Boeken over communicatie

  • Peter Decuypere boeken
    Peter Decuypere - We love events

    Maak van je event ook een digitaal spektakel Vandaag de dag nemen eventbezoekers deel aan twee events: het realtime-event, dit is de beleving van het werkelijke fysieke event, en het conversatie-event, dat volop leeft en roddelt in 't café www. Als… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Carolien Roelants boeken
    Carolien Roelants - Dwars door het Midden-Oosten

    Oorlog in Syrië, oorlog in Jemen. Straks misschien ook nog oorlog tegen Iran, want de moellahs vormen een groot gevaar voor de wereldvrede. Of valt het wel mee met dat gevaar? Die leuke, jonge Saudische hervormer blijkt bij nader inzien een ordinaire dictator… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    22,50
  • Jasper Meerding boeken
    Jasper Meerding - En nu weer aan het werk!

    In ‘En nu weer aan het werk!’ doet Jasper Meerding uit de doeken hoe je vergaderen efficiënt en boeiend kunt maken. Meerding heeft van zijn grootste ergernis zijn levensmissie gemaakt: de wereld redden van slechte vergaderingen. Hij begon al vroeg met… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    12,99
  • Karel Joos boeken
    Karel Joos - Lobbyen

    Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de mediaZo worden ze genoemd: Big Oil, Big Pharma, Big Sugar, Big Tobacco, Big Alcohol, de bankenlobby, de autolobby, de kernenergielobby, de… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Peter 't Lam, Paula Zweekhorst boeken
    Peter 't Lam, Paula Zweekhorst - Kernbegrippen van professionele communicatie

    Kernbegrippen van professionele communicatie biedt je de theoretische en praktische basis voor een goede start in de communicatie. Centraal staat professionele communicatie: de communicatie voor, vanuit of met organisaties. Aan de hand van een toegankelijk… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    32,95
  • Charlotte Citroen boeken
    Charlotte Citroen - Peak Performance

    Een boekje met vele tips en tools om hard werken met goede en effectieve ontspanning te combineren. Komen er belangrijke dagen aan, waar je op topniveau wilt presteren? Met dit boekje en de programma’s die ik aanbied kun je de emotionele regie van je eigen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    17,50
  • Peter Elberse, Eric Panhuis boeken
    Peter Elberse, Eric Panhuis - Moord, macht en angst

    ‘Natuurlijk ben ik een grote boef, maar dat betekent niet dat ik opdrachten geef voor liquidaties.’ Willem Holleeder Iedereen kent Willem Holleeder. Hij is met afstand de bekendste boef van Nederland, het ultieme gezicht van de ‘Hollandse netwerken’,… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,99
  • Bas van Teylingen boeken
    Bas van Teylingen - Help! Mijn kind zit op YouTube

    Help! Mijn kind zit op YouTube is niet alleen een ‘overlevingsgids’ maar ook een inspiratiebron; een ‘must-have’ voor elke ouder, leraar of volwassene die de connectie met de jongere generaties niet wil verliezen. Veel ouders denken dat elke YouTuber… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    16,95
  • Piet Bakker, Otto Scholten boeken
    Piet Bakker, Otto Scholten - Communicatiekaart van Nederland

    COMMUNICATIEKAART VAN NEDERLAND (TIENDE DRUK) OVERZICHT VAN MEDIA EN COMMUNICATIE Piet Bakker, Otto Scholten april 2019 | ISBN 9789024425884 | 256 blz. | € 42,50 Communicatiekaart van Nederland brengt de mediale ontwikkelingen van de afgelopen decennia in… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    42,50
  • Carel Jansen, Leon de Stadler, Aline Douma boeken
    Carel Jansen, Leon de Stadler, Aline Douma - Communicate as a Professional

    Across a wide range of programs in international higher education, students prepare themselves for a career in their professional field. Learning how to communicate as a professional is an essential part of that preparation. In order to carry out their… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    55,00
  • Lie Lauwers boeken
    Lie Lauwers - Webcare

    Of je als organisatie online kanalen hebt of niet, maakt niet uit. Je wordt sowieso online besproken en beoordeeld. Je kan dus maar beter online aanwezig zijn en dat oordeel proberen te beïnvloeden. Een goede webcare draagt dan ook in hoge mate bij aan het… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    25,00
  • Jaap Toorenaar boeken
    Jaap Toorenaar - Hoe verzinnen ze het?

