Boeken over mediacommunicatie

  • Bas van Teylingen boeken
    Bas van Teylingen - Help! Mijn kind zit op YouTube

    Help! Mijn kind zit op YouTube is niet alleen een ‘overlevingsgids’ maar ook een inspiratiebron; een ‘must-have’ voor elke ouder, leraar of volwassene die de connectie met de jongere generaties niet wil verliezen. Veel ouders denken dat elke YouTuber… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    16,95
  • Rick Hermanussen boeken
    Rick Hermanussen - Social Selling op LinkedIn

    De Social Selling Training is er voor iedere ondernemer en marketeer die meer wil doen met Social Media en dan met name op LinkedIn. Door middel van Social Selling kun je meer verkopen via jouw connecties en jouw volgers. Je komt na het kopen van dit boek op… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    99,00
  • Rick Hermanussen boeken
    Rick Hermanussen - Social Selling op LinkedIn

    De Social Selling Training is er voor iedere ondernemer en marketeer die meer wil doen met Social Media en dan met name op LinkedIn. Door middel van Social Selling kun je meer verkopen via jouw connecties en jouw volgers. Je komt na het kopen van dit boek op… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    99,00
  • P.J.M. Veldhuizen boeken
    P.J.M. Veldhuizen - Social media reader

    Dit is een Printing On Demand product en kan niet worden geretourneerd. (Zachte kaft)

    Lees meer...
      9,50
  • Eric van den Berg boeken
    Eric van den Berg - Gids voor online communicatie in de kerk

    Eric van den Berg Gids voor online communicatie in de kerk De meeste kerken staan 24 uur per dag open dankzij hun website of social media. Maar kerken ploeteren met de veelheid aan mogelijkheden. De website bungelt erbij. Webmasters klagen over weinig aandacht… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,90
  • Simon Singh boeken
    Simon Singh - Het laatste raadsel van Fermat

    Eén krabbeltje in de marge van een boek leidt tot drieënhalve eeuw gepieker. De Franse ambtenaar en amateurwiskundige Pierre de Fermat schreef rond 1637 een stelling waarvan hij het bewijs niet gaf. Dit bleek een breinbreker voor de meest geniale geesten. Op… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    10,00
  • Jolanda Pikkaart boeken
    Jolanda Pikkaart - Met je smartphone het bos in

    Met je smartphone het bos in'Ik speel liever binnen, want daar zitten de stopcontacten'Uit het boek 'Het laatste kind in het bos' van Richard LouvVroeger gingen kinderen met een schepnetje de sloot verkennen. Nu verklappen slootjes al hun geheimen als je ook… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,95
  • Marjan Crabtree, Denise Hulst boeken
    Marjan Crabtree, Denise Hulst - Lanceren kan je leren

    Ben jij een vrouwelijke ondernemer? Verkoop jij je diensten online en wil je gegarandeerd meer klanten en meer omzet? Ben je wars van gladde verkooppraatjes en krijg je jeuk bij de gedachte aan moeten verkopen? Dan gaat dit boek je helpen! Leer hoe je een… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,50
  • Kees Lindhout boeken
    Kees Lindhout - Bee Different

    Dit boek beschrijft een kolonie honingbijen die zich voor eenlevensbedreigend probleem gesteld ziet: het uitputten vande natuurlijke bron, de nectar. Om te kunnen overlevenmoeten de bijen, onder aanvoering van programmadirecteur Regy, een belangrijke… (Harde kaft)

    Lees meer...
    19,95
  • Leo van der Aalst, Cecile Davis boeken
    Leo van der Aalst, Cecile Davis - TMap NEXT in scrum

    Effectief testen in agile projecten In dit boek laten we zien hoe TMap® met de scrumaanpak kan worden geïntegreerd tot een agile geheel. De ervaring heeft geleerd dat testen niet alleen een uitermate belangrijke activiteit is in een scrumaanpak. Het heeft… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,95
  • Christian Holthof, Sophie van Tilburg boeken
    Christian Holthof, Sophie van Tilburg - Sociale media en online travel agents in de hotelsector

    In dit boek wordt de werking van sociale media en OTA's - online travel agents uiteengezet en geïllustreerd met voorbeelden uit de hotelsector. Daarnaast worden de resultaten weergegeven van het projectmatig wetenschappelijk onderzoek HoVla, waarbij de focus… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    46,30
  • Peter Olsthoorn boeken
    Peter Olsthoorn - De macht van Facebook

    'Na de wereld van Google brengt Peter Olsthoorn nu met het van hem bekende scherpe analytische vermogen de macht van Facebook voor ons in kaart. Onweerstaanbaar...' Ben Verwaayen, bestuursvoorzitter van Alcatel-Lucent 'Nog niet eerder is het fenomeen Facebook… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    15,50
  • David Kok, Ewoud de Voogd boeken
    David Kok, Ewoud de Voogd - Open Gemeenten 2015

