Boeken over marketing

  • Co Bliekendaal, Ton van Vught boeken
    Co Bliekendaal, Ton van Vught - Basiskennis marketing

    Basiskennis marketing is een uitstekende kennismaking met het vakgebied marketing. Het boek is volledig toegespitst op het NIMA-examen Basiskennis Marketing en uitermate geschikt voor eerstejaarsstudenten. Waarom kiezen voor Basiskennis marketing?* Sluit aan… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    45,95
  • Bronis Verhage, Eric Boot, Paul Riegen boeken
    Bronis Verhage, Eric Boot, Paul Riegen - Grondslagen van de marketing

    - Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website; - met actuele bedrijfscasussen; - aandacht voor zowel online als offline marketing. Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    28,25
  • Gerard Minnaar, Niko van der Sluijs boeken
    Gerard Minnaar, Niko van der Sluijs - Commerciële calculaties 2

    Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    58,95
  • Wim van der Mark boeken
    Wim van der Mark - Marketing.com 4.0

    Marketing.com 4.0 is een handige praktijkgids die ingaat op het nieuwe online kijk-, lees-, klik- en koopgedrag van de consument. Met Marketing.com 4.0 leer je meer interactie en verkoop te genereren via websites.Waarom kiezen voor Marketing.com 4.0?*… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Wil Michels boeken
    Wil Michels - Communicatieplanner

    - Direct aan de slag met het opzetten van een communicatieplan;- bevat een compleet nieuw hoofdstuk over contentstrategie;- meer aandacht voor social media. Soms werken organisaties zonder plan. Ze hebben het zo druk dat er geen tijd wordt vrijgemaakt om de… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    25,95
  • Marc Logman boeken
    Marc Logman - Marketing voor ondernemers

    Over het boek: Ondernemers houden zich met marketing bezig op een manier die afwijkt van traditionele 'mainstream' marketing. Via een permanente aansturing van hun middelen ontstaan bij hen de doelen geleidelijk aan en worden ze continu aangepast. Bovendien… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    18,40
  • Hilde Francq boeken
    Hilde Francq - Kleur verkoopt

    ?HOE BEÏNVLOEDEN KLEUR EN TRENDS ONS KOOPGEDRAG? KAN JOUW MERK PROFITEREN VAN EEN KLEURSTRATEGIE? HOE GA JE ZELF IN JE BEDRIJF AAN DE SLAG MET KLEUR? 85% van de consumenten noemt kleur een van de belangrijkste redenen om een product te kopen. Toch blijft… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,99
  • Wil Michiels, Ineke Huyskens boeken
    Wil Michiels, Ineke Huyskens - Brand-id

    Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zo?n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dát is de uitdaging die in 'Brand-id' centraal staat ... Daarvoor moet je openstaan voor nieuwe ideeën, het vanzelfsprekende ter discussie stellen en… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    32,95
  • Leo Broekhuizen boeken
    Leo Broekhuizen - Competentietraining sales

    Is verkopen nu een vak of zit het gewoon in je? Een ding is zeker: verkopen is te leren! In dit boek komen alle basisvaardigheden aan de orde die iedere verkoper nodig heeft. Van de functie van verkoop tot klachtafhandeling, van verkooptechnieken (sales) tot… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Leo Broekhuizen boeken
    Leo Broekhuizen - Competentietraining marketing

    Marketing is niet alleen een filosofie, maar ook een uitstekend instrument om organisaties verder te helpen en de klant echt centraal te stellen. Competentietraining marketing biedt een stevige basis voor de toekomstige manager om in een marketingomgeving… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,85
  • Wouter de Vries jr., Thiemo van Rossum, Dorien Aaftink boeken
    Wouter de Vries jr., Thiemo van Rossum, Dorien Aaftink - Blauwe Bananen

    Hoe creëer ik als dienstverlener unieke kernvaardigheden en onderscheidend vermogen? Waar blinkt u in uit? Waarom zou de klant zijn geld aan u geven? Of waar is uw organisatie eigenlijk goed in? Dit zijn geen rare vragen, want als u zelf niet weet waarin u… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    16,90
  • Steven van Belleghem boeken
    Steven van Belleghem - De conversation manager 2013

    ?De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Carlijn Postma boeken
    Carlijn Postma - Bingemarketing

    Hoe bouw je een merk in een tijd waarin de hoeveelheid informatie groter is dan ooit en waarin de media zo versnipperd zijn dat je je publiek amper nog kunt bereiken? En hoe zorg je er dan ook nog voor dat iedereen op al die kanalen hetzelfde verhaal vertelt?… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    23,50
  • Frank Wouters boeken
    Frank Wouters - De bedrijfsnar

