Boeken over management algemeen

  • Mark Jansen boeken
    Mark Jansen - De kleine Google Ads voor Dummies

    Het adverteren in de zoekmachine van Google is een belangrijk onderdeel van elke succesvolle onlinemarketingstrategie. Het Google-netwerk is dé plek op het internet om meer bezoekers, merk- en naamsbekendheid, leads en verkopen te genereren. De kleine Google… (Zachte kaft)

    Lees meer...
      9,99
  • Johan van den Elzen boeken
    Johan van den Elzen - Winst is goed, werk is beter

    Zakelijk succes wordt in de toekomst niet meer bepaald door geld maar door morele waarden. De winnaars van morgen hebben een dienende rol en zorgen ervoor dat hun eigen belangen in dienst staan van mens en milieu. Onze economie draait nu om het behalen van zo… (Harde kaft)

    Lees meer...
    18,99
  • André Troost boeken
    André Troost - Ober, er zit soep in mijn haar

    Geschreven voor elke horeca-medewerker die de gast beter wil leren begrijpen. Hilarisch en leerzaam! En omzetverhogend.André Troost fileert de gedragingen van bedienend personeel in de horeca. Hij is niet achter de bar geboren, maar een gewone gast op je… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,00
  • Een toekomst als Virtual Assistant, iets voor jou?

    Ben jij managementassistent, secretaresse of Office Manager en merk je dat je niet meer meekomt? Dat er vraag is naar nieuwe competenties en vaardigheden? Of ben je bezig na te denken over een beroepskeuze en wil je aan de slag als zelfstandig ondernemer? Wist… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    22,50
  • Luc Rademakers boeken
    Luc Rademakers - Afspraak aan de meet

    WAAROM IS FIETSEN ZO POPULAIR BIJ BEDRIJFSLEIDERS? WAT HEEFT HEN TOT KOPMAN GEMAAKT? WAT IS HUN ADVIES VOOR DE WEG NAAR DE TOP?Opvallend veel topmanagers, bedrijfsleiders en ondernemers in Vlaanderen fietsen. In het weekend, voor en na het werk, de een al… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Carolien Vader boeken
    Carolien Vader - Content Playbook

    Hoe zorg je ervoor dat je als bladen- of contentmaker consistente redactionele keuzes maakt? Een bladformule, of breder gedefinieerd een content playbook, zou een bekend begrip moeten zijn voor makers van bladen, contentplatforms en blogs. Toch blijkt er geen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,99
  • Gerd-Jan Poortman boeken
    Gerd-Jan Poortman - We by Me

    Gerd-Jan Poortman (1976) is professioneel zeiler en behoort al jaren tot de beste zeilers van de wereld. Hij werd veelvuldig Europees- en Wereldkampioen en zeilde drie keer de wereld rond met de Volvo Ocean Race. Het zeilen heeft Poortman mooie en leerzame… (Harde kaft)

    Lees meer...
    22,50
  • Helmi van Bergen boeken
    Helmi van Bergen - Orde in de chaos van regelgeving en bedrijfsvoering

    Ondernemers zijn bezig met het proces van de klantvraag tot het leveren van het eindproduct aan die klant. Dit proces is complexer dan in de vorige zin beschreven; inkoop, verkoop, productie, logistiek, administratie, productontwikkeling en productinnovatie,… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,00
  • Bart Cambré, Patrick Kenis boeken
    Bart Cambré, Patrick Kenis - Organisatienetwerken

    In onze veranderende wereld kunnen complexe problemen enkel aangepakt worden als organisaties samenwerken. Individuele organisaties zijn niet in staat om deze complexiteit het hoofd te bieden. Ze moeten hun expertise noodgedwongen verbinden aan die van andere… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    30,00
  • Tim Dees, Wilfrid Opheij boeken
    Tim Dees, Wilfrid Opheij - Samenwerken van idee naar afspraak

    Samenwerken, dat doen we toch allemaal? Als het om écht ingewikkelde vraagstukken gaat, dan kan niemand die alleen oplossen. Voor die vragen, kansen of ideeën moet je wel samenwerken over organisatiegrenzen, over disciplines, over sectoren heen. Dat lijkt… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    25,00
  • Gonny Vink boeken
    Gonny Vink - Leidinggeven op afstand

    Steeds meer mensen werken niet meer bij jou op kantoor. Ze werken thuis, mobiel of vanuit hun vakantiehuis. Je wilt graag met ze overleggen over lopende projecten en informeel met ze kletsen om een band met ze op te bouwen, maar hoe doe je dat op afstand?… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    23,50
  • Cor Molenaar boeken
    Cor Molenaar - Het einde van concurrentie?

