counselors die volgens het uurtje-factuurtje… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Sandra Derksen boeken
    Sandra Derksen - Claim je waarde

    Veel therapeuten, coaches, counselors en healers met een praktijk verlangen naar financiële stabiliteit en overvloed, maar ze weten niet hoe dit te realiseren. Naast dat ze zich onzeker en gestrest voelen, voelen ze zich ondergewaardeerd en onderbetaald en… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    25,00
  • Julian Stevense boeken
    Julian Stevense - De perfecte positionering

    De perfecte positioneringStop denken in oplossingen, start denken in problemenDe perfecte positionering laat je compleet anders kijken naar het positioneren van een organisatie of merk. In plaats van te denken in oplossingen, demonstreert dit boek op… (Harde kaft)

    Lees meer...
    27,50
  • Laura Nuhaan boeken
    Laura Nuhaan - Social Selling

    Social Selling Meer omzet door slim gebruik van social media Digitalisering van het koopproces vereist een nieuwe manier van samenwerken tussen verkoop en marketing. Social selling en lead management nieuwe stijl zorgen ervoor dat sales- en marketingmanagers… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    27,50
  • Adrie Dolman boeken
    Adrie Dolman - Agile marketing

    Met agile marketing kun je marktaandeel veroveren en behouden door sneller en relevanter dan de concurrent een propositie in de markt te zetten. En deze continu verbeteren zonder tijd of budget te verspillen. Dit boek laat zien wat agile marketing precies… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    26,50
  • Aart Lensink boeken
    Aart Lensink - Aan de slag met content marketing

    Contentmarketing is de snelst groeiende discipline in marketing. Met dank aan alle mogelijkheden om reclame te negeren of weg te klikken. Een nieuwe generatie marketeers snapt op hoofdlijnen hoe het werkt. Maar ontwikkel je nu een superieure contentstrategie?… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    31,00
  • Petra Smit-Wattez boeken
    Petra Smit-Wattez - De KLIK-methode

    Geloof je niet in snelle verkoopmethodes, maar zoek je écht verdieping? De KLIK-methode is speciaal voor ondernemers en ZZP'ers die verkopen niet als beroep hebben. Iets voor jou? De KLIK-methode helpt jou resultaten te bereiken als: * Meer klanten winnen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,00
  • Martijn Arets boeken
    Martijn Arets - Brand expedition

    Waar we ook gaan en staan, we worden altijd omringd door merken. Toch vragen we ons zelden af hoe ze zijn ontstaan. Welke filosofie hield de oprichter van een merk er op na? Welke factoren droegen bij aan het succes? Wat ging er goed? Wat niet? En hoe zorgt… (Harde kaft)

    Lees meer...
    19,95
  • Marc de Groot boeken
    Marc de Groot - Handboek SEA

    Tijdelijk aanbod: Bij aankoop van dit boek in november kunt u gratis deelnemen aan de videocursus Succes met Google AdWords (t.w.v. € 100,-) van auteur Marc de Groot. Stuur uw aankoopbewijs naar dgoc [at] dgoc.nl.Wilt u vandaag nog potentiële klanten… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    30,99
  • Patrick Petersen boeken
    Patrick Petersen - Handboek Engaging Content

    De grootste uitdaging voor professionals die met contentmarketing aan de slag gaan, is het maken van aantrekkelijke 'engaging' content. Dit blijkt uit onderzoek van het Content Marketing Institute en MarketingProfs. Veel contentmarketing werkt niet, omdat het… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    25,99
  • Patrick Petersen boeken
    Patrick Petersen - Mobile Customer Experience & Mixed Reality

    De customer experience verandert onder invloed van het massale gebruik van mobiele toepassingen. De inzet van mobile marketing, om de klantreis te verbeteren, is een vak apart geworden. Inzicht in de cross channel customer journey en nieuwe belevingstechnieken… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    33,99
  • Marvin Bos boeken
    Marvin Bos - De kleine Facebookmarketing voor Dummies

    Steeds meer bedrijven ontdekken de waarde van Facebook. Omdat je kunt targeten op basis van specifieke interesses of online gedrag, kun je er extreem gericht adverteren. Deze mogelijkheden zijn zeker voor kleinere bedrijven, die het zich niet kunnen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
      9,99
  • Gabrielle Kuiper, Bert Smit boeken
    Gabrielle Kuiper, Bert Smit - De Imagineer

    In de huidige economie is het voor bedrijven essentieel om beleving en betekenis te koppelen aan hun producten en diensten. Een product of merk staat in de 21e eeuw niet alleen garant voor een bepaalde kwaliteit met functionele en emotionele waarden; het… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    39,50
  • Rudy van Belkom boeken
    Rudy van Belkom - Het merk voorbij

    Steeds meer schandalen komen aan het licht, en het vertrouwen in organisaties is historisch laag. Toch zijn er nog steeds veel organisaties die zich beter voordoen dan dat zij in werkelijkheid zijn. Bewapend met het internet is de consument machtiger dan ooit.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    38,50
  • Anton Klop boeken
    Anton Klop - Marketingstrategie in ontwikkeling

    Als marketeer van nu moet je met vaardigheden uit diverse disciplines volgens de laatste inzichten kunnen werken op een internationaal speelveld. Veel strategische marketingmodellen die marketeers tot hun beschikking hebben, zijn echter dezelfde als vijftig… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,50
  • Malcolm Frank, Paul Roehrig, Ben Pring boeken
    Malcolm Frank, Paul Roehrig, Ben Pring - Code halo's

    Elke keer dat iemand een product zoekt, deelt, koopt, beoordeelt of becommentarieert wordt belangrijke informatie gegenereerd. Zo ontstaat een schil van informatie rond dat product, een code halo. Ook personen die online actief zijn genereren zo'n code halo,… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,99
  • Karen Kroonstuiver, Mariëlle Seegers boeken
    Karen Kroonstuiver, Mariëlle Seegers - O, heb je het tegen mij?

    Karen Kroonstuiver en Mariëlle Seegers, beiden gepokt en gemazeld in de bladenwereld, leren je in 'O, heb je het tegen mij? alles over doelgroepdenken. Je weet wat je wil verkopen. Je hebt een website, stuurt nieuwsbrieven, maakt brochures. Kan niet fout… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,99
  • John Verhoeven boeken
    John Verhoeven - Het wat en hoe van contentstrategie

    Een goede contentstrategie verrijkt en versterkt de relatie met de klant. John Verhoeven laat je in 'Het wat en hoe van contentstrategie' zien hoe je dat aanpakt. Hoe verbind je jouw producten met de oplossingen die de klant verlangt? Hoe zorg je voor… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    25,99