Boeken over communicatie

  • Renée van Zijl boeken
    Renée van Zijl - Webcare

    Webcare is het uitvoeren en monitoren van online interacties met klanten en andere relaties van een organisatie via social media, met als doel het vergroten van de klanttevredenheid, het versterken van de reputatie en het stimuleren van de verkopen. Webcare is… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    16,95
  • Eliot Higgins boeken
    Eliot Higgins - Op zoek naar de waarheid

    ‘Op zoek naar de waarheid’ van Elliot Higgins is een weergave van de beste lezing van TEDxAmsterdam 2016: zijn bijzondere verhaal over Bellingcat. Het achterhalen van de waarheid in de huidige wereld van nepnieuws en misleidende informatie is als het… (Harde kaft)

    Lees meer...
      8,99
  • Axelle de Roy boeken
    Axelle de Roy - Feedbackpakket

    Weet jij wat je sterke punten zijn? Wat anderen in jou waarderen? Daar kom je maar op één manier achter: door feedback te vragen! Als je dat doet, werk je actief aan je persoonlijke en professionele ontwikkeling. Feedback geeft je de kans te groeien, te… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    39,95
  • Simon(E) van Saarloos boeken
    Simon(E) van Saarloos - Enz.

    In Enz. neemt filosoof en schrijver Simon(e) van Saarloos het strafproces tegen Geert Wilders onder de loep, dat werd gestart naar aanleiding van zijn ‘minder Marokkanen’-uitspraak in 2014. ‘Wie mij wil stoppen, moet mij vermoorden,’ zei Geert Wilders… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    21,99
  • Harrie van den Berg, Genieke Hertoghs boeken
    Harrie van den Berg, Genieke Hertoghs - Impact

    Hoe kan een boek ervoor zorgen dat je meer impact hebt op andere mensen? Een boek?! Stel je eens voor dat het waar is. Dat je, net als alle andere mensen die dit boek lazen, je impact sterk vergroot. Wat zou dat betekenen voor de mensen om je heen? Hoeveel… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,95
  • Annemarie Nuwenhoud boeken
    Annemarie Nuwenhoud - Interculturele communicatie in de NT2-les

    Van NT2-docenten wordt verwacht dat zij over de juiste kennis, vaardigheden en houding beschikken om goed te kunnen functioneren in een cultureel diverse omgeving. Interculturele communicatie in de NT2-les helpt docenten om samen met hun cursisten… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    17,50
  • Erwin Van Meekeren boeken
    Erwin Van Meekeren - Samen beslissen in de zorg

    Samen beslissen (shared decision making) is in de zorg het adagium. Maar er zijn patiënten met wie de samenwerking niet zo soepel verloopt of moeilijk tot stand komt. Zij roepen discussie en emoties op, zorgen ervoor dat uw spreekuur uitloopt, bezorgen u een… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,00
  • Bert Ruck boeken
    Bert Ruck - Succesvol adviseren in bestuurlijke organisaties - Leer het in de Belangenfabriek

    Het perfecte bestuursvoorstel maken, de echt compacte beleidstekst schrijven. Je wilt het en je kunt het leren. Hoe? Door (virtueel) aan de slag te gaan als (beleids)adviseur in de Belangenfabriek. De teksten die het adviesbureau de Belangenfabriek produceert,… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,00
  • Edwin Hoffman, Arjan Verdooren boeken
    Edwin Hoffman, Arjan Verdooren - Diversiteitscompetentie

    In de wereld van vandaag werken, studeren en leven veel mensen in internationale en multiculturele omgevingen. Om die reden is interculturele communicatie in veel studiegebieden en beroepsvelden een belangrijk thema geworden. Kennis over cultuur en… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,50
  • Pascal Lefèvre boeken
    Pascal Lefèvre - Beeld en visuele waarneming

    Hoe verwerken we de beelden om ons heen, zowel van onze omgeving als van de beeldcultuur?Welke evolutionaire voordelen heeft de kunst en esthetiek opgeleverd?Beeld en visuele waarneming biedt een toegankelijke inleiding in de visuele perceptie van zowel… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,99
  • Huib Koeleman boeken
    Huib Koeleman - Interne communicatie (zevende druk)

    Interne communicatie is een van de succesfactoren om een organisatie goed te laten functioneren, zeker in tijden van agile werken. Het draagt bij aan een prettige werkcultuur, waar medewerkers zich betrokken voelen, resultaten halen en kennis delen. In dit… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,95
  • Frank van Leer boeken
    Frank van Leer - De Impact Factor

    De Impact Factor. Hoe je elke presentatie transformeert naar een inspirerend verhaal. Aan de hand van sprekende voorbeelden, inspirerende anekdotes en concrete tips en adviezen laat Frank zien hoe iedereen impact kan maken met zijn presentatie. Wat maakt een… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,95
  • Sara Vercauteren boeken
    Sara Vercauteren - Geen commentaar

