Boeken over marketing

  • Dieter Veulemans boeken
    Dieter Veulemans - Time to pop-up

    Pop-ups zijn niet meer weg te denken uit het straatbeeld. Ze bieden een innovatieve oplossing aan bestaande en toekomstige ondernemers en retailers. Maar wat is nu de kracht van een pop-up? Hoe begin je aan zo'n tijdelijke winkel en hoe maak je hem… (Harde kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Gino Van Ossel boeken
    Gino Van Ossel - Retail - De digitale hysterie voorbij

    De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijde norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Carole Lamarque boeken
    Carole Lamarque - Unfair advantage

    Zet je Concurrentie buitenspel door zelf voluit te gaanAls de wereld een dorp wordt, moet jouw bedrijf naast de wereldspelers kunnen blijven staan. Dat kun je door volop in te zetten op je Unfair Advantage. Niet om beter te zijn dan de marktleider, maar om… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Peter Verhoef, Edwin Kooge, Natasha Walk boeken
    Peter Verhoef, Edwin Kooge, Natasha Walk - Waarde creëren met big data-analytics

    - Duidelijke en uitgebreide stappenplan voor big data;- biedt overzicht en analysemogelijkheden;- gaat uit van het Big-datawaardecreatiemodel;- de website biedt de uitwerkingen van de cases in het boek.Eén van de grootste hedendaagse uitdagingen voor… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    40,25
  • N.I.B. Provocateur boeken
    N.I.B. Provocateur - Super Accountmanager

    Super Accountmanager is een gids voor startende (en bestaande) accountmanagers. De schrijver, N.I.B. Provocateur, heeft meer dan 15 jaar saleservaring in de 21e eeuw in de Benelux. Hij heeft meer dan 100 miljoen euro omzet gerealiseerd, 1 miljoen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    13,95
  • David Stephenson boeken
    David Stephenson - Big data ontrafeld

    Big data make big difference De term 'big data' wordt steeds vaker gebruikt. Maar wat houdt het eigenlijk in en waarom wordt het gezien als een game changer voor je organisatie? Op welke manier kunnen big data de resultaten van jouw bedrijf verbeteren en… (Harde kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Sandra Derksen boeken
    Sandra Derksen - Bloeiende online praktijk lancering

    Snel en met succes een online praktijk creëren met goed betalende cliënten. Een onmisbare handleiding.Als jij streeft naar persoonlijke begeleiding van cliënten vanuit een online praktijk dan heb je het juiste boek in handen. In haar inmiddels vijfde boek… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    25,00
  • Patrick Petersen boeken
    Patrick Petersen - Handboek online marketing

    Dit praktische studie- en managementboek is in zijn zesde editie vernieuwd en nog completer gemaakt. Nieuwe inzichten, cijfers en ontwikkelingen van invloed op de online marketingmix, komen uitgebreid aan bod. Het Handboek Online Marketing 6 (#HOM6) verschaft… (Harde kaft)

    Lees meer...
    54,95
  • Derek Thompson boeken
    Derek Thompson - Hitmakers

    Top of flop Wat is die combinatie die ertoe leidt dat iets nieuws soms uitgroeit tot een fenomeen? Zonder het juiste netwerk blijft ook het meest briljante idee onopgemerkt, en de belangrijkste afnemers van iets nieuws zijn niet degenen die het als eersten… (Harde kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • D&B Eventmarketing boeken
    D&B Eventmarketing - LIVE!

    LIVE! Bereik maximale impact met je evenement Hoe zorg je ervoor dat een kostbaar evenement niet alleen leuk is, maar ook echt iets teweegbrengt? Waarom werkt het één niet en het ander wel? LIVE! beantwoordt deze vragen door originele uitstapjes te maken… (Harde kaft)

    Lees meer...
    25,00
  • Jeroen Mirck boeken
    Jeroen Mirck - Marketingfacts Jaarboek 2018-2019

    Marketingfacts Jaarboek 2018-2019 Alweer de dertiende uitgave in een lange traditie. Als vakblog is Marketingfacts.nl een dagelijkse informatiebron voor marketeers, digitale professionals en studenten. Dit handboek verkent alle actuele onderwerpen in online… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Stephanie Duval, Nele Pieters boeken
    Stephanie Duval, Nele Pieters - Community marketing

    Traditioneel doen bedrijven hun uiterste best om de consument te overtuigen hun product te kopen omdat het 'harder, better, faster, stronger' is. Stephanie Duval en Nele Pieters willen de lucht uit dat klassieke verhaal halen. In onze hoogtechnologische,… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Marvin Bos boeken
    Marvin Bos - De kleine Facebookmarketing voor Dummies