    Dit marketingboek is ongemeen populair bij ondernemers. Het was de eerste business novel in het Nederlandstalig gebied en kent nu zijn vijfde herdruk. Het boek is klassiek geworden sinds het eerste verschijnen in 2001 en is nog steeds actueel. Bereid je erop… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,95
  • John Smal boeken
    John Smal - Commerciële calculaties 1

    Commerciële calculaties 1 biedt je een systematisch en duidelijk overzicht van het type calculaties dat op het NIMA A-examen aan de orde kan komen. Het boek is zeer populair vanwege de heldere opgaven, de begrijpelijke uitleg en de vele praktijkvoorbeelden.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    47,95
  • C.J. Gelderman, B.J. Albronda boeken
    C.J. Gelderman, B.J. Albronda - Professioneel inkopen

    Professioneel inkopen biedt een complete en toegankelijke beschrijving van de belangrijkste aspecten van inkopen. Door de volledigheid van de stof en de vele praktische voorbeelden is het boek al jaren populair onder studenten.Waarom kiezen voor Professioneel… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    64,95
  • Bart Snijders boeken
    Bart Snijders - Stop marketing, start growth hacking

    Growth hacking is de laatste jaren een van de meest gehoorde buzzwoorden in de startup- en marketingwereld. Maar wat is het en hoe werkt het? En waarom kan geen enkele organisatie eigenlijk meer om growth hacking heen? De concurrentie om aandacht is moordend.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,00
  • Frank Quix, L.S. Sloot boeken
    Frank Quix, L.S. Sloot - Retailmarketing

    In Retailmarketing staat de vraag hoe retailing in zijn werk gaat centraal. Het boek helpt je feitenkennis op te bouwen over de retail en geeft je toegankelijk weer hoe deze branche in elkaar zit. Zeer compleet en toch toegankelijk dankzij het heldere… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    66,95
  • Michel van Vuuren boeken
    Michel van Vuuren - Winnen is Zilver

    Het boek We willen in een competitieve omgeving het verschil maken. Dat is in de verkoop en sport makkelijk te definiëren. Omzet of winst. Maar waar zit het verschil? Als je van de ander weet te winnen. Winnen is de uitkomst van het verschil maken. Dus hoe… (Harde kaft)

    Lees meer...
    22,96
  • Stephanie Diamond, John Hayden boeken
    Stephanie Diamond, John Hayden - Facebookmarketing voor Dummies

    Met maandelijks wereldwijd 2 miljard actieve gebruikers is Facebook uitgegroeid tot een gemeenschap van consumenten en daarmee een belangrijke resource voor marketeers geworden. Dit betekent dat er vraag is naar kennis over de strategische planning, uitvoering… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Ruurd Mulder boeken
    Ruurd Mulder - De kunst van cultuurmarketing

    Het wordt er voor culturele instellingen niet eenvoudiger op: de concurrentie die zij ondervinden van andere vormen van vrijetijdsbesteding is enorm, de overheid is voorzichtig met het verstrekken van subsidies en het publiek bezuinigt op kunst en cultuur.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    38,50
  • Dorothé Gerritsen, Ronald van Olderen boeken
    Dorothé Gerritsen, Ronald van Olderen - Het event als strategisch marketinginstrument

    In de marketing spelen events een steeds grotere rol. Door producten en diensten te koppelen aan beleving, en andersom, creëren aanbieders een belangrijke meerwaarde. Dit boek gaat over de manier waarop organisaties het event als marketinginstrument weten in… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    40,95
  • Richte Lommert boeken
    Richte Lommert - Alles over verkopen

    Richte Lommert maakte carrière in de verkoop. Schreef in 1967 de brochure "De Wereld in? Dan de Weg op", een voorlichting over het beroep van vertegenwoordiger. Kwam daardoor in het training- en opleidingcircuit. Werd eerst docent, later directeur van Yntema… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    18,95
  • J.M.G. Floor, W.F. van Raaij, M.Y. Bouwman boeken
    J.M.G. Floor, W.F. van Raaij, M.Y. Bouwman - Marketingcommunicatiestrategie

    Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie en fungeert zowel tijdens de studie als daarna als grondig naslagwerk; al meer dan 130.000 studenten zijn ermee opgeleid. Het geïntegreerde… (Harde kaft)

    Lees meer...
    79,95
  • René van Hoften boeken
    René van Hoften - De operationele verkoopcyclus

    Operationele Verkoopcyclus beschrijft op heldere en toegankelijke wijze het operationele deel van salesmanagement. Het richt zich op de individuele verkoopmedewerker van de binnen- en buitendienst. Operationele Verkoopcyclus maakt het verkoopproces… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    33,95