    ‘Foutje, bedankt’ • ‘Melk. De witte motor’ • de supermarktmanager van Albert Heijn • ‘Even Apeldoorn bellen’ • ‘Ik heb nog zo gezegd: geen bommetje’ • ‘Wij van Wc-eend adviseren Wc-eend’ • ‘Niet omdat het moet, maar omdat het… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,95
  • Rick Hermanussen boeken
    Rick Hermanussen - Social Selling op LinkedIn

    De Social Selling Training is er voor iedere ondernemer en marketeer die meer wil doen met Social Media en dan met name op LinkedIn. Door middel van Social Selling kun je meer verkopen via jouw connecties en jouw volgers. Je komt na het kopen van dit boek op… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    99,00
  • Rick Hermanussen boeken
    Rick Hermanussen - Social Selling op LinkedIn

    De Social Selling Training is er voor iedere ondernemer en marketeer die meer wil doen met Social Media en dan met name op LinkedIn. Door middel van Social Selling kun je meer verkopen via jouw connecties en jouw volgers. Je komt na het kopen van dit boek op… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    99,00
  • Frank Regtvoort boeken
    Frank Regtvoort - Wat communiceren betekent

    Dit essay vertelt het universele verhaal van communiceren: wat het is en wat het doet. Het verhaalt over werk van bedrijven en (overheids)organisaties dat beroepshalve wordt gedaan om te communiceren. Het laat je inzien dat de ‘core business’ van… (Harde kaft)

    Lees meer...
    16,95
  • Rick Hermanussen boeken
    Rick Hermanussen - Copywriter Boek

    Beginnen met copywriting? Ben jij een startende copywriter of wil je je verdiepen in het vakgebied? Dit boek is voor iedereen die schrijft of teksten goedkeurt zoals copywriters, tekstsschrijvers, ondernemers, journalisten, marketeers, seo-specialisten, art… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    21,99
  • Rick Hermanussen boeken
    Rick Hermanussen - Hoe word ik de beste websitebouwer

    NOITITIEBOEK: Vroeger maakte ik ook websites en deed ik amper aan content creatie, SEO, SEA en andere termen uit de marketingboeken. Hedendaags is het cruciaal om klanten meer te bieden dan een template website en unieke teksten. Denk ook aan content creatie… (Harde kaft)

    Lees meer...
    99,00
  • Tim Verheyden, Tom Rumes, Andries Fluit boeken
    Tim Verheyden, Tom Rumes, Andries Fluit - How to story

    Verhalen vertellen is moeilijk. Vreselijk moeilijk. Toch heeft iedereen een verhaal dat, eens je de nodige tips en tricks op zak hebt, in beeld gebracht kan worden. Door hard werk, de juiste keuzes, maar ook door kennis van de opbouw van verhalen kan je de… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,99
  • Frans Hendrikx boeken
    Frans Hendrikx - SCHATTEN ONTHULD! simpel met QR-codes

    Veel natuur-, cultuur-, kunstschatten en verhalen blijven ongezien of ongehoord voor het publiek. Hoe jammer is dat? Wat als je die verhalen direct boven tafel tovert als ze ertoe doen? Verhalen die mensen verleiden, verbinden, verrijken en verwonderen? Hoe… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,39
  • Harry van Dalen, Kees Koedijk boeken
    Harry van Dalen, Kees Koedijk - De kleine Keynes

    De kleine Keynes van Harry van Dalen en Kees Koedijk is een handige samenvatting van het gedachtegoed van de Britse econoom John Maynard Keynes, een veelzijdig intellectueel die een grote betrokkenheid voelde bij het wel en wee van de wereld. Zijn bekendste… (Harde kaft)

    Lees meer...
    11,99
  • David Kok boeken
    David Kok - Nudging de gemeenteraad

    Als communicatieadviseur van de gemeenteraad van Almere heeft David Kok de afgelopen vijf jaar veel ruimte gekregen om te experimenteren. Sommige van deze experimenten lukten, maar er zijn er zeker ook die mislukten. De ‘fanbase’ van de gemeenteraad is… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    26,48
  • Maike Olij boeken
    Maike Olij - Nieuwsbehoeften

    Waarom kijken we 's avonds naar een nieuwsprogramma op televisie? Wat beweegt ons om 's morgens op een app te checken wat er is gebeurd in de wereld? Waarom klikken we de hele dag op nieuwsberichten in onze Facebook timeline? Dát we het doen is bekend. Maar… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    27,50
  • Judith Smits boeken
    Judith Smits - De FUNfactor

    We netwerken altijd en overal. Toch zien veel mensen netwerken als een 'moetje' en vinden het lastig om op onbekenden af te stappen. Het boek De FUNfactor helpt jou om juist wél die stap te zetten. De FUNfactor is geschreven door netwerkexpert Judith Smits.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    14,95
  • Jos van den Broek, Willem Koetsenruijter, Jaap de Jong, Laetitia Smit boeken
    Jos van den Broek, Willem Koetsenruijter, Jaap de Jong, Laetitia Smit - Beeldtaal

    Beeldtaal 3e druk Perspectieven voor makers en gebruikers Jos van den Broek, Willem Koetsenruijter, Jaap de Jong & Laetitia Smit mei 2019 | ISBN 9789024424870 | 336 blz. | € 39,50 Beeldtaal is voor iedereen die beroepsmatig met de publicatie van beeld te… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    39,50
  • Peggy de Prins boeken
    Peggy de Prins - De clash voorbij

    Sociale dialoog is mensenwerk en vormt vaak een onontwarbaar kluwen van emoties, regels, tradities, … Niet-ingewijden trekken grote ogen wanneer ze voor het eerst geconfronteerd worden met dat kluwen. Ofwel geraken ze gefascineerd en zetten ze door, ofwel… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    30,40