Boeken over marketing

  • D&B Eventmarketing boeken
    D&B Eventmarketing - LIVE!

    LIVE! Bereik maximale impact met je evenement Hoe zorg je ervoor dat een kostbaar evenement niet alleen leuk is, maar ook echt iets teweegbrengt? Waarom werkt het één niet en het ander wel? LIVE! beantwoordt deze vragen door originele uitstapjes te maken… (Harde kaft)

    Lees meer...
    25,00
  • Patrick Petersen boeken
    Patrick Petersen - Handboek Online Marketing

    Dit praktische studie- en managementboek is in zijn zesde editie vernieuwd en nog completer gemaakt. Nieuwe inzichten, cijfers en ontwikkelingen van invloed op de online marketingmix, komen uitgebreid aan bod.Het Handboek Online Marketing 6 (#HOM6) verschaft… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    54,95
  • Marvin Bos boeken
    Marvin Bos - De kleine Facebookmarketing voor Dummies

    Steeds meer bedrijven ontdekken de waarde van Facebook. Omdat je kunt targeten op basis van specifieke interesses of online gedrag, kun je er extreem gericht adverteren. Deze mogelijkheden zijn zeker voor kleinere bedrijven, die het zich niet kunnen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
      8,99
  • Rik Riezebos, Jaap van der Grinten boeken
    Rik Riezebos, Jaap van der Grinten - Positioneren

    Positioneren is een marketingtechniek die helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. In onze multimediale samenleving is dat steeds belangrijker. Hoe mensen over een merk spreken, bepaalt voor een groot deel het succes… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Philip De Cleen boeken
    Philip De Cleen - Marketing

    Hoe zorg je voor tevreden klanten?Hoe bind je klanten aan jouw merk?Welke rol speelt het digitale kanaal in het aankoopproces?Door de steeds snellere technologische ontwikkelingen in onze maatschappij is de gemiddelde consument onzekerder en wispelturiger dan… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,99
  • Stephanie Duval, Nele Pieters boeken
    Stephanie Duval, Nele Pieters - Community marketing

    Traditioneel doen bedrijven hun uiterste best om de consument te overtuigen hun product te kopen omdat het 'harder, better, faster, stronger' is. Stephanie Duval en Nele Pieters willen de lucht uit dat klassieke verhaal halen. In onze hoogtechnologische,… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Eric Van Poucke boeken
    Eric Van Poucke - Verkoper met L.O.C.K. - sleutel

    Verkoopsopleidingen brengen diverse methodieken en technieken aan. Maar een verkoop is succesvol door de verkoper. Hij zet de methodiek in welke nodig is op het moment en met een positieve overtuiging. De focus voor de Verkoper met L.O.C.K. - sleutel is de… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    28,95
  • Cor Hospes boeken
    Cor Hospes - Contentbijbel

    Miljarden mensen hebben de Bijbel gelezen en lezen dat boek nog steeds. In de meest succesvolle romans, blockbusting films en allerberoemdste schilderijen wordt naar verhalen uit het boek verwezen. En diezelfde verhalen doen honderdduizenden wekelijks… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Ruud Frambach boeken
    Ruud Frambach - Doet marketing ertoe?

    Is marketing misleiding en geldverspilling? Dit beeld kan ontstaan als marketing verkeerd wordt ingezet. Zonde, want marketing heeft de potentie zeer waardevol te zijn. Ruud Frambach laat zien hoe. Op korte termijn resultaat behalen is nog steeds te vaak het… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,99
  • Nico Tempelaere boeken
    Nico Tempelaere - Social Media smaakmakers

    Sociale media zijn niet meer weg te denken uit onze samenleving. We facebooken, tweeten en instagrammen erop los. Toekomstgerichte ondernemers benutten maar beter de kracht van die digitale netwerken. Let wel: het volstaat niet om geld te investeren, je hele… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,99
  • Wim Vermeulen boeken
    Wim Vermeulen - Marketing voor de Madmen van morgen

    Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig?Wat kan het TapForward-model voor jouw merk betekenen?Marketing in de digitale wereld van vandaag heeft marketeers voor een forse uitdaging… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Bas van der Lans, Robert van Eekhout boeken
    Bas van der Lans, Robert van Eekhout - Handboek voor Digitale slagkracht

    Handboek voor Digitale slagkrachtstop verspilling en grijp de kansen van het digitale tijdperkOf je nu aannemer of uitvaartondernemer bent, en of je nu mayonaise,rollators of kinderwagens produceert of auto's, taarten, bh's ofEHBO-cursussen verkoopt; de… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    14,99
  • Danny Oosterveer boeken
    Danny Oosterveer - Basisboek digital analytics

