Boeken over communicatie

  • Carmine Gallo boeken
    Carmine Gallo - Vijfsterrencommunicatie

    In ‘Vijfsterrencommunicatie’ laat Carmine Gallo zien hoe je anderen overtuigt van de waarde van jouw idee, hoe je grote groepen inspireert en hoe je je ontwikkelt van ‘good naar great’, zodat jouw vijfsterrenkwaliteiten duidelijk over het voetlicht… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,00
  • Ineke van den Berg, Tineke Kanters boeken
    Ineke van den Berg, Tineke Kanters - Gesprekken die werken

    Dit is een inspirerend boek vol praktische tips, om direct, persoonlijk en doelgericht met elkaar in gesprek te gaan. Door een goed gesprek op het werk ervaar je minder spanning, werk je prettiger en effectiever samen en ga je werkstress te lijf. Op het werk… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,95
  • Eliot Higgins boeken
    Eliot Higgins - Op zoek naar de waarheid

    ‘Op zoek naar de waarheid’ van Elliot Higgins is een weergave van de beste lezing van TEDxAmsterdam 2016: zijn bijzondere verhaal over Bellingcat. Het achterhalen van de waarheid in de huidige wereld van nepnieuws en misleidende informatie is als het… (Harde kaft)

    Lees meer...
      8,99
  • Kees van Wijk, David Huijzer, peter 't Lam, Henri Spijkerboer boeken
    Kees van Wijk, David Huijzer, peter 't Lam, Henri Spijkerboer - De media-explosie

    Een dagelijks leven zonder media; we kunnen het ons niet meer voorstellen. De verscheidenheid aan media-uitingen groeit met de dag. Naast de traditionele media, zoals radio en televisie, zorgen ook de media uit het digitale tijdperk voor een aanhoudende stroom… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    47,00
  • Simon(E) van Saarloos boeken
    Simon(E) van Saarloos - Enz.

    In Enz. neemt filosoof en schrijver Simon(e) van Saarloos het strafproces tegen Geert Wilders onder de loep, dat werd gestart naar aanleiding van zijn ‘minder Marokkanen’-uitspraak in 2014. ‘Wie mij wil stoppen, moet mij vermoorden,’ zei Geert Wilders… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    21,99
  • Cees Rijken boeken
    Cees Rijken - Online op weg

    Online op Weg legt je op een laagdrempelige en tijdbesparende manier uit hoe je online van start kunt gaan. Met als uitgangspunt: het opzetten van een website (of een uitbreiding daarvan) en die vervolgens zo populair mogelijk maken. Je hebt je zojuist… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    16,99
  • Pascal Lefèvre boeken
    Pascal Lefèvre - Beeld en visuele waarneming

    Hoe verwerken we de beelden om ons heen, zowel van onze omgeving als van de beeldcultuur?Welke evolutionaire voordelen heeft de kunst en esthetiek opgeleverd?Beeld en visuele waarneming biedt een toegankelijke inleiding in de visuele perceptie van zowel… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,99
  • Harrie van den Berg, Genieke Hertoghs boeken
    Harrie van den Berg, Genieke Hertoghs - Impact

    Hoe kan een boek ervoor zorgen dat je meer impact hebt op andere mensen? Een boek?! Stel je eens voor dat het waar is. Dat je, net als alle andere mensen die dit boek lazen, je impact sterk vergroot. Wat zou dat betekenen voor de mensen om je heen? Hoeveel… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,95
  • Sara Vercauteren boeken
    Sara Vercauteren - Geen commentaar

    Een woordvoerder of een persverantwoordelijke is van onmisbare waarde voor iedere organisatie. Nu alsmaar meer transparantie wordt verwacht van organisaties, is een professionele externe communicatie met bijvoorbeeld journalisten en via sociale media van… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Frank van Leer boeken
    Frank van Leer - De Impact Factor

    De Impact Factor. Hoe je elke presentatie transformeert naar een inspirerend verhaal. Aan de hand van sprekende voorbeelden, inspirerende anekdotes en concrete tips en adviezen laat Frank zien hoe iedereen impact kan maken met zijn presentatie. Wat maakt een… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,95
  • Stephanie Gray boeken
    Stephanie Gray - Liefde doet leven

    Communiceren is een kunst. In het gesprek met de ander kan het verleidelijk zijn om meer te focussen op wat we zeggen, dan op tegen wie we het zeggen. Het is echter belangrijk om een gesprek te beschouwen als een ontmoeting met iemand van hart tot hart. Het is… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    12,99
  • Winston Scholsberg boeken
    Winston Scholsberg - De Wes methode

    Het is mij een genoegen om een voorwoord te schrijven voor Winston E. Scholsberg's boek De WES Methode Wow & Excitye With storytelling. Winston is voor mij een rolmodel en ik heb veel van hem geleerd. Ik zag Scholsberg voor eerst als drummer, toen hij met een… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,00
  • Jan Loisen, Stijn Joye boeken
    Jan Loisen, Stijn Joye - On media and communication