    Het koopgedrag van klanten, concurrenten en bedrijven verandert snel door de impact van netwerken, algoritmes en internet. Hierdoor veranderen marktomstandigheden, waardoor de concurrentie ook verandert. Hoe kun je nog concurreren met grote interne aanbieders… (Harde kaft)

    Lees meer...
    27,50
  • Cole Nussbaumer Knaflic boeken
    Cole Nussbaumer Knaflic - Storytelling met data

    Vertellen is geen intrinsieke vaardigheid, vooral als het gaat om datavisualisatie. De tools die we tot onze beschikking hebben, maken het bovendien niet eenvoudiger. Data-analist en auteur Cole Nussbaumer Knaflic laat zien hoe je de conventionele tools… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    39,99
  • Han de Regt boeken
    Han de Regt - Innovatiesport

    Sport en werk zijn twee belangrijke tijdsbestedingen van de mens. Beide kunnen het leven aangenamer maken. Sport door te doen of naar te kijken, werk door te doen en betaald te krijgen. Vanaf het moment dat mensen werden betaald voor hun aanwezigheid op het… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,95
  • Quintin Wierenga boeken
    Quintin Wierenga - Pitchen op de werkvloer

    Vind je het lastig om collega's te overtuigen van je idee? Heb je moeite om klanten uit te leggen wat je voor hen kunt betekenen? Wil je leren hoe je direct de aandacht grijpt bij een presentatie? Zou je graag korter vergaderen? Of wil je dat je sollicitatie… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,00
  • Oscar Bulthuis boeken
    Oscar Bulthuis - Nooit meer voor een baas je bed uit!

    Nooit meer voor een baas je bed uit! is geschreven voor iedereen die voor zichzelf wil beginnen of dit overweegt.Echt voor jezelf werken. Hoe heerlijk is dat? De wekker gaat. Je opent je ogen en je realiseert je: ik sta op, maar niet meer voor mijn baas! Ik… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,50
  • Wouter Fioole, Debora van Wely boeken
    Wouter Fioole, Debora van Wely - Basisboek managementvaardigheden

    De rol van managers is de laatste jaren sterk aan het veranderen. Steeds vaker worden managementtaken over verschillende personen binnen een organisatie verdeeld, en niet alleen onder managers. In moderne organisaties is het daarom steeds belangrijker dat alle… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • M van Beek, The hup, De School voor Transitie boeken
    M van Beek, The hup, De School voor Transitie - Vertrouwen, verbinden, groeien

    Wat mensen werkelijk motiveert is de mogelijkheid zichzelf te kunnen verwezenlijken en hun potentieel te kunnen benutten George Kohlrieser Een bedrijfscultuur gebaseerd op vertrouwen, waarin iedereen zich thuis voelt én wordt uitgedaagd het beste uit zichzelf… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    12,95
  • Tim de Bondt, Erik Eikelboom boeken
    Tim de Bondt, Erik Eikelboom - Financieel Memo 2019 2019

    Financieel Memo is de handzame informatiebron voor een veelheid aan financiële gegevens. Voor de accountant, administrateur, controller, belastingdeskundige, financiële planner, assurantietussenpersoon en makelaar is Financieel Memo het ideale hulpmiddel… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    41,50
  • Joost van der Leij boeken
    Joost van der Leij - Management Cybernetics

    Hoe structureer je een organisatie? Bijna niemand die het weet. Meestal komt men niet verder dan een organogram. Maar een organogram is vaak niks meer dan een verwijskaart van wie de schuld krijgt als er problemen zijn. Bovendien werkt in de praktijk niemand… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    15,00
  • Ineke Swart-den Boer boeken
    Ineke Swart-den Boer - Morgen doe ik het (anders)!

    Morgen doe ik het (anders)! Waar begin je als je bureau een puinhoop is, je mailbox overvol en je geen ruimte ervaart om je ideeën uit te voeren? Het boek ‘Morgen doe ik het (anders)!’ helpt ondernemers om weer rust en ruimte in je hoofd en op je werkplek… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    23,50
  • Arjan Van Vembde boeken
    Arjan Van Vembde - Werken vanuit kracht

    Wil jij een positieve invloed hebben op verandering en samenwerking? Dan is dit boek voor jou. Op een vlotte manier geschreven vind je praktische tools, handvatten en hulpvragen. Leer nu ook hoe jij positieve stappen vooruit kan zetten bij veranderen,… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    15,90
  • Pascal Coppens boeken
    Pascal Coppens - China's New Normal

    Wie denkt aan technologie en innovatie komt haast automatisch bij Amerikaanse bedrijven als Google, Apple, Facebook, Tesla of Amazon uit. Die associatie zorgt voor een enorme blinde vlek. Terwijl de wereld kijkt naar wat er in Silicon Valley gebeurt, raast er… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    30,00
  • Rienk Stuive, Rene van der Heijden boeken
    Rienk Stuive, Rene van der Heijden - De kunst van het meebewegen

    Het boek dat je helpt om alle ongeschreven wetten en regels in organisaties te doorgronden Worstel jij weleens met het feit dat die hufterige collega meer verdient dan jij? Waarom is het handig om terloops namen te laten vallen? Vraag jij je weleens af waarom… (Harde kaft)

    Lees meer...
    20,99
  • Wim van Hennekeler boeken
    Wim van Hennekeler - Foute Besluiten

    Elke dag nemen we besluiten. Sommige besluiten nemen we bewust. Andere gaan meer volgens routine en vaste patronen. Ook managers, politici, bestuurders en toezichthouders nemen besluiten. Alleen of in teams. Ze weten wat ze doen, zou je zeggen. Toch nemen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,00