Boeken over marketing

  • Yoram Roemersma, Ton Borchert boeken
    Yoram Roemersma, Ton Borchert - Marketing: beginnen, begrijpen, bedrijven

    Wanneer hebben we marketing nodig en waar moeten we beginnen? Hoe zit het nou met de digitale economie? En welke theoriee?n en modellen kunnen we het best gebruiken? Dit boek geeft het antwoord.Wanneer hebben we marketing nodig en waar moeten we beginnen? Hoe… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,99
  • Anita Cox, Erik de Kort, Norbert Scholl boeken
    Anita Cox, Erik de Kort, Norbert Scholl - Modellen voor Marketing Insights

    Modellen voor Marketing-Insights is het eerste overzicht van de belangrijkste modellen voor consumentengedrag, marktonderzoek en digital analytics in Nederland. Dankzij die modellen kunnen we bij complexe marketingvraagstukken snel tot de kern van een probleem… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,50
  • Marian Draaisma, Sjors van Leeuwen boeken
    Marian Draaisma, Sjors van Leeuwen - Sterk merk in de zorg

    Mensen houden van merken. Ook in de zorg. Merken geven patiënten, medewerkers, verwijzers en zorginkopers herkenning, vertrouwen en houvast. Merken maken het leven gemakkelijk. Je weet wat je kunt verwachten én krijgt. Het bouwen van een sterk zorgmerk is… (Harde kaft)

    Lees meer...
    34,95
  • Frank Haveman, Richard Otto, Jeroen Cremer boeken
    Frank Haveman, Richard Otto, Jeroen Cremer - Merkdisruptie

    Merkdisruptie over 100 merken die gaan verdwijnen, de 15 megatrends die dit veroorzaken en 1 strategie om de ondergang te voorkomen. Door Frank Haveman, Jeroen Cremer en Richard Otto.Nog geen tien jaar geleden stond het merk BlackBerry op de 14e plaats van een… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,95
  • Corinne Keijzer boeken
    Corinne Keijzer - LinkedIn voor bedrijven

    Vind jij het belangrijk dat jouw organisatie zichtbaar is op LinkedIn en dat dit op de juiste manier gebeurt? LinkedIn expert Corinne Keijzer laat je in deze handleiding alle ins en outs zien.Hoe profileer je jouw organisatie op de juiste manier op LinkedIn?… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,95
  • Jeroen Mirck boeken
    Jeroen Mirck - Marketingfacts Jaarboek 2019-2020

    Met het Marketingfacts Jaarboek ben je in één keer bij als het gaat om relevante trends, cijfers en best practices op het gebied van marketing. Als vakblog is Marketingfacts.nl een dagelijks geraadpleegde informatiebron voor marketeers, digitale… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Martine Teeselink, Karen van Riel boeken
    Martine Teeselink, Karen van Riel - Elke week goede leads

    Met de juiste marketingstrategie kan elke ondernemer in de techniek meer verkopen, de marges flink verhogen en een ijzersterke positie in de markt veroveren. In dit boek lees je hoe.Ook ondernemers met geweldige producten hebben vaak moeite om aan tafel te… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Ingrid Tiggelovend boeken
    Ingrid Tiggelovend - Diversiteitscommunicatie

    WAT LEES JE IN DIT BOEK? Een onderzoek bij 303 communicatiemedewerkers door Arteveldehogeschool, gesprekken met experten, de expertise van communicatiemedewerkers, literatuuronderzoek, de actualiteit en de ervaringen van de auteur kruiden het boek… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,95
  • Betty Heideman boeken
    Betty Heideman - Van vliegende tafels en boze buren

    Van vliegende tafels en boze buren is een boek voor iedereen die weleens op evenementen (beurzen, markten, fairs) staat of overweegt dit te gaan doen. Het is een boek met veel nuttige tips maar ook met een scala aan anekdotes. Betty Heideman staat al twintig… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    17,00
  • Sandra Derksen boeken
    Sandra Derksen - Je boek als Ultiem Visitekaartje

    Heb jij als ondernemende kennis- en transformationeel professional iets waardevols te vertellen waarmee je verschil kunt maken in het leven van anderen? Wacht dan niet langer en schrijf je boek! Want je boek op de markt brengen is een van de allerbeste (en… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    27,50
  • Harald Pol boeken
    Harald Pol - De reis door het Rijk van Koning Klant

    Kwaliteit en klantgerichtheid zijn de garantie voor tevreden, terugkomende klanten. Om hun klantgerichtheid te verbeteren, investeren bedrijven veel tijd en geld in processen, procedures, systemen en structuren. Dit terwijl het verschil tussen een goede en een… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,95
  • Seth Godin boeken
    Seth Godin - Dit is nu marketing

    The New York Times- en Wall Street Journal-bestseller ‘Dit is de gelegenheid waar je naar zocht, de mogelijkheid om het werk waar jij achter staat te delen met de mensen die daarnaar verlangen, ervoor willen betalen en erover willen praten. Ik geloof dat je… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    22,50
  • Corona de Wert, Geert Poort boeken
    Corona de Wert, Geert Poort - Handboek online redactie

