Boeken over marketing

  • Seth Godin boeken
    Seth Godin - Dit is nu marketing

    The New York Times- en Wall Street Journal-bestseller ‘Dit is de gelegenheid waar je naar zocht, de mogelijkheid om het werk waar jij achter staat te delen met de mensen die daarnaar verlangen, ervoor willen betalen en erover willen praten. Ik geloof dat je… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    22,50
  • Corona de Wert, Geert Poort boeken
    Corona de Wert, Geert Poort - Handboek online redactie

    Contentcreatie is een multidisciplinair vak geworden. Als online content- of communicatiespecialist wil je dáár scoren waar de (toekomstige) klanten van jouw organisatie zich bevinden. Daarom ben je dagelijks druk met het optimaliseren van websites, webshops… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,99
  • Patrick Petersen boeken
    Patrick Petersen - Handboek E-commerce

    Het dikke en presigieuze Handboek E-commerce draait om toekomstbestendige E-commerce 4.0 en waardecreatie op basis van E-business 2020. Het crossmediale boek is crossmediaal, kent bijdragen van de beste experts – zoals Drs. Wijnand Jongen, Pieter Zwart,… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    39,95
  • Werner Hoenders boeken
    Werner Hoenders - Verkopen als tweede beroep

    Als professional wil je graag je diensten verkopen, maar wel op een stijlvolle manier. Hoe pak je dat aan? Combineer het beste van beide werelden. Profileer jezelf met inhoudelijke kennis, maar gebruik ook de beproefde methoden en technieken van ervaren… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    23,50
  • Daniël Markus boeken
    Daniël Markus - Digital Marketing Pinball

    Digital Marketing Pinball leert je data te combineren met analyse-skills. Ontdek de winnende strategie voor meer online groei, krijg controle over data én maak je werk als online marketeer nog leuker.Waarom dit het online marketingboek is dat je nu moet lezen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Ment Kuiper boeken
    Ment Kuiper - Marketingplan op 1 A4

    Alle professionals in het marketing- en communicatievak maken plannen en ontwikkelen strategieën. Dat kost soms meer tijd dan je denkt, en het heeft helaas vaak minder effect dan je had gehoopt. Het gevolg is dat we plannen gaan maken vanuit automatisme.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    23,50
  • Michiel Vanderheyden boeken
    Michiel Vanderheyden - Moment Marketing-Van event naar memorabel moment

    Bedrijven laten merkpotentieel liggen. Events zijn een middel om een community van mensen te creëren rondom een merk. Maar dan moet je er wel in slagen om iedereen in je doelpubliek op een persoonlijke manier te begeesteren. Hoe kun je via een beklijvend… (Harde kaft)

    Lees meer...
    25,00
  • Anne Raaymakers boeken
    Anne Raaymakers - Vind ik leuk!

    Facebook is het grootste socialmediaplatform ter wereld. Alleen in Nederland zijn er al bijna tien miljoen actieve gebruikers, en dat aantal stijgt nog steeds. Jouw ideale klanten zitten dus zonder twijfel op Facebook. Je zou wel gek zijn als je daar niets mee… (Harde kaft)

    Lees meer...
    25,00
  • Kiki Verbeek boeken
    Kiki Verbeek - Waarom iedereen luistert als je over seks praat

    Ben je een zelfstandige professional en vind je het lastig om jezelf kort en krachtig te presenteren? Heb je nog steeds de teksten voor je website niet op orde? Houd je er eigenlijk helemaal niet van om jezelf te verkopen? En wil je wél graag met een… (Harde kaft)

    Lees meer...
    25,95
  • Evelien Bruins, Gerda van Galen boeken
    Evelien Bruins, Gerda van Galen - De kleine Videomarketing voor Dummies

    Videomarketing is booming! Het inzetten van video voor de marketing is voor veel bedrijven een must geworden. Maar hoe pak je dat aan? Besteed je het uit aan een videoproductiebedrijf of ga je zelf filmen? Hoe zorg je ervoor dat je video's maakt die passen bij… (Zachte kaft)

    Lees meer...
      9,99
  • André Schraa boeken
    André Schraa - Acquisitie en Saleshandboek voor de (administratieve) dienstverlening

    Dit boek helpt boekhouders, accountants en accountmanagers in de administratieve sector op een leuke manier, namelijk koude acquisitie, klanten te werven. Wij hebben de ervaring als acquisitiebureau voor enkel boekhouders en accountants, dat deze methode werkt… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,56
  • Peter Verhoef, Edwin Kooge, Natasha Walk boeken
    Peter Verhoef, Edwin Kooge, Natasha Walk - Waarde creëren met big data-analytics

    - Duidelijke en uitgebreide stappenplan voor big data;- biedt overzicht en analysemogelijkheden;- gaat uit van het Big-datawaardecreatiemodel;- de website biedt de uitwerkingen van de cases in het boek.Eén van de grootste hedendaagse uitdagingen voor… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    40,25
  • Derek Thompson boeken
    Derek Thompson - Hitmakers

