Boeken over communicatie

  • Jos van den Broek, Willem Koetsenruijter, Jaap de Jong, Laetitia Smit boeken
    Jos van den Broek, Willem Koetsenruijter, Jaap de Jong, Laetitia Smit - Beeldtaal

    Beeldtaal 3e druk Perspectieven voor makers en gebruikers Jos van den Broek, Willem Koetsenruijter, Jaap de Jong & Laetitia Smit mei 2019 | ISBN 9789024424870 | 336 blz. | € 39,50 Beeldtaal is voor iedereen die beroepsmatig met de publicatie van beeld te… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    39,50
  • Charlotte Citroen boeken
    Charlotte Citroen - Peak Performance

    Een boekje met vele tips en tools om hard werken met goede en effectieve ontspanning te combineren. Komen er belangrijke dagen aan, waar je op topniveau wilt presteren? Met dit boekje en de programma’s die ik aanbied kun je de emotionele regie van je eigen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    17,50
  • Karel Joos boeken
    Karel Joos - Lobbyen

    Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de mediaZo worden ze genoemd: Big Oil, Big Pharma, Big Sugar, Big Tobacco, Big Alcohol, de bankenlobby, de autolobby, de kernenergielobby, de… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Paula Zweekhorst, Peter 't Lam boeken
    Paula Zweekhorst, Peter 't Lam - Kernbegrippen van professionele communicatie (tweede druk)

    Kernbegrippen van professionele communicatie biedt je de theoretische en praktische basis voor een goede start in de communicatie. Centraal staat professionele communicatie: de communicatie voor, vanuit of met organisaties. Aan de hand van een toegankelijk… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    32,95
  • Peter Elberse, Eric Panhuis boeken
    Peter Elberse, Eric Panhuis - Moord, macht en angst

    ‘Natuurlijk ben ik een grote boef, maar dat betekent niet dat ik opdrachten geef voor liquidaties.’ Willem Holleeder Iedereen kent Willem Holleeder. Hij is met afstand de bekendste boef van Nederland, het ultieme gezicht van de ‘Hollandse netwerken’,… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,99
  • Frank Regtvoort boeken
    Frank Regtvoort - Wat communiceren betekent

    Dit essay vertelt het universele verhaal van communiceren: wat het is en wat het doet. Het verhaalt over werk van bedrijven en (overheids)organisaties dat beroepshalve wordt gedaan om te communiceren. Het laat je inzien dat de ‘core business’ van… (Harde kaft)

    Lees meer...
    16,95
  • Bas van Teylingen boeken
    Bas van Teylingen - Help! Mijn kind zit op YouTube

    Help! Mijn kind zit op YouTube is niet alleen een ‘overlevingsgids’ maar ook een inspiratiebron; een ‘must-have’ voor elke ouder, leraar of volwassene die de connectie met de jongere generaties niet wil verliezen. Veel ouders denken dat elke YouTuber… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    16,95
  • Carel Jansen, Leon de Stadler, Aline Douma boeken
    Carel Jansen, Leon de Stadler, Aline Douma - Communicate as a Professional

    Across a wide range of programs in international higher education, students prepare themselves for a career in their professional field. Learning how to communicate as a professional is an essential part of that preparation. In order to carry out their… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    55,00
  • Piet Bakker, Otto Scholten boeken
    Piet Bakker, Otto Scholten - Communicatiekaart van Nederland

    COMMUNICATIEKAART VAN NEDERLAND (TIENDE DRUK) OVERZICHT VAN MEDIA EN COMMUNICATIE Piet Bakker, Otto Scholten april 2019 | ISBN 9789024425884 | 256 blz. | € 42,50 Communicatiekaart van Nederland brengt de mediale ontwikkelingen van de afgelopen decennia in… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    42,50
  • Jaap Toorenaar boeken
    Jaap Toorenaar - Hoe verzinnen ze het?

    ‘Foutje, bedankt’ • ‘Melk. De witte motor’ • de supermarktmanager van Albert Heijn • ‘Even Apeldoorn bellen’ • ‘Ik heb nog zo gezegd: geen bommetje’ • ‘Wij van Wc-eend adviseren Wc-eend’ • ‘Niet omdat het moet, maar omdat het… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,95
  • Judith Smits boeken
    Judith Smits - De FUNfactor

    We netwerken altijd en overal. Toch zien veel mensen netwerken als een 'moetje' en vinden het lastig om op onbekenden af te stappen. Het boek De FUNfactor helpt jou om juist wél die stap te zetten. De FUNfactor is geschreven door netwerkexpert Judith Smits.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    14,95
  • Peggy de Prins boeken
    Peggy de Prins - De clash voorbij

    Sociale dialoog is mensenwerk en vormt vaak een onontwarbaar kluwen van emoties, regels, tradities, … Niet-ingewijden trekken grote ogen wanneer ze voor het eerst geconfronteerd worden met dat kluwen. Ofwel geraken ze gefascineerd en zetten ze door, ofwel… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    30,40
  • Harry van Dalen, Kees Koedijk boeken
    Harry van Dalen, Kees Koedijk - De kleine Keynes

    De kleine Keynes van Harry van Dalen en Kees Koedijk is een handige samenvatting van het gedachtegoed van de Britse econoom John Maynard Keynes, een veelzijdig intellectueel die een grote betrokkenheid voelde bij het wel en wee van de wereld. Zijn bekendste… (Harde kaft)