    Een woordvoerder of een persverantwoordelijke is van onmisbare waarde voor iedere organisatie. Nu alsmaar meer transparantie wordt verwacht van organisaties, is een professionele externe communicatie met bijvoorbeeld journalisten en via sociale media van… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Edwin Hoffman, Arjan Verdooren boeken
    Edwin Hoffman, Arjan Verdooren - Diversity competence

    In de wereld van vandaag werken, studeren en leven veel mensen in internationale en multiculturele omgevingen. Om die reden is interculturele communicatie in veel studiegebieden en beroepsvelden een belangrijk thema geworden. Kennis over cultuur en… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,50
  • Stephanie Gray boeken
    Stephanie Gray - Liefde doet leven

    Communiceren is een kunst. In het gesprek met de ander kan het verleidelijk zijn om meer te focussen op wat we zeggen, dan op tegen wie we het zeggen. Het is echter belangrijk om een gesprek te beschouwen als een ontmoeting met iemand van hart tot hart. Het is… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    12,99
  • Winston Scholsberg boeken
    Winston Scholsberg - De Wes methode

    Het is mij een genoegen om een voorwoord te schrijven voor Winston E. Scholsberg's boek De WES Methode Wow & Excitye With storytelling. Winston is voor mij een rolmodel en ik heb veel van hem geleerd. Ik zag Scholsberg voor eerst als drummer, toen hij met een… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,00
  • Chris van der Heijden boeken
    Chris van der Heijden - Spiegelzaal van onze tijd

    Iedereen leest tegenwoordig LINDA. En dat is snel gegaan. Van alle Nederlandse mediamerken is dit het enige dat zó snel zó succesvol is geworden. Hoe is het mogelijk, vraagt Chris van der Heijden zich af in Spiegelzaal van onze tijd. Het zegt iets over ons… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,99
  • Hans Van de Water, Toon Verlinden boeken
    Hans Van de Water, Toon Verlinden - The floor is yours

    Geef jij regelmatig presentaties voor een groot of klein publiek? Zou je eindelijk eens een presentatie willen kunnen geven waarbij niet alleen niemand in slaap valt, maar die nog resultaat, aandacht of sponsoring oplevert ook?In The Floor is Yours geven… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,99
  • Baldwin Van Gorp boeken
    Baldwin Van Gorp - Verdraaid!

    De nieuwsmedia krijgen vaak de schuld van wat er misgaat in de wereld. Veel discussies over de journalistiek eindigen in een gescherm met termen als 'sensatiezucht', 'subjectiviteit' en 'roddel', terwijl niemand die begrippen grondig definieert. Ook het begrip… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,99
  • Hélène van Beek, Louis van de Geijn boeken
    Hélène van Beek, Louis van de Geijn - Krantenpaus. De oorlogen van Louis Fréquin [1914-1998]

    Spraakmakend, strijdbaar, oerkatholiek, selfmade vakman, Bourgondiër, gewonde ziel. Deze kwalificaties passen allemaal bij Louis Frequin, die een kleine halve eeuw journalist was en bijna 32 jaar hoofdredacteur van De Gelderlander. Frequin was ook schrijver,… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,95
  • Ellis Buis, Joyce Hardholt boeken
    Ellis Buis, Joyce Hardholt - Verleid je lezer online

    Je wilt teksten schrijven die raak schieten en waar je lezers hebberig van worden. Teksten die ervoor zorgen dat ze in actie komen: een aankoop doen, een offerte opvragen, iets downloaden of inschrijven voor een nieuwsbrief. Maar het lukt je niet om die… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,95
  • Simon Singh boeken
    Simon Singh - Het laatste raadsel van Fermat

    Eén krabbeltje in de marge van een boek leidt tot drieënhalve eeuw gepieker. De Franse ambtenaar en amateurwiskundige Pierre de Fermat schreef rond 1637 een stelling waarvan hij het bewijs niet gaf. Dit bleek een breinbreker voor de meest geniale geesten. Op… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    10,00
  • Jan Loisen, Stijn Joye boeken
    Jan Loisen, Stijn Joye - On media and communication

    Communication and media are essential and ubiquitous aspects of our daily lives and society. Yet, we do not always seem to know what communication is, how it operates, which impact it holds and even how to aptly describe it. Acknowledging this 'black box', On… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,50
  • Mayke van Keep, Sybrig van Keep boeken
    Mayke van Keep, Sybrig van Keep - Issuedenken - Echte bazen maken impact

    Voor alle organisaties die hun reputatie willen verstevigen, innovaties willen stimuleren en hun maatschappelijke zichtbaarheid en sympathie willen vergroten. Issues zijn onderwerpen die beroeren, verbinden en om actie vragen. Van plofkip tot plasticsoep, van… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    22,50
  • Gonda Duivenvoorden, Gerald Morssinkhof boeken
    Gonda Duivenvoorden, Gerald Morssinkhof - De psychologie van communicatie

    Psychologie van Communicatie focust op de grondhouding van de zender, de leefwereld van de ander en de effect-bevorderende factoren voor het ontwikkelen van effectieve communicatiestrategieën.Psychologie van Communicatie focust op de grondhouding van de… (Harde kaft)

    Lees meer...
    32,50