Boeken over marketing

  • Wim Vermeulen boeken
    Wim Vermeulen - Marketing voor de mad men van morgen

    Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig?Wat kan het TapForward-model voor jouw merk betekenen?Marketing in de digitale wereld van vandaag heeft marketeers voor een forse uitdaging… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Marian Draaisma, Sjors van Leeuwen boeken
    Marian Draaisma, Sjors van Leeuwen - Power to the people - online marketing in de zorg

    De komst van internet, sociale media, mobiele telefoons en apps heeft de Nederlandse gezondheidszorg flink opgeschud. Mensen klikken, liken, posten en reageren met hun pc, laptop of smartphone dat het een lieve lust is. De digitale zorgconsument is niet meer… (Harde kaft)

    Lees meer...
    34,95
  • Petra Smit-Wattez boeken
    Petra Smit-Wattez - De KLIK-methode

    Geloof je niet in snelle verkoopmethodes, maar zoek je écht verdieping? De KLIK-methode is speciaal voor ondernemers en ZZP'ers die verkopen niet als beroep hebben. Iets voor jou? De KLIK-methode helpt jou resultaten te bereiken als: * Meer klanten winnen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,00
  • Paul Postma boeken
    Paul Postma - Handboek Marketing 4.0 - Digital, data-driven, direct

    Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0. Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    37,95
  • Paul Postma boeken
    Paul Postma - Anatomie van de verleiding

    Neuromarketing levert een belangrijke bijdrage aan strategische marketing, customer insight en marketing intelligence. Het is een van de interessantste toepassingen van digitale marketing en volop in ontwikkeling. Anatomie van de verleiding biedt een volledig… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,50
  • Antal de Waij boeken
    Antal de Waij - Content!

    Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Veel organisaties 'doen maar wat' als het hierop… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,99
  • Bas van der Lans, Robert van Eekhout boeken
    Bas van der Lans, Robert van Eekhout - Handboek voor Digitale slagkracht

    Handboek voor Digitale slagkrachtstop verspilling en grijp de kansen van het digitale tijdperkOf je nu aannemer of uitvaartondernemer bent, en of je nu mayonaise,rollators of kinderwagens produceert of auto's, taarten, bh's ofEHBO-cursussen verkoopt; de… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    14,99
  • Nico Tempelaere boeken
    Nico Tempelaere - Social Media smaakmakers

    Sociale media zijn niet meer weg te denken uit onze samenleving. We facebooken, tweeten en instagrammen erop los. Toekomstgerichte ondernemers benutten maar beter de kracht van die digitale netwerken. Let wel: het volstaat niet om geld te investeren, je hele… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,99
  • Jeanette McMurtry boeken
    Jeanette McMurtry - Marketing voor Dummies, 5e editie

    Nu de zichtbaarheid van je onderneming en de interactie met je klanten meer en meer naarde digitale wereld zijn verschoven, moeten je marketingstrategieën zich hieraan aanpassen. Deze nieuwe editie van Marketing voor Dummies is helemaal up-to-date en laat je… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Steven Van Belleghem boeken
    Steven Van Belleghem - Customers the day after tomorrow

    We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderen. Willen bedrijven klantgericht blijven, dan moeten ze… (Harde kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Bart van der Kooi boeken
    Bart van der Kooi - De customer journey in kaart in 60 minuten

    Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs. Bart van der Kooi is online marketingadviseur. Hij adviseert organisaties over digitale… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    12,50
  • Henk de Jager boeken
    Henk de Jager - Klanten overtuigen

    Opdrachtgevers en inkopers zijn tegenwoordig op zoek naar de echte expert onder de leveranciers. Ze willen een partner selecteren die de meeste toegevoegde waarde kan leveren en laten zich niet meer intimideren door ronkende marketingtaal en vage beloftes.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,50
  • Frank Wouters boeken
    Frank Wouters - De Bedrijfsnar

    Dit marketingboek is ongemeen populair bij ondernemers. Het was de eerste business novel in het Nederlandstalig gebied en kent nu zijn vijfde herdruk. Het boek is klassiek geworden sinds het eerste verschijnen in 2001 en is nog steeds actueel. Bereid je erop… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,95
  • Corinne Keijzer boeken
    Corinne Keijzer - Meer succes met LinkedIn!