    Contentcreatie is een multidisciplinair vak geworden. Als online content- of communicatiespecialist wil je dáár scoren waar de (toekomstige) klanten van jouw organisatie zich bevinden. Daarom ben je dagelijks druk met het optimaliseren van websites, webshops… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,99
  • Werner Hoenders boeken
    Werner Hoenders - Verkopen als tweede beroep

    Als professional wil je graag je diensten verkopen, maar wel op een stijlvolle manier. Hoe pak je dat aan? Combineer het beste van beide werelden. Profileer jezelf met inhoudelijke kennis, maar gebruik ook de beproefde methoden en technieken van ervaren… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    23,50
  • Ment Kuiper boeken
    Ment Kuiper - Marketingplan op 1 A4

    Alle professionals in het marketing- en communicatievak maken plannen en ontwikkelen strategieën. Dat kost soms meer tijd dan je denkt, en het heeft helaas vaak minder effect dan je had gehoopt. Het gevolg is dat we plannen gaan maken vanuit automatisme.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    23,50
  • Michiel Vanderheyden boeken
    Michiel Vanderheyden - Moment Marketing-Van event naar memorabel moment

    Bedrijven laten merkpotentieel liggen. Events zijn een middel om een community van mensen te creëren rondom een merk. Maar dan moet je er wel in slagen om iedereen in je doelpubliek op een persoonlijke manier te begeesteren. Hoe kun je via een beklijvend… (Harde kaft)

    Lees meer...
    25,00
  • Patrick Petersen boeken
    Patrick Petersen - Handboek E-commerce

    Het dikke en presigieuze Handboek E-commerce draait om toekomstbestendige E-commerce 4.0 en waardecreatie op basis van E-business 2020. Het crossmediale boek is crossmediaal, kent bijdragen van de beste experts – zoals Drs. Wijnand Jongen, Pieter Zwart,… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    39,95
  • Frank Quix boeken
    Frank Quix - Retailmarketing

    Standaardwerk voor het vakgebied retailmarketing; uitgebreide aandacht voor operationele toepassing van de theorie; beantwoordt de vraag ‘Hoe werkt retailmarketing in de praktijk?’. In Retailmarketing staat de vraag centraal hoe retailing in de praktijk… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    67,95
  • Anne Raaymakers boeken
    Anne Raaymakers - Vind ik leuk!

    Facebook is het grootste socialmediaplatform ter wereld. Alleen in Nederland zijn er al bijna tien miljoen actieve gebruikers, en dat aantal stijgt nog steeds. Jouw ideale klanten zitten dus zonder twijfel op Facebook. Je zou wel gek zijn als je daar niets mee… (Harde kaft)

    Lees meer...
    25,00
  • Daniël Markus boeken
    Daniël Markus - Digital Marketing Pinball

    Digital Marketing Pinball leert je data te combineren met analyse-skills. Ontdek de winnende strategie voor meer online groei, krijg controle over data én maak je werk als online marketeer nog leuker.Waarom dit het online marketingboek is dat je nu moet lezen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Evelien Bruins, Gerda van Galen boeken
    Evelien Bruins, Gerda van Galen - De kleine Videomarketing voor Dummies

    Videomarketing is booming! Het inzetten van video voor de marketing is voor veel bedrijven een must geworden. Maar hoe pak je dat aan? Besteed je het uit aan een videoproductiebedrijf of ga je zelf filmen? Hoe zorg je ervoor dat je video's maakt die passen bij… (Zachte kaft)

    Lees meer...
      9,99
  • Rick Hermanussen boeken
    Rick Hermanussen - How to become the best Copywriter (NL Pocket-versie)

    Leuk dat je interesse hebt in dit boek: How to become the best Copywriter Om het boek voor iedereen toegankelijk te maken en betaalbaar te houden, is er nu een pocketversie. Stukken goedkoper, alleen dan voor de kwaliteit die je gewend bent van Copywriter's… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    12,25
  • Bart Lombaerts boeken
    Bart Lombaerts - Meaningful marketing

    74% van de merken mag zomaar verdwijnen, zonder dat de consument dat erg zou vinden. Reclamespots worden massaal doorgespoeld en meer dan 20% van ons heeft een adblocker om aan banners te ontsnappen. De perceptie van reclame gaat er jaar na jaar op achteruit.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Kiki Verbeek boeken
    Kiki Verbeek - Waarom iedereen luistert als je over seks praat

    Ben je een zelfstandige professional en vind je het lastig om jezelf kort en krachtig te presenteren? Heb je nog steeds de teksten voor je website niet op orde? Houd je er eigenlijk helemaal niet van om jezelf te verkopen? En wil je wél graag met een… (Harde kaft)

    Lees meer...
    25,95
  • Rick Hermanussen boeken
    Rick Hermanussen - How to become the best Copywriter (Nederlands)

    Rick Hermanussen is een schrijver van meerdere boeken. Zijn best verkochte boeken tot nu toe zijn de triologie-boeken over Copywriting, Content Creation & Entrepreneurship). 1. Hoe word je de beste Copywriter - Auteur Rick Hermanussen 2. Hoe word je de beste… (Harde kaft)

    Lees meer...
    99,00