    Steeds meer bedrijven ontdekken de waarde van Facebook. Omdat je kunt targeten op basis van specifieke interesses of online gedrag, kun je er extreem gericht adverteren. Deze mogelijkheden zijn zeker voor kleinere bedrijven, die het zich niet kunnen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
      8,99
  • Philip De Cleen boeken
    Philip De Cleen - Marketing

    Hoe zorg je voor tevreden klanten?Hoe bind je klanten aan jouw merk?Welke rol speelt het digitale kanaal in het aankoopproces?Door de steeds snellere technologische ontwikkelingen in onze maatschappij is de gemiddelde consument onzekerder en wispelturiger dan… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,99
  • Eric Van Poucke boeken
    Eric Van Poucke - Verkoper met L.O.C.K. - sleutel

    Verkoopsopleidingen brengen diverse methodieken en technieken aan. Maar een verkoop is succesvol door de verkoper. Hij zet de methodiek in welke nodig is op het moment en met een positieve overtuiging. De focus voor de Verkoper met L.O.C.K. - sleutel is de… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    28,95
  • Cor Hospes boeken
    Cor Hospes - Contentbijbel

    Miljarden mensen hebben de Bijbel gelezen en lezen dat boek nog steeds. In de meest succesvolle romans, blockbusting films en allerberoemdste schilderijen wordt naar verhalen uit het boek verwezen. En diezelfde verhalen doen honderdduizenden wekelijks… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Rik Riezebos, Jaap van der Grinten boeken
    Rik Riezebos, Jaap van der Grinten - Positioneren

    Positioneren is een marketingtechniek die helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. In onze multimediale samenleving is dat steeds belangrijker. Hoe mensen over een merk spreken, bepaalt voor een groot deel het succes… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Danny Oosterveer boeken
    Danny Oosterveer - Basisboek digital analytics

    - Leert studenten hoe je data effectief en zinvol inzet; - behandelt alle facetten van analytics; - aandacht voor online én offline marketing. Bij alles wat we online doen laten we digitale voetsporen na. Ook wat we in de 'echte' wereld doen wordt steeds… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Ruud Frambach boeken
    Ruud Frambach - Doet marketing ertoe?

    Is marketing misleiding en geldverspilling? Dit beeld kan ontstaan als marketing verkeerd wordt ingezet. Zonde, want marketing heeft de potentie zeer waardevol te zijn. Ruud Frambach laat zien hoe. Op korte termijn resultaat behalen is nog steeds te vaak het… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,99
  • Michel van Vuuren boeken
    Michel van Vuuren - Winnen is Zilver

    We willen in een competitieve omgeving het verschil maken. Dat is in de verkoop en sport makkelijk te definiëren. Omzet of winst. Maar waar zit het verschil? Als je van de ander weet te winnen. Winnen is de uitkomst van het verschil maken. Dus hoe zorgen wij,… (Harde kaft)

    Lees meer...
    22,95
  • Wim Vermeulen boeken
    Wim Vermeulen - Marketing voor de Madmen van morgen

    Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig?Wat kan het TapForward-model voor jouw merk betekenen?Marketing in de digitale wereld van vandaag heeft marketeers voor een forse uitdaging… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Marian Draaisma, Sjors van Leeuwen boeken
    Marian Draaisma, Sjors van Leeuwen - Online marketing in de zorg

    De komst van internet, sociale media, mobiele telefoons en apps heeft de Nederlandse gezondheidszorg flink opgeschud. Mensen klikken, liken, posten en reageren met hun pc, laptop of smartphone dat het een lieve lust is. De digitale zorgconsument is niet meer… (Harde kaft)

    Lees meer...
    34,95
  • Paul Postma boeken
    Paul Postma - Handboek Marketing 4.0

    Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0. Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    37,95
  • Jeanet Bathoorn, Sandra Derksen boeken
    Jeanet Bathoorn, Sandra Derksen - Marketing handboek voor een succesvolle praktijk

    Het Marketing Handboek voor een Succesvolle Praktijk laat zien hoe je een zeer winstgevende en waardebiedende praktijk creëert waar je met plezier in werkt. Dit boek is geschreven voor therapeuten, coaches en counselors die volgens het uurtje-factuurtje… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Huib Koeleman boeken
    Huib Koeleman - Interne communicatie bij verandering

    * Al meer dan 10 jaar hét basisboek voor verandercommunicatie. * 7 visies op verandering; kies de versie die past bij jouw verandering. * Gebaseerd op erkende veranderaanpakken van De Caluwé & Vermaak, Boonstra, Van Ruler en Factor C. * 35 verschillende… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    33,50