    Communication and media are essential and ubiquitous aspects of our daily lives and society. Yet, we do not always seem to know what communication is, how it operates, which impact it holds and even how to aptly describe it. Acknowledging this 'black box', On… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,50
  • Annemarie Nuwenhoud boeken
    Annemarie Nuwenhoud - Interculturele communicatie in de NT2-les

    Van NT2-docenten wordt verwacht dat zij over de juiste kennis, vaardigheden en houding beschikken om goed te kunnen functioneren in een cultureel diverse omgeving. Interculturele communicatie in de NT2-les helpt docenten om samen met hun cursisten… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    17,50
  • Edwin Hoffman, Arjan Verdooren boeken
    Edwin Hoffman, Arjan Verdooren - Diversiteitscompetentie

    In de wereld van vandaag werken, studeren en leven veel mensen in internationale en multiculturele omgevingen. Om die reden is interculturele communicatie in veel studiegebieden en beroepsvelden een belangrijk thema geworden. Kennis over cultuur en… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,50
  • Axelle de Roy boeken
    Axelle de Roy - Feedback pakket

    Weet jij wat je sterke punten zijn? Wat anderen in jou waarderen? Daar kom je maar op één manier achter: door feedback te vragen! Als je dat doet, werk je actief aan je persoonlijke en professionele ontwikkeling. Feedback geeft je de kans te groeien, te… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    39,95
  • Dan Roam boeken
    Dan Roam - Teken en win

    LEER HOE JE OVERTUIGEND COMMUNICEERT MET SIMPELE TEKENINGEN. We leven in een visueel tijdperk. 90% van alles wat we online delen is beeld. Dat is niet vreemd, want plaatjes trekken onze aandacht, zo is ons brein geprogrammeerd. Je kans op succes is dus vele… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    16,99
  • Renée van Zijl boeken
    Renée van Zijl - Webcare

    Webcare is het uitvoeren en monitoren van online interacties met klanten en andere relaties van een organisatie via social media, met als doel het vergroten van de klanttevredenheid, het versterken van de reputatie en het stimuleren van de verkopen. Webcare is… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    16,95
  • Roderik Kelderman boeken
    Roderik Kelderman - NLP Master Practitioner

    Dit boek is bedoeld voor iedere NLP Coach, NLP Trainer of deelnemer van een NLP Opleiding of cursus als handboek en naslagwerk. (Harde kaft)

    Lees meer...
    179,00
  • Baldwin Van Gorp boeken
    Baldwin Van Gorp - Verdraaid!

    De nieuwsmedia krijgen vaak de schuld van wat er misgaat in de wereld. Veel discussies over de journalistiek eindigen in een gescherm met termen als 'sensatiezucht', 'subjectiviteit' en 'roddel', terwijl niemand die begrippen grondig definieert. Ook het begrip… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,99
  • Bert Ruck boeken
    Bert Ruck - Succesvol adviseren in bestuurlijke organisaties

    Het perfecte bestuursvoorstel maken, de echt compacte beleidstekst schrijven. Je wilt het en je kunt het leren. Hoe? Door (virtueel) aan de slag te gaan als (beleids)adviseur in de Belangenfabriek. De teksten die het adviesbureau de Belangenfabriek produceert,… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,00
  • Huib Koeleman boeken
    Huib Koeleman - Interne communicatie

    Interne communicatie is een van de succesfactoren om een organisatie goed te laten functioneren, zeker in tijden van agile werken. Het draagt bij aan een prettige werkcultuur, waar medewerkers zich betrokken voelen, resultaten halen en kennis delen. In dit… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,95
  • Mayke van Keep, Sybrig van Keep boeken
    Mayke van Keep, Sybrig van Keep - Issuedenken

    Voor alle organisaties die hun reputatie willen verstevigen, innovaties willen stimuleren en hun maatschappelijke zichtbaarheid en sympathie willen vergroten. Issues zijn onderwerpen die beroeren, verbinden en om actie vragen. Van plofkip tot plasticsoep, van… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    22,50
  • Baudy Wiechers boeken
    Baudy Wiechers - Besluit met CONSENT

    Besluit met CONSENT Handboek voor effectief en gelijkwaardig samenwerken binnen bedrijven, organisaties en teams Steeds meer ondernemingen werken met nieuwe vormen van organiseren, met zelfsturende teams en structuren die gebaseerd zijn op gelijkwaardigheid en… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,50
  • Ellis Buis, Joyce Hardholt boeken
    Ellis Buis, Joyce Hardholt - Verleid je lezer online

    Je wilt teksten schrijven die raak schieten en waar je lezers hebberig van worden. Teksten die ervoor zorgen dat ze in actie komen: een aankoop doen, een offerte opvragen, iets downloaden of inschrijven voor een nieuwsbrief. Maar het lukt je niet om die… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,95