Boeken over communicatie

  • Harry van Dalen, Kees Koedijk boeken
    Harry van Dalen, Kees Koedijk - De kleine Keynes

    De kleine Keynes van Harry van Dalen en Kees Koedijk is een handige samenvatting van het gedachtegoed van de Britse econoom John Maynard Keynes, een veelzijdig intellectueel die een grote betrokkenheid voelde bij het wel en wee van de wereld. Zijn bekendste… (Harde kaft)

    Lees meer...
    11,99
  • Tim Verheyden, Tom Rumes, Andries Fluit boeken
    Tim Verheyden, Tom Rumes, Andries Fluit - How to story

    Verhalen vertellen is moeilijk. Vreselijk moeilijk. Toch heeft iedereen een verhaal dat, eens je de nodige tips en tricks op zak hebt, in beeld gebracht kan worden. Door hard werk, de juiste keuzes, maar ook door kennis van de opbouw van verhalen kan je de… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,99
  • Frans Hendrikx boeken
    Frans Hendrikx - SCHATTEN ONTHULD! simpel met QR-codes

    Veel natuur-, cultuur-, kunstschatten en verhalen blijven ongezien of ongehoord voor het publiek. Hoe jammer is dat? Wat als je die verhalen direct boven tafel tovert als ze ertoe doen? Verhalen die mensen verleiden, verbinden, verrijken en verwonderen? Hoe… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,39
  • Judith Smits boeken
    Judith Smits - De FUNfactor

    We netwerken altijd en overal. Toch zien veel mensen netwerken als een 'moetje' en vinden het lastig om op onbekenden af te stappen. Het boek De FUNfactor helpt jou om juist wél die stap te zetten. De FUNfactor is geschreven door netwerkexpert Judith Smits.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    14,95
  • David Kok boeken
    David Kok - Nudging de gemeenteraad

    Als communicatieadviseur van de gemeenteraad van Almere heeft David Kok de afgelopen vijf jaar veel ruimte gekregen om te experimenteren. Sommige van deze experimenten lukten, maar er zijn er zeker ook die mislukten. De ‘fanbase’ van de gemeenteraad is… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    26,48
  • Betteke van Ruler boeken
    Betteke van Ruler - Communicatie in positie in 3 stappen

    In Communicatie in positie in 3 stappen biedt Betteke van Ruler een methode om in drie stappen te komen tot een goede vormgeving van de communicatiefunctie in of voor een organisatie. Hiervoor heeft ze het Communicatiehuis bedacht. Deze methode loodst je via… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,95
  • Peggy de Prins boeken
    Peggy de Prins - De clash voorbij

    Sociale dialoog is mensenwerk en vormt vaak een onontwarbaar kluwen van emoties, regels, tradities, … Niet-ingewijden trekken grote ogen wanneer ze voor het eerst geconfronteerd worden met dat kluwen. Ofwel geraken ze gefascineerd en zetten ze door, ofwel… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    30,40
  • Kathrin Hartmann boeken
    Kathrin Hartmann - Groene leugens

    In ‘Groene leugens’ laat Kathrin Hartmann zien dat consumenten steeds meer doordrongen raken van hun te grote ecologische voetafdruk. Ze kopen steeds vaker hun producten bij bedrijven die milieuvriendelijke beloftes te doen. Maar zijn die bedrijven… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,99
  • Wiljan Smit, Renske Gommer, Inge Berg, Harry Smals boeken
    Wiljan Smit, Renske Gommer, Inge Berg, Harry Smals - Zo communiceer je mondeling

    Behandelt zowel de mondelinge beroeps- als basisvaardigheden; studenten maken zich de vaardigheden eigen door te doen; ontwikkeld door ervaren docenten in het hoger beroepsonderwijs. Aankomende professionals moeten niet alleen vakbekwaam zijn, maar ook hun… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,95
  • Marianne Luitjes, Hetty de Laat boeken
    Marianne Luitjes, Hetty de Laat - Gespreksvoering voor Sociaal Werkers

    Toegespitst op de (toekomstige) sociaal werker; biedt een brede basis voor effectieve gespreksvoering; ontwikkeld door deskundigen op het gebied van communicatie. Gespreksvoering is voor een sociaal werker een essentieel onderdeel in het omgaan met en… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    31,75
  • Kees van Wijk, David Huijzer, peter 't Lam, Henri Spijkerboer boeken
    Kees van Wijk, David Huijzer, peter 't Lam, Henri Spijkerboer - De media-explosie

    Een dagelijks leven zonder media; we kunnen het ons niet meer voorstellen. De verscheidenheid aan media-uitingen groeit met de dag. Naast de traditionele media, zoals radio en televisie, zorgen ook de media uit het digitale tijdperk voor een aanhoudende stroom… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    49,50
  • Carmine Gallo boeken
    Carmine Gallo - Vijfsterrencommunicatie

    In ‘Vijfsterrencommunicatie’ laat Carmine Gallo zien hoe je anderen overtuigt van de waarde van jouw idee, hoe je grote groepen inspireert en hoe je je ontwikkelt van ‘good naar great’, zodat jouw vijfsterrenkwaliteiten duidelijk over het voetlicht… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,00
  • Cees Rijken boeken
    Cees Rijken - Online op weg