    - Leert studenten hoe je data effectief en zinvol inzet; - behandelt alle facetten van analytics; - aandacht voor online én offline marketing. Bij alles wat we online doen laten we digitale voetsporen na. Ook wat we in de 'echte' wereld doen wordt steeds… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Paul Postma boeken
    Paul Postma - Anatomie van de verleiding

    Neuromarketing levert een belangrijke bijdrage aan strategische marketing, customer insight en marketing intelligence. Het is een van de interessantste toepassingen van digitale marketing en volop in ontwikkeling. Anatomie van de verleiding biedt een volledig… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,50
  • Marian Draaisma, Sjors van Leeuwen boeken
    Marian Draaisma, Sjors van Leeuwen - Online marketing in de zorg

    De komst van internet, sociale media, mobiele telefoons en apps heeft de Nederlandse gezondheidszorg flink opgeschud. Mensen klikken, liken, posten en reageren met hun pc, laptop of smartphone dat het een lieve lust is. De digitale zorgconsument is niet meer… (Harde kaft)

    Lees meer...
    34,95
  • Marc Logman boeken
    Marc Logman - Marketingplan

    Elke marketeer zal binnen de onderneming waarin hij actief is, vanuit een analyse van de huidige en toekomstige situatie (zowel extern als intern) bepaalde marketingbeslissingen nemen. Het hanteren van een planmatige structuur geeft daarbij een houvast. In dit… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,50
  • Jeroen Mirck boeken
    Jeroen Mirck - Marketingfacts Jaarboek 2018-2019

    Marketingfacts Jaarboek 2018-2019 Alweer de dertiende uitgave in een lange traditie. Als vakblog is Marketingfacts.nl een dagelijkse informatiebron voor marketeers, digitale professionals en studenten. Dit handboek verkent alle actuele onderwerpen in online… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Paul Postma boeken
    Paul Postma - Handboek Marketing 4.0

    Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0. Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    37,95
  • Michel van Vuuren boeken
    Michel van Vuuren - Winnen is Zilver

    We willen in een competitieve omgeving het verschil maken. Dat is in de verkoop en sport makkelijk te definiëren. Omzet of winst. Maar waar zit het verschil? Als je van de ander weet te winnen. Winnen is de uitkomst van het verschil maken. Dus hoe zorgen wij,… (Harde kaft)

    Lees meer...
    22,95
  • Xavier van Leeuwe, Matt Lindsay, Matthijs van de Peppel boeken
    Xavier van Leeuwe, Matt Lindsay, Matthijs van de Peppel - De relatie-economie

    Dat goed gebruik van data een bedrijf veel kan opleveren, is duidelijk. Waar het veel leidinggevenden aan ontbreekt is een goede visie op de volgende stap: wat doen we met al die informatie? Het doel, beter klantcontact en bouwen aan langlopende relaties, moet… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    27,99
  • Patrick van Veen boeken
    Patrick van Veen - Verliefd op je klant

    Klanten zijn net mensen, aldus Jos Burgers. En mensen zijn precies als dieren; alle sociale interactie is gebaseerd op dezelfde principes. We willen allemaal aandacht, begrip en steun van elkaar. Als je dat beseft, kun je klanten verleiden, ze verliefd maken… (Harde kaft)

    Lees meer...
    19,99
  • Antal de Waij boeken
    Antal de Waij - Content!

    Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Veel organisaties 'doen maar wat' als het hierop… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,99
  • Petra Smit-Wattez boeken
    Petra Smit-Wattez - De KLIK-methode

    Geloof je niet in snelle verkoopmethodes, maar zoek je écht verdieping? De KLIK-methode is speciaal voor ondernemers en ZZP'ers die verkopen niet als beroep hebben. Iets voor jou? De KLIK-methode helpt jou resultaten te bereiken als: * Meer klanten winnen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,00
  • Jeanette McMurtry boeken
    Jeanette McMurtry - Marketing voor dummies

    Nu de zichtbaarheid van je onderneming en de interactie met je klanten meer en meer naarde digitale wereld zijn verschoven, moeten je marketingstrategieën zich hieraan aanpassen. Deze nieuwe editie van Marketing voor Dummies is helemaal up-to-date en laat je… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,99
  • Sandra Derksen boeken
    Sandra Derksen - Claim je waarde

    Veel therapeuten, coaches, counselors en healers met een praktijk verlangen naar financiële stabiliteit en overvloed, maar ze weten niet hoe dit te realiseren. Naast dat ze zich onzeker en gestrest voelen, voelen ze zich ondergewaardeerd en onderbetaald en… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    25,00