Boeken over marketing

  • Charlotte De Mey boeken
    Charlotte De Mey - Doen wie je bent

    Droom jij ook van die projecten waar je in alle vrijheid je ding kan doen? Lig je wakker van dat stemmetje in je hoofd dat je aanspoort meer naar buiten te komen met je werk? Of blijf je twijfelen aan de inhoud van je portfolio? Of misschien overweeg je… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,50
  • Petra Smit-Wattez boeken
    Petra Smit-Wattez - De KLIK-methode

    Geloof je niet in snelle verkoopmethodes, maar zoek je écht verdieping? De KLIK-methode is speciaal voor ondernemers en ZZP'ers die verkopen niet als beroep hebben. Iets voor jou? De KLIK-methode helpt jou resultaten te bereiken als: * Meer klanten winnen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,00
  • Bas van der Lans, Robert van Eekhout boeken
    Bas van der Lans, Robert van Eekhout - Handboek voor Digitale slagkracht

    Handboek voor Digitale slagkrachtstop verspilling en grijp de kansen van het digitale tijdperkOf je nu aannemer of uitvaartondernemer bent, en of je nu mayonaise,rollators of kinderwagens produceert of auto's, taarten, bh's ofEHBO-cursussen verkoopt; de… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    14,99
  • Frank Wouters boeken
    Frank Wouters - De illusies van marktonderzoek en opiniepeilingen

    Waarom worden er jaarlijks nog miljarden besteed aan marktonderzoek en opiniepeilingen? Haarscherp toont Frank Wouters aan hoe marktonderzoeken en opiniepeilingen voortdurend de bal misslaan. Ze zijn gebaseerd op illusies. Hij moedigt ondernemers aan om weer… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,95
  • Steven Van Belleghem boeken
    Steven Van Belleghem - Customers the day after tomorrow

    We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderen. Willen bedrijven klantgericht blijven, dan moeten ze… (Harde kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Henk de Jager boeken
    Henk de Jager - Klanten overtuigen

    Opdrachtgevers en inkopers zijn tegenwoordig op zoek naar de echte expert onder de leveranciers. Ze willen een partner selecteren die de meeste toegevoegde waarde kan leveren en laten zich niet meer intimideren door ronkende marketingtaal en vage beloftes.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,50
  • Bart van der Kooi boeken
    Bart van der Kooi - De customer journey in kaart in 60 minuten

    Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs. Bart van der Kooi is online marketingadviseur. Hij adviseert organisaties over digitale… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    12,50
  • Sandra Derksen boeken
    Sandra Derksen - Claim je waarde

    Veel therapeuten, coaches, counselors en healers met een praktijk verlangen naar financiële stabiliteit en overvloed, maar ze weten niet hoe dit te realiseren. Naast dat ze zich onzeker en gestrest voelen, voelen ze zich ondergewaardeerd en onderbetaald en… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    25,00
  • Corinne Keijzer boeken
    Corinne Keijzer - Meer succes met LinkedIn!

    In deze tijd 'moet' je mee met de tijd en dat betekent als professional ook op LinkedIn. Contact met je klanten, opdrachtgevers, leads genereren, sales-, commmunicatie- en marketing activiteiten, HR werkzaamheden, je kunt zoveel meer met LinkedIn dan alleen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,95
  • Patrick van Veen boeken
    Patrick van Veen - Verliefd op je klant

    Klanten zijn net mensen, aldus Jos Burgers. En mensen zijn precies als dieren; alle sociale interactie is gebaseerd op dezelfde principes. We willen allemaal aandacht, begrip en steun van elkaar. Als je dat beseft, kun je klanten verleiden, ze verliefd maken… (Harde kaft)

    Lees meer...
    19,99
  • Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan boeken
    Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan - Marketing 4.0

    Met Marketing 4.0 beschrijft Philip Kotler, de grondlegger van de moderne marketing, een totaal nieuwe manier om naar marketing te kijken en geeft hij vernieuwende inzichten in hoe klanten vandaag de dag beslissingen nemen. Sinds hij met Marketing 3.0… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,50
  • Karen Kroonstuiver, Mariëlle Seegers boeken
    Karen Kroonstuiver, Mariëlle Seegers - o, heb je het tegen mij?

