Boeken over communicatie

  • Dan Roam boeken
    Dan Roam - Teken en win

    LEER HOE JE OVERTUIGEND COMMUNICEERT MET SIMPELE TEKENINGEN. We leven in een visueel tijdperk. 90% van alles wat we online delen is beeld. Dat is niet vreemd, want plaatjes trekken onze aandacht, zo is ons brein geprogrammeerd. Je kans op succes is dus vele… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    16,99
  • Jan Loisen, Stijn Joye boeken
    Jan Loisen, Stijn Joye - On media and communication

    Communication and media are essential and ubiquitous aspects of our daily lives and society. Yet, we do not always seem to know what communication is, how it operates, which impact it holds and even how to aptly describe it. Acknowledging this 'black box', On… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,50
  • Stephanie Gray boeken
    Stephanie Gray - Liefde doet leven

    Communiceren is een kunst. In het gesprek met de ander kan het verleidelijk zijn om meer te focussen op wat we zeggen, dan op tegen wie we het zeggen. Het is echter belangrijk om een gesprek te beschouwen als een ontmoeting met iemand van hart tot hart. Het is… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    12,99
  • Simon Singh boeken
    Simon Singh - Het laatste raadsel van Fermat

    Eén krabbeltje in de marge van een boek leidt tot drieënhalve eeuw gepieker. De Franse ambtenaar en amateurwiskundige Pierre de Fermat schreef rond 1637 een stelling waarvan hij het bewijs niet gaf. Dit bleek een breinbreker voor de meest geniale geesten. Op… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    10,00
  • Eliot Higgins boeken
    Eliot Higgins - Op zoek naar de waarheid

    ‘Op zoek naar de waarheid’ van Elliot Higgins is een weergave van de beste lezing van TEDxAmsterdam 2016: zijn bijzondere verhaal over Bellingcat. Het achterhalen van de waarheid in de huidige wereld van nepnieuws en misleidende informatie is als het… (Harde kaft)

    Lees meer...
      8,99
  • Hélène van Beek, Louis van de Geijn boeken
    Hélène van Beek, Louis van de Geijn - Krantenpaus. De oorlogen van Louis Fréquin [1914-1998]

    Spraakmakend, strijdbaar, oerkatholiek, selfmade vakman, Bourgondiër, gewonde ziel. Deze kwalificaties passen allemaal bij Louis Frequin, die een kleine halve eeuw journalist was en bijna 32 jaar hoofdredacteur van De Gelderlander. Frequin was ook schrijver,… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,95
  • Baudy Wiechers boeken
    Baudy Wiechers - Besluit met CONSENT

    Besluit met CONSENT Handboek voor effectief en gelijkwaardig samenwerken binnen bedrijven, organisaties en teams Steeds meer ondernemingen werken met nieuwe vormen van organiseren, met zelfsturende teams en structuren die gebaseerd zijn op gelijkwaardigheid en… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,50
  • Hans Van de Water, Toon Verlinden boeken
    Hans Van de Water, Toon Verlinden - The floor is yours

    Geef jij regelmatig presentaties voor een groot of klein publiek? Zou je eindelijk eens een presentatie willen kunnen geven waarbij niet alleen niemand in slaap valt, maar die nog resultaat, aandacht of sponsoring oplevert ook?In The Floor is Yours geven… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,99
  • Frank van Leer boeken
    Frank van Leer - De Impact Factor

    De Impact Factor. Hoe je elke presentatie transformeert naar een inspirerend verhaal. Aan de hand van sprekende voorbeelden, inspirerende anekdotes en concrete tips en adviezen laat Frank zien hoe iedereen impact kan maken met zijn presentatie. Wat maakt een… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,95
  • Chris van der Heijden boeken
    Chris van der Heijden - Spiegelzaal van onze tijd

    Iedereen leest tegenwoordig LINDA. En dat is snel gegaan. Van alle Nederlandse mediamerken is dit het enige dat zó snel zó succesvol is geworden. Hoe is het mogelijk, vraagt Chris van der Heijden zich af in Spiegelzaal van onze tijd. Het zegt iets over ons… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,99
  • John Schoorl boeken
    John Schoorl - Flippokoning

    'John Schoorl is bij mijn weten de enige schrijver in Nederland die poëzie ziet in zowel een frauderende bouwondernemer als een Brabantse snackbarkoning, en die beiden vroeg of laat weet te vangen in een altijd swingende, maar niet te imiteren stijl, eentje… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,99
  • Eugène van Haaren boeken
    Eugène van Haaren - Zakelijk schrijven voor Dummies

    Schrijven is schrappen. Misschien wist je dat al. Maar zakelijk schrijven betekent nog méér schrappen. Echt? Ja echt! Omdat je een bepaald doel hebt en elke alinea, elke zin, ja, elke komma in dienst hoort te staan van dat doel. Met Zakelijk schrijven voor… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Christian Holthof, Sophie van Tilburg boeken
    Christian Holthof, Sophie van Tilburg - Sociale media en online travel agents in de hotelsector