    Top of flop Wat is die combinatie die ertoe leidt dat iets nieuws soms uitgroeit tot een fenomeen? Zonder het juiste netwerk blijft ook het meest briljante idee onopgemerkt, en de belangrijkste afnemers van iets nieuws zijn niet degenen die het als eersten… (Harde kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • N.I.B. Provocateur boeken
    N.I.B. Provocateur - Super Accountmanager

    Super Accountmanager is een gids voor startende (en bestaande) accountmanagers. De schrijver, N.I.B. Provocateur, heeft meer dan 15 jaar saleservaring in de 21e eeuw in de Benelux. Hij heeft meer dan 100 miljoen euro omzet gerealiseerd, 1 miljoen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    14,34
  • Gino Van Ossel boeken
    Gino Van Ossel - Retail - De digitale hysterie voorbij

    De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijde norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • D&B Eventmarketing boeken
    D&B Eventmarketing - LIVE!

    LIVE! Bereik maximale impact met je evenement Hoe zorg je ervoor dat een kostbaar evenement niet alleen leuk is, maar ook echt iets teweegbrengt? Waarom werkt het één niet en het ander wel? LIVE! beantwoordt deze vragen door originele uitstapjes te maken… (Harde kaft)

    Lees meer...
    25,00
  • Sandra Derksen boeken
    Sandra Derksen - Bloeiende online praktijk lancering

    Snel en met succes een online praktijk creëren met goed betalende cliënten. Een onmisbare handleiding.Als jij streeft naar persoonlijke begeleiding van cliënten vanuit een online praktijk dan heb je het juiste boek in handen. In haar inmiddels vijfde boek… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    25,00
  • David Stephenson boeken
    David Stephenson - Big data ontrafeld

    Big data make big difference De term 'big data' wordt steeds vaker gebruikt. Maar wat houdt het eigenlijk in en waarom wordt het gezien als een game changer voor je organisatie? Op welke manier kunnen big data de resultaten van jouw bedrijf verbeteren en… (Harde kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Marvin Bos boeken
    Marvin Bos - De kleine Facebookmarketing voor Dummies

    Steeds meer bedrijven ontdekken de waarde van Facebook. Omdat je kunt targeten op basis van specifieke interesses of online gedrag, kun je er extreem gericht adverteren. Deze mogelijkheden zijn zeker voor kleinere bedrijven, die het zich niet kunnen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
      9,99
  • Patrick Petersen boeken
    Patrick Petersen - Handboek online marketing

    Dit praktische studie- en managementboek is in zijn zesde editie vernieuwd en nog completer gemaakt. Nieuwe inzichten, cijfers en ontwikkelingen van invloed op de online marketingmix, komen uitgebreid aan bod. Het Handboek Online Marketing 6 (#HOM6) verschaft… (Harde kaft)

    Lees meer...
    57,50
  • Stephanie Duval, Nele Pieters boeken
    Stephanie Duval, Nele Pieters - Community marketing

    Traditioneel doen bedrijven hun uiterste best om de consument te overtuigen hun product te kopen omdat het 'harder, better, faster, stronger' is. Stephanie Duval en Nele Pieters willen de lucht uit dat klassieke verhaal halen. In onze hoogtechnologische,… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Jeroen Mirck boeken
    Jeroen Mirck - Marketingfacts Jaarboek 2018-2019

    Marketingfacts Jaarboek 2018-2019 Alweer de dertiende uitgave in een lange traditie. Als vakblog is Marketingfacts.nl een dagelijkse informatiebron voor marketeers, digitale professionals en studenten. Dit handboek verkent alle actuele onderwerpen in online… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Rik Riezebos, Jaap van der Grinten boeken
    Rik Riezebos, Jaap van der Grinten - Positioneren

    Positioneren is een marketingtechniek die helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. In onze multimediale samenleving is dat steeds belangrijker. Hoe mensen over een merk spreken, bepaalt voor een groot deel het succes… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    31,50
  • Danny Oosterveer boeken
    Danny Oosterveer - Basisboek digital analytics

    - Leert studenten hoe je data effectief en zinvol inzet; - behandelt alle facetten van analytics; - aandacht voor online én offline marketing. Bij alles wat we online doen laten we digitale voetsporen na. Ook wat we in de 'echte' wereld doen wordt steeds… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,95
  • Eric Van Poucke boeken
    Eric Van Poucke - Verkoper met L.O.C.K. - sleutel

    Verkoopsopleidingen brengen diverse methodieken en technieken aan. Maar een verkoop is succesvol door de verkoper. Hij zet de methodiek in welke nodig is op het moment en met een positieve overtuiging. De focus voor de Verkoper met L.O.C.K. - sleutel is de… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,77