    Karen Kroonstuiver en Mariëlle Seegers, beiden gepokt en gemazeld in de bladenwereld, leren je in 'O, heb je het tegen mij? alles over doelgroepdenken. Je weet wat je wil verkopen. Je hebt een website, stuurt nieuwsbrieven, maakt brochures. Kan niet fout… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    18,99
  • Truus Koppelaar boeken
    Truus Koppelaar - Alles is Marketing

    Alles is marketing, inspiratie voor ondernemersNa bijna 20 jaar bij AFAS Software te hebben gewerkt, waarvan een groot deel als directeur marketing, is marketing nog steeds de grote passie van auteur Truus Koppelaar-Noort. In dit boek deelt zij haar kennis en… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    16,90
  • Marjolein Visser, Berend Sikkenga boeken
    Marjolein Visser, Berend Sikkenga - Social Media Management

    De opkomst van social media veranderde de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen en kopen en evalueren. Ook kunnen uitingen op social media grote impact hebben op de reputatie en daarmee het succes van bedrijven. Het is daarom zeer belangrijk voor… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    39,95
  • Albert Zeeman boeken
    Albert Zeeman - Marketingplan Today

    Iedere ondernemer verdient een goed marketingplan. Je maakt het zelf met Marketingplan Today, zonder dagenlange heisessies. Vergeet ellenlange formulieren en ingewikkelde sjablonen. Je geeft antwoord op de zes eenvoudige en prikkelende vragen van Albert Zeeman… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,14
  • John Verhoeven boeken
    John Verhoeven - Het wat en hoe van contentstrategie

    Een goede contentstrategie verrijkt en versterkt de relatie met de klant. John Verhoeven laat je in 'Het wat en hoe van contentstrategie' zien hoe je dat aanpakt. Hoe verbind je jouw producten met de oplossingen die de klant verlangt? Hoe zorg je voor… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,99
  • Thomas van Manen boeken
    Thomas van Manen - Marketingfacts Jaarboek 2017-2018

    In 11 hoofdstukken en 5 hot topics verkennen we alle voor jou actuele online marketing onderwerpen anno 2017. Dit jaar besteden we extra aandacht aan de moderne marketingorganisatie en de inzet van analytics. Natuurlijk behandelen we ook alle relevante kanalen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Xavier van Leeuwe, Matt Lindsay, Matthijs van de Peppel boeken
    Xavier van Leeuwe, Matt Lindsay, Matthijs van de Peppel - De relatie-economie

    Dat goed gebruik van data een bedrijf veel kan opleveren, is duidelijk. Waar het veel leidinggevenden aan ontbreekt is een goede visie op de volgende stap: wat doen we met al die informatie? Het doel, beter klantcontact en bouwen aan langlopende relaties, moet… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    27,99
  • Katheline De Lembre boeken
    Katheline De Lembre - Marketing

    Het marketinglandschap wordt voortdurend bepaald door trends en buzzwords. Los van hypes biedt het handboek "Marketing. De basisprincipes" een degelijk en samenvattend overzicht van de complexe marketingpraktijk. Alle marketingtrends zijn immers gebaseerd op… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    33,70
  • Bart Brüggenwirth boeken
    Bart Brüggenwirth - Sterke merken, betere wereld

    Genomineerd voor de Marketing Literatuur Prijs 2017!Merken worden beter gewaardeerd als ze bijdragen aan de oplossing van maatschappelijke uitdagingen. Ze spelen hiermee in op de behoeftes van mensen om positieve, duurzame keuzes te maken. Door het merk,… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,50
  • Suzanne de Bakker boeken
    Suzanne de Bakker - Contentmarketing

    Mensen zijn steeds beter in staat om online informatie te filteren; zij negeren en omzeilen marketing daardoor makkelijker. Tegelijkertijd is er veel behoefte aan relevante kennis en starten er steeds meer koopprocessen bij Google. Dit betekent dat er een… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Robert Kok, Hugo Gruijters boeken
    Robert Kok, Hugo Gruijters - Sportmarketing

    waardecreatie binnen de sport Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van sport en sport als marketingmiddel (sportsponsoring). In… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    39,75
  • Peter Decuypere boeken
    Peter Decuypere - Holy trinity events

    Een event organiseren is vandaag niet zomaar een podium vullen met zoveel mogelijk goden. De toekomst toont zich veel meer in het ontwikkelen van verbindende belevenissen. En het is net die verbondenheid die de basis vormt van een succesvol Holy Trinity Event… (Harde kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Rob Luif boeken
    Rob Luif - Customer Journey Optimalisatie

    Ondernemen is ingrijpend veranderd door internet. Het is voor consumenten eenvoudig om prijzen te vergelijken, waardoor je al snel in een prijsconcurrentiestrijd belandt. Richt je promotie daarom niet uitsluitend op je product of dienst. Er valt veel te winnen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Nico Tempelaere boeken
    Nico Tempelaere - Social Media smaakmakers

    Sociale media zijn niet meer weg te denken uit onze samenleving. We facebooken, tweeten en instagrammen erop los. Toekomstgerichte ondernemers benutten maar beter de kracht van die digitale netwerken. Let wel: het volstaat niet om geld te investeren, je hele… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,99