Boeken over marketing

  • Ingrid Tiggelovend boeken
    Ingrid Tiggelovend - Diversiteitscommunicatie

    WAT LEES JE IN DIT BOEK? Een onderzoek bij 303 communicatiemedewerkers door Arteveldehogeschool, gesprekken met experten, de expertise van communicatiemedewerkers, literatuuronderzoek, de actualiteit en de ervaringen van de auteur kruiden het boek… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,95
  • Rick Hermanussen boeken
    Rick Hermanussen - How to become the best Copywriter

    Hallo! Ik ben Rick, Ik ben een schrijver van 3 boeken. Een Trilogie over Copywriting, Content Creation & Entrepreneurship). 1. Hoe word je de beste Copywriter - Auteur Rick Hermanussen 2. Hoe word je de beste Content Creator - Auteur Rick Hermanussen 3. Hoe… (Harde kaft)

    Lees meer...
    39,99
  • Betty Heideman boeken
    Betty Heideman - Van vliegende tafels en boze buren

    Van vliegende tafels en boze buren is een boek voor iedereen die weleens op evenementen (beurzen, markten, fairs) staat of overweegt dit te gaan doen. Het is een boek met veel nuttige tips maar ook met een scala aan anekdotes. Betty Heideman staat al twintig… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    17,00
  • Ment Kuiper boeken
    Ment Kuiper - Marketingplan op 1 A4

    Alle professionals in het marketing- en communicatievak maken plannen en ontwikkelen strategieën. Dat kost soms meer tijd dan je denkt, en het heeft helaas vaak minder effect dan je had gehoopt. Het gevolg is dat we plannen gaan maken vanuit automatisme.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    23,50
  • Michiel Vanderheyden boeken
    Michiel Vanderheyden - Moment Marketing-Van event naar memorabel moment

    Bedrijven laten merkpotentieel liggen. Events zijn een middel om een community van mensen te creëren rondom een merk. Maar dan moet je er wel in slagen om iedereen in je doelpubliek op een persoonlijke manier te begeesteren. Hoe kun je via een beklijvend… (Harde kaft)

    Lees meer...
    25,00
  • Sandra Derksen boeken
    Sandra Derksen - Je boek als Ultiem Visitekaartje

    Heb jij als ondernemende kennis- en transformationeel professional iets waardevols te vertellen waarmee je verschil kunt maken in het leven van anderen? Wacht dan niet langer en schrijf je boek! Want je boek op de markt brengen is een van de allerbeste (en… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    27,50
  • Corona de Wert, Geert Poort boeken
    Corona de Wert, Geert Poort - Handboek online redactie

    Contentcreatie is een multidisciplinair vak geworden. Als online content- of communicatiespecialist wil je dáár scoren waar de (toekomstige) klanten van jouw organisatie zich bevinden. Daarom ben je dagelijks druk met het optimaliseren van websites, webshops… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,99
  • Seth Godin boeken
    Seth Godin - Dit is nu marketing

    The New York Times- en Wall Street Journal-bestseller ‘Dit is de gelegenheid waar je naar zocht, de mogelijkheid om het werk waar jij achter staat te delen met de mensen die daarnaar verlangen, ervoor willen betalen en erover willen praten. Ik geloof dat je… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    22,50
  • Harald Pol boeken
    Harald Pol - De reis door het Rijk van Koning Klant

    Kwaliteit en klantgerichtheid zijn de garantie voor tevreden, terugkomende klanten. Om hun klantgerichtheid te verbeteren, investeren bedrijven veel tijd en geld in processen, procedures, systemen en structuren. Dit terwijl het verschil tussen een goede en een… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,95
  • Evelien Bruins, Gerda van Galen boeken
    Evelien Bruins, Gerda van Galen - De kleine Videomarketing voor Dummies

    Videomarketing is booming! Het inzetten van video voor de marketing is voor veel bedrijven een must geworden. Maar hoe pak je dat aan? Besteed je het uit aan een videoproductiebedrijf of ga je zelf filmen? Hoe zorg je ervoor dat je video's maakt die passen bij… (Zachte kaft)

    Lees meer...
      9,99
  • Werner Hoenders boeken
    Werner Hoenders - Verkopen als tweede beroep

    Als professional wil je graag je diensten verkopen, maar wel op een stijlvolle manier. Hoe pak je dat aan? Combineer het beste van beide werelden. Profileer jezelf met inhoudelijke kennis, maar gebruik ook de beproefde methoden en technieken van ervaren… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    23,50
  • Daniël Markus boeken
    Daniël Markus - Digital Marketing Pinball

    Digital Marketing Pinball leert je data te combineren met analyse-skills. Ontdek de winnende strategie voor meer online groei, krijg controle over data én maak je werk als online marketeer nog leuker.Waarom dit het online marketingboek is dat je nu moet lezen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Patrick Petersen boeken
    Patrick Petersen - Handboek E-commerce

    Het dikke en presigieuze Handboek E-commerce draait om toekomstbestendige E-commerce 4.0 en waardecreatie op basis van E-business 2020. Het crossmediale boek is crossmediaal, kent bijdragen van de beste experts – zoals Drs. Wijnand Jongen, Pieter Zwart,… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    39,95
  • Anne Raaymakers boeken
    Anne Raaymakers - Vind ik leuk!