    Lees meer...
    11,99
  • Tim Verheyden, Tom Rumes, Andries Fluit boeken
    Tim Verheyden, Tom Rumes, Andries Fluit - How to story

    Verhalen vertellen is moeilijk. Vreselijk moeilijk. Toch heeft iedereen een verhaal dat, eens je de nodige tips en tricks op zak hebt, in beeld gebracht kan worden. Door hard werk, de juiste keuzes, maar ook door kennis van de opbouw van verhalen kan je de… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,99
  • Frans Hendrikx boeken
    Frans Hendrikx - SCHATTEN ONTHULD! simpel met QR-codes

    Veel natuur-, cultuur-, kunstschatten en verhalen blijven ongezien of ongehoord voor het publiek. Hoe jammer is dat? Wat als je die verhalen direct boven tafel tovert als ze ertoe doen? Verhalen die mensen verleiden, verbinden, verrijken en verwonderen? Hoe… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,39
  • Carmine Gallo boeken
    Carmine Gallo - Vijfsterrencommunicatie

    In ‘Vijfsterrencommunicatie’ laat Carmine Gallo zien hoe je anderen overtuigt van de waarde van jouw idee, hoe je grote groepen inspireert en hoe je je ontwikkelt van ‘good naar great’, zodat jouw vijfsterrenkwaliteiten duidelijk over het voetlicht… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,00
  • David Kok boeken
    David Kok - Nudging de gemeenteraad

    Als communicatieadviseur van de gemeenteraad van Almere heeft David Kok de afgelopen vijf jaar veel ruimte gekregen om te experimenteren. Sommige van deze experimenten lukten, maar er zijn er zeker ook die mislukten. De ‘fanbase’ van de gemeenteraad is… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    26,48
  • Marianne Luitjes, Hetty de Laat boeken
    Marianne Luitjes, Hetty de Laat - Gespreksvoering voor Sociaal Werkers

    Toegespitst op de (toekomstige) sociaal werker; biedt een brede basis voor effectieve gespreksvoering; ontwikkeld door deskundigen op het gebied van communicatie. Gespreksvoering is voor een sociaal werker een essentieel onderdeel in het omgaan met en… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    31,75
  • Wiljan Smit, Renske Gommer, Inge Berg, Harry Smals boeken
    Wiljan Smit, Renske Gommer, Inge Berg, Harry Smals - Zo communiceer je mondeling

    Behandelt zowel de mondelinge beroeps- als basisvaardigheden; studenten maken zich de vaardigheden eigen door te doen; ontwikkeld door ervaren docenten in het hoger beroepsonderwijs. Aankomende professionals moeten niet alleen vakbekwaam zijn, maar ook hun… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,95
  • Betteke van Ruler boeken
    Betteke van Ruler - Communicatie in positie in 3 stappen

    In Communicatie in positie in 3 stappen biedt Betteke van Ruler een methode om in drie stappen te komen tot een goede vormgeving van de communicatiefunctie in of voor een organisatie. Hiervoor heeft ze het Communicatiehuis bedacht. Deze methode loodst je via… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,95
  • Simon(E) van Saarloos boeken
    Simon(E) van Saarloos - Enz.

    In Enz. neemt filosoof en schrijver Simon(e) van Saarloos het strafproces tegen Geert Wilders onder de loep, dat werd gestart naar aanleiding van zijn ‘minder Marokkanen’-uitspraak in 2014. ‘Wie mij wil stoppen, moet mij vermoorden,’ zei Geert Wilders… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    21,99
  • Kathrin Hartmann boeken
    Kathrin Hartmann - Groene leugens

    In ‘Groene leugens’ laat Kathrin Hartmann zien dat consumenten steeds meer doordrongen raken van hun te grote ecologische voetafdruk. Ze kopen steeds vaker hun producten bij bedrijven die milieuvriendelijke beloftes te doen. Maar zijn die bedrijven… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,99
  • Kees van Wijk, David Huijzer, peter 't Lam, Henri Spijkerboer boeken
    Kees van Wijk, David Huijzer, peter 't Lam, Henri Spijkerboer - De media-explosie

    Een dagelijks leven zonder media; we kunnen het ons niet meer voorstellen. De verscheidenheid aan media-uitingen groeit met de dag. Naast de traditionele media, zoals radio en televisie, zorgen ook de media uit het digitale tijdperk voor een aanhoudende stroom… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    49,50
  • Maike Olij boeken
    Maike Olij - Nieuwsbehoeften

    Waarom kijken we 's avonds naar een nieuwsprogramma op televisie? Wat beweegt ons om 's morgens op een app te checken wat er is gebeurd in de wereld? Waarom klikken we de hele dag op nieuwsberichten in onze Facebook timeline? Dát we het doen is bekend. Maar… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    27,50
  • Ineke van den Berg, Tineke Kanters boeken
    Ineke van den Berg, Tineke Kanters - Gesprekken die werken

    Dit is een inspirerend boek vol praktische tips, om direct, persoonlijk en doelgericht met elkaar in gesprek te gaan. Door een goed gesprek op het werk ervaar je minder spanning, werk je prettiger en effectiever samen en ga je werkstress te lijf. Op het werk… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,95