    In deze tijd 'moet' je mee met de tijd en dat betekent als professional ook op LinkedIn. Contact met je klanten, opdrachtgevers, leads genereren, sales-, commmunicatie- en marketing activiteiten, HR werkzaamheden, je kunt zoveel meer met LinkedIn dan alleen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,95
  • Marc Logman boeken
    Marc Logman - Marketingplan

    Elke marketeer zal binnen de onderneming waarin hij actief is, vanuit een analyse van de huidige en toekomstige situatie (zowel extern als intern) bepaalde marketingbeslissingen nemen. Het hanteren van een planmatige structuur geeft daarbij een houvast. In dit… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,50
  • Marjolein Visser, Berend Sikkenga boeken
    Marjolein Visser, Berend Sikkenga - Social Media Management

    De opkomst van social media veranderde de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen en kopen en evalueren. Ook kunnen uitingen op social media grote impact hebben op de reputatie en daarmee het succes van bedrijven. Het is daarom zeer belangrijk voor… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    40,25
  • Charlotte De Mey boeken
    Charlotte De Mey - Doen wie je bent

    Droom jij ook van die projecten waar je in alle vrijheid je ding kan doen? Lig je wakker van dat stemmetje in je hoofd dat je aanspoort meer naar buiten te komen met je werk? Of blijf je twijfelen aan de inhoud van je portfolio? Of misschien overweeg je… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,50
  • Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan boeken
    Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan - Marketing 4.0

    Met Marketing 4.0 beschrijft Philip Kotler, de grondlegger van de moderne marketing, een totaal nieuwe manier om naar marketing te kijken en geeft hij vernieuwende inzichten in hoe klanten vandaag de dag beslissingen nemen. Sinds hij met Marketing 3.0… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,50
  • Karen Kroonstuiver, Mariëlle Seegers boeken
    Karen Kroonstuiver, Mariëlle Seegers - o, heb je het tegen mij?

    Karen Kroonstuiver en Mariëlle Seegers, beiden gepokt en gemazeld in de bladenwereld, leren je in 'O, heb je het tegen mij? alles over doelgroepdenken. Je weet wat je wil verkopen. Je hebt een website, stuurt nieuwsbrieven, maakt brochures. Kan niet fout… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    18,99
  • Albert Zeeman boeken
    Albert Zeeman - Marketingplan Today

    Iedere ondernemer verdient een goed marketingplan. Je maakt het zelf met Marketingplan Today, zonder dagenlange heisessies. Vergeet ellenlange formulieren en ingewikkelde sjablonen. Je geeft antwoord op de zes eenvoudige en prikkelende vragen van Albert Zeeman… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,14
  • John Verhoeven boeken
    John Verhoeven - Het wat en hoe van contentstrategie

    Een goede contentstrategie verrijkt en versterkt de relatie met de klant. John Verhoeven laat je in 'Het wat en hoe van contentstrategie' zien hoe je dat aanpakt. Hoe verbind je jouw producten met de oplossingen die de klant verlangt? Hoe zorg je voor… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,99
  • Eveline Schollaert, Greet Van Hoye, Bart Van Theemsche, Gerd Jacobs boeken
    Eveline Schollaert, Greet Van Hoye, Bart Van Theemsche, Gerd Jacobs - De strijd om talent

    Employer branding is een krachtig wapen in de war for talent. Wil je het juiste talent aantrekken voor je organisatie? Dan heb je nood aan gefundeerde inzichten over hoe je jezelf als werkgever aantrekkelijk kan maken én kan onderscheiden van de rest. In de… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    22,50
  • Bart Brüggenwirth boeken
    Bart Brüggenwirth - Sterke merken, betere wereld

    In top 3 PIM Marketing Literatuur Prijs!Merken worden beter gewaardeerd als ze bijdragen aan de oplossing van maatschappelijke uitdagingen. Ze spelen hiermee in op de behoeftes van mensen om positieve, duurzame keuzes te maken. Door het merk, mensen én… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,50
  • Bart van den Belt boeken
    Bart van den Belt - De Online Marketingmachine

    Je bent een kei in je vak en hebt je klanten echt iets te bieden, daarom ben je zelfstandig ondernemer geworden. Je hebt een prachtige website met professionele foto's en leuke teksten, en hebt al je relaties daarop geattendeerd. Maar het blijft stil ... Bart… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    22,50
  • Xavier van Leeuwe, Matt Lindsay, Matthijs van de Peppel boeken
    Xavier van Leeuwe, Matt Lindsay, Matthijs van de Peppel - De relatie-economie

    Dat goed gebruik van data een bedrijf veel kan opleveren, is duidelijk. Waar het veel leidinggevenden aan ontbreekt is een goede visie op de volgende stap: wat doen we met al die informatie? Het doel, beter klantcontact en bouwen aan langlopende relaties, moet… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    27,99