    In dit boek wordt de werking van sociale media en OTA's - online travel agents uiteengezet en geïllustreerd met voorbeelden uit de hotelsector. Daarnaast worden de resultaten weergegeven van het projectmatig wetenschappelijk onderzoek HoVla, waarbij de focus… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    45,00
  • Niek Pas boeken
    Niek Pas - Macron en de nieuwe politiek

    Emmanuel Macron is 39 jaar en sinds mei 2017 president van Frankrijk. Hij wil de Franse economie en samenleving moderniseren en de almacht van de Franse staat terugdringen zonder in de val van marktwerking en multiculturalisme te trappen. Hij streeft naar een… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    14,99
  • Christoph Ruys boeken
    Christoph Ruys - 2020 Het visuele netwerk

    Smart cities, smart homes, het 'internet of things'... Het zijn wellicht geen nieuwe of vreemde begrippen meer. Maar wat betekent het voor ons, en meer specifiek, wat betekent het in onze technologische netwerkmaatschappij op het gebied van visualisering? Hoe… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    35,00
  • Eric Goubin boeken
    Eric Goubin - Het nieuwe communicatieklimaat: 20 trends in communicatie

    De maatschappij is voortdurend in beweging. Ook het communicatievak staat niet stil. Maar hoe weet je welke innovaties er nu echt toe doen voor het communicatievak? Eric Goubin brengt een overzicht van de 20 meest relevante trends en beschrijft meteen ook de… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    39,00
  • Philippe De Vries boeken
    Philippe De Vries - De participatiegetuigen: de praktijk aan het woord

    In dit boek verzamelt Philippe De Vries ervaringen vanop het terrein. Mensen die vanuit hun professionele functie dagelijks worstelen met de uitdagingen van het participeren in België en Nederland. Het boek bevat interviews met bestuurders, ambtenaren en… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    35,00
  • Jaap van der Grinten, Helma Wijnand-Schut boeken
    Jaap van der Grinten, Helma Wijnand-Schut - Mind the gap - Stappenplan identiteit en imago

    Een sterk imago geeft een organisatie concrete voordelen. De beurskoers is hoger, klanten zijn trouwer en medewerkers loyaler. Met een gap-analyse breng je de verschillen tussen de identiteit en het imago van een organisatie in kaart. Het helpt je bij het… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    26,95
  • Marlies Bosker boeken
    Marlies Bosker - Hoe HELP jij je klant, of juist niet?!

    In vijf stappen naar een goed advies. Het lijkt zo eenvoudig en we doen het dagelijks. Toch is bijna niets zo ingewikkeld als het voeren van een goed adviesgesprek. Voor je het weet zit je op de stoel van de klant of ben je de ander aan het overtuigen van je… (Zachte kaft)

    Lees meer...
      9,95
  • Elina Bos boeken
    Elina Bos - Communicatie voor Accountants

    Communicatie voor accountants verenigt de twee disciplines accountancy en communicatie in een gebruiksvriendelijk boek. Het boek is bedoeld om (aankomende) accountants praktische handvatten te bieden om het communicatieproces te verbeteren, met als doel het… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    37,50
  • Marijn de Jong, Aline Douma boeken
    Marijn de Jong, Aline Douma - Creativiteit in Communicatie

    Het gloednieuwe Creativiteit in Communicatie is een écht doe-boek. Je volgt het proces van werken aan een praktijkopdracht voor een opdrachtgever. Creatieve communicatievraagstukken staan centraal, met extra aandacht voor het online domein. Het gaat niet om… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,95
  • Inge Berg, Harry Smals, Karin Koster, Bert van den Assem, Martin Damen boeken
    Inge Berg, Harry Smals, Karin Koster, Bert van den Assem, Martin Damen - Zo communiceer je schriftelijk

    Zo communiceer je schriftelijk leert je verschillende schriftelijke uitingen te maken voor je toekomstige werkveld. Daarnaast biedt het boek verdere verdieping met het beschrijven van de schriftelijke basisvaardigheden. Waarom kiezen voor Zo communiceer je… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,95
  • Eric van den Berg boeken
    Eric van den Berg - Gids voor online communicatie in de kerk

    Eric van den Berg Gids voor online communicatie in de kerk De meeste kerken staan 24 uur per dag open dankzij hun website of social media. Maar kerken ploeteren met de veelheid aan mogelijkheden. De website bungelt erbij. Webmasters klagen over weinig aandacht… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,90
  • Karin de Graaff, Esther Donkers boeken
    Karin de Graaff, Esther Donkers - Verantwoord Rapporteren voor hulp- en dienstverlening

    De eerste editie van Verantwoord Rapporteren voor hulp- en dienstverlening stimuleert je om zelf aan het werk te gaan. Je gaat actief informatie verzamelen over de verschillende aspecten van rapporteren. Daarnaast staan er opdrachten in het boek waarmee je… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    25,95
  • Philip Corsius, Tjeerd de Jong, Milja Markies boeken
    Philip Corsius, Tjeerd de Jong, Milja Markies - Storytelling voor professionals

    De laatste jaren neemt de belangstelling voor storytelling enorm toe. Waar schrijvers, theatermakers, cineasten, journalisten, game developers en communicatieprofessionals zich al langer bedienden van verhalende elementen, wordt storytelling nu succesvol door… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    25,95