    'Open Gemeenten' is de vierde in een reeks bundels met de laatste inzichten en goede voorbeelden van sociale media, innovatie en vernieuwing, toegespitst op de (lokale) overheid . Deze sociale media-almanak voor overheden is samengesteld uit bijdragen van… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,95
  • Jeanine de Bruin, R. de Groot boeken
    Jeanine de Bruin, R. de Groot - Sociale media voor ondernemers & professionals

    Meer omzet met sociale netwerkenMet de komst van sociale media als LinkedIn, Twitter, Facebook en Hyves is zakelijk netwerken een stuk eenvoudiger geworden. Je kunt er niet alleen bestaande contacten onderhouden, maar ook nieuwe mensen leren kennen, onder wie… (Harde kaft)

    Lees meer...
    17,50
  • David Kok boeken
    David Kok - Digitale dialoog

    Gemeenten zetten stappen bij het inzetten van sociale media. Ten opzichte van 2013 luisteren gemeenten in 2014 beter naar de berichten op sociale media. Vragen worden ook beter beantwoord. Gemeenten begrijpen steeds beter dat sociale media serieus genomen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,95
  • Boudewijn Raessens boeken
    Boudewijn Raessens - Toekomstonderzoek

    TOEKOMSTONDERZOEK Trendwatching is een hot issue, er is zelfs sprake van een 'toekomstindustrie'. Maar in de huidige literatuur worden trends zelden vertaald naar strategie en innovatie. Dit boek voorziet in deze leemte. Er bestaat weliswaar geen blauwdruk… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Esther Molenaar boeken
    Esther Molenaar - Bloggen doe je zo

    Bloggen is dé manier om je business of expertise onder de aandacht te brengen van je doelgroep. Een sterk blog kan je naamsbekendheid, vindbaarheid en je expertstatus enorm versterken. Toch weten maar weinig ondernemers het bloggen goed in te praktijk te… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,95
  • Corné Dijkmans, Jeroen Vinkesteijn boeken
    Corné Dijkmans, Jeroen Vinkesteijn - eMarketing To Go!

    Een boek over eMarketing, is dat nog wel nodig in dit online tijdperk? Via Google is toch alles met een simpele zoekopdracht terug te vinden; wat kan een boek daar nog aan toevoegen? Het meeste van wat in dit boek staat is inderdaad ook wel ergens online… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,95
  • Corné Dijkmans, Jeroen Vinkesteijn boeken
    Corné Dijkmans, Jeroen Vinkesteijn - eMarketing To Go!

    Een boek over eMarketing, is dat nog wel nodig in dit online tijdperk? Via Google is toch alles met een simpele zoekopdracht terug te vinden; wat kan een boek daar nog aan toevoegen? Het meeste van wat in dit boek staat is inderdaad ook wel ergens online… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,30
  • Corné Dijkmans, Jeroen Vinkesteijn boeken
    Corné Dijkmans, Jeroen Vinkesteijn - Social media to go!

    Een boek over de bedrijfsmatige inzet van social media? Alles daarover is toch al online te vinden; wat voegt een boek daar aan toe?Veel kennis is inderdaad online beschikbaar, maar juist in deze tijd van snelle digitale veranderingen geeft een boek zoals dit… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    31,80
  • Maarten Lens-Fitzgerald boeken
    Maarten Lens-Fitzgerald - Voice

    Voice is een instantsucces; nooit eerder is een nieuwe technologie zo snel en zo enthousiast ontvangen. In de VS heeft bijvoorbeeld één op de vier huishoudens inmiddels een slimme speaker. Maar wat is voice eigenlijk? Waarom is het belangrijk? En wat kun je… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    18,99
  • Mascha, Max de Vries boeken
    Mascha, Max de Vries - Je doet het toch wel gratis?

    Met het boek Influencer Marketing (IM) geven Mascha en Max inzicht in welke keuzes er kunnen worden gemaakt en wanneer je IM zou moeten toepassen. Het doel is om de marketeer en Influencer van de juiste informatie te voorzien, zodat er weloverwogen keuzes… (Harde kaft)

    Lees meer...
    22,50
  • Frans de Waal boeken
    Frans de Waal - De aap en de sushimeester

    Cultuur is per definitie iets van mensen. Zodra dieren gedrag vertonen dat op cultuur lijkt, wordt dat direct verklaard met "instinct" of "imitatie"; andere opvattingen worden weggewuifd als antropomorf. Frans de Waal verzet zich tegen deze benauwde visie en… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,99
  • Denise Hulst boeken
    Denise Hulst - Efficiënt e-mailen

    Word je mailbox weer de baas Wie kent niet de angst voor de inbox na een welverdiende vakantie? Of het meningsverschil dat via de mail moet worden ‘opgelost’? Of de vele cc’s die je ontvangt en onnodig blijken te zijn? Hoe word je je overvolle mailbox… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    16,50
  • Suzanne de Bakker, Sak van den Boom, Peter Kerkhof, Peter Luit boeken
    20,00