    Facebook is het grootste socialmediaplatform ter wereld. Alleen in Nederland zijn er al bijna tien miljoen actieve gebruikers, en dat aantal stijgt nog steeds. Jouw ideale klanten zitten dus zonder twijfel op Facebook. Je zou wel gek zijn als je daar niets mee… (Harde kaft)

    Lees meer...
    20,00
  • Kiki Verbeek boeken
    Kiki Verbeek - Waarom iedereen luistert als je over seks praat

    Ben je een zelfstandige professional en vind je het lastig om jezelf kort en krachtig te presenteren? Heb je nog steeds de teksten voor je website niet op orde? Houd je er eigenlijk helemaal niet van om jezelf te verkopen? En wil je wél graag met een… (Harde kaft)

    Lees meer...
    25,95
  • Bart Lombaerts boeken
    Bart Lombaerts - Meaningful marketing

    74% van de merken mag zomaar verdwijnen, zonder dat de consument dat erg zou vinden. Reclamespots worden massaal doorgespoeld en meer dan 20% van ons heeft een adblocker om aan banners te ontsnappen. De perceptie van reclame gaat er jaar na jaar op achteruit.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Derek Thompson boeken
    Derek Thompson - Hitmakers

    Top of flop Wat is die combinatie die ertoe leidt dat iets nieuws soms uitgroeit tot een fenomeen? Zonder het juiste netwerk blijft ook het meest briljante idee onopgemerkt, en de belangrijkste afnemers van iets nieuws zijn niet degenen die het als eersten… (Harde kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Dieter Veulemans boeken
    Dieter Veulemans - Time to pop-up

    Pop-ups zijn niet meer weg te denken uit het straatbeeld. Ze bieden een innovatieve oplossing aan bestaande en toekomstige ondernemers en retailers. Maar wat is nu de kracht van een pop-up? Hoe begin je aan zo'n tijdelijke winkel en hoe maak je hem… (Harde kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Carole Lamarque boeken
    Carole Lamarque - Unfair advantage

    Zet je Concurrentie buitenspel door zelf voluit te gaanAls de wereld een dorp wordt, moet jouw bedrijf naast de wereldspelers kunnen blijven staan. Dat kun je door volop in te zetten op je Unfair Advantage. Niet om beter te zijn dan de marktleider, maar om… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • André Schraa boeken
    André Schraa - Acquisitie en Saleshandboek voor de (administratieve) dienstverlening

    Dit boek helpt boekhouders, accountants en accountmanagers in de administratieve sector op een leuke manier, namelijk koude acquisitie, klanten te werven. Wij hebben de ervaring als acquisitiebureau voor enkel boekhouders en accountants, dat deze methode werkt… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,56
  • David Stephenson boeken
    David Stephenson - Big data ontrafeld

    Big data make big difference De term 'big data' wordt steeds vaker gebruikt. Maar wat houdt het eigenlijk in en waarom wordt het gezien als een game changer voor je organisatie? Op welke manier kunnen big data de resultaten van jouw bedrijf verbeteren en… (Harde kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Gino Van Ossel boeken
    Gino Van Ossel - Retail - De digitale hysterie voorbij

    De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijde norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • N.I.B. Provocateur boeken
    N.I.B. Provocateur - Super Accountmanager

    Super Accountmanager is een gids voor startende (en bestaande) accountmanagers. De schrijver, N.I.B. Provocateur, heeft meer dan 15 jaar saleservaring in de 21e eeuw in de Benelux. Hij heeft meer dan 100 miljoen euro omzet gerealiseerd, 1 miljoen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    14,34
  • Peter Verhoef, Edwin Kooge, Natasha Walk boeken
    Peter Verhoef, Edwin Kooge, Natasha Walk - Waarde creëren met big data-analytics

    - Duidelijke en uitgebreide stappenplan voor big data;- biedt overzicht en analysemogelijkheden;- gaat uit van het Big-datawaardecreatiemodel;- de website biedt de uitwerkingen van de cases in het boek.Eén van de grootste hedendaagse uitdagingen voor… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    40,25
  • Sandra Derksen boeken
    Sandra Derksen - Bloeiende online praktijk lancering

    Snel en met succes een online praktijk creëren met goed betalende cliënten. Een onmisbare handleiding.Als jij streeft naar persoonlijke begeleiding van cliënten vanuit een online praktijk dan heb je het juiste boek in handen. In haar inmiddels vijfde boek… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    25,00