    Online op Weg legt je op een laagdrempelige en tijdbesparende manier uit hoe je online van start kunt gaan. Met als uitgangspunt: het opzetten van een website (of een uitbreiding daarvan) en die vervolgens zo populair mogelijk maken. Je hebt je zojuist… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    17,47
  • Ineke van den Berg, Tineke Kanters boeken
    Ineke van den Berg, Tineke Kanters - Gesprekken die werken

    Dit is een inspirerend boek vol praktische tips, om direct, persoonlijk en doelgericht met elkaar in gesprek te gaan. Door een goed gesprek op het werk ervaar je minder spanning, werk je prettiger en effectiever samen en ga je werkstress te lijf. Op het werk… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,95
  • Casper Thomas boeken
    Casper Thomas - De autoritaire verleiding

    In ‘De autoritaire verleiding’ onderzoekt journalist Casper Thomas vijf landen die de liberale democratie afwijzen en de rug toekeren. Jarenlang leek de combinatie van democratie, vrijheid en onafhankelijke instituties namelijk onaantastbaar. Nu meldt zich… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    21,99
  • Harrie van den Berg, Genieke Hertoghs boeken
    Harrie van den Berg, Genieke Hertoghs - Impact

    Hoe kan een boek ervoor zorgen dat je meer impact hebt op andere mensen? Een boek?! Stel je eens voor dat het waar is. Dat je, net als alle andere mensen die dit boek lazen, je impact sterk vergroot. Wat zou dat betekenen voor de mensen om je heen? Hoeveel… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,95
  • Simon(E) van Saarloos boeken
    Simon(E) van Saarloos - Enz.

    In Enz. neemt filosoof en schrijver Simon(e) van Saarloos het strafproces tegen Geert Wilders onder de loep, dat werd gestart naar aanleiding van zijn ‘minder Marokkanen’-uitspraak in 2014. ‘Wie mij wil stoppen, moet mij vermoorden,’ zei Geert Wilders… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    21,99
  • Annemarie Nuwenhoud boeken
    Annemarie Nuwenhoud - Interculturele communicatie in de NT2-les

    Van NT2-docenten wordt verwacht dat zij over de juiste kennis, vaardigheden en houding beschikken om goed te kunnen functioneren in een cultureel diverse omgeving. Interculturele communicatie in de NT2-les helpt docenten om samen met hun cursisten… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    17,95
  • Edwin Hoffman, Arjan Verdooren boeken
    Edwin Hoffman, Arjan Verdooren - Diversiteitscompetentie

    In de wereld van vandaag werken, studeren en leven veel mensen in internationale en multiculturele omgevingen. Om die reden is interculturele communicatie in veel studiegebieden en beroepsvelden een belangrijk thema geworden. Kennis over cultuur en… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,95
  • Huib Koeleman boeken
    Huib Koeleman - Interne communicatie

    Interne communicatie is een van de succesfactoren om een organisatie goed te laten functioneren, zeker in tijden van agile werken. Het draagt bij aan een prettige werkcultuur, waar medewerkers zich betrokken voelen, resultaten halen en kennis delen. In dit… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    36,95
  • Bert Ruck boeken
    Bert Ruck - Succesvol adviseren in bestuurlijke organisaties

    Het perfecte bestuursvoorstel maken, de echt compacte beleidstekst schrijven. Je wilt het en je kunt het leren. Hoe? Door (virtueel) aan de slag te gaan als (beleids)adviseur in de Belangenfabriek. De teksten die het adviesbureau de Belangenfabriek produceert,… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    21,00
  • Axelle de Roy boeken
    Axelle de Roy - Feedback pakket

    Weet jij wat je sterke punten zijn? Wat anderen in jou waarderen? Daar kom je maar op één manier achter: door feedback te vragen! Als je dat doet, werk je actief aan je persoonlijke en professionele ontwikkeling. Feedback geeft je de kans te groeien, te… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    39,95
  • Maike Olij boeken
    Maike Olij - Nieuwsbehoeften

    Waarom kijken we 's avonds naar een nieuwsprogramma op televisie? Wat beweegt ons om 's morgens op een app te checken wat er is gebeurd in de wereld? Waarom klikken we de hele dag op nieuwsberichten in onze Facebook timeline? Dát we het doen is bekend. Maar… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    27,50
  • Baldwin Van Gorp boeken
    Baldwin Van Gorp - Verdraaid!

    De nieuwsmedia krijgen vaak de schuld van wat er misgaat in de wereld. Veel discussies over de journalistiek eindigen in een gescherm met termen als 'sensatiezucht', 'subjectiviteit' en 'roddel', terwijl niemand die begrippen grondig definieert. Ook het begrip… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,99
  • Roderik Kelderman boeken
    Roderik Kelderman - NLP Master Practitioner

    Dit boek is bedoeld voor iedere NLP Coach, NLP Trainer of deelnemer van een NLP Opleiding of cursus als handboek en naslagwerk. (Harde kaft)

    Lees meer...
    184,07