Boeken over communicatie

  • Wouter Schie van, Harry Smals, Paul Noort boeken
    Wouter Schie van, Harry Smals, Paul Noort - Zo schrijf je een rapport

    Dit boek leidt je in acht stappen eenvoudig en snel door het schrijfproces van een rapport heen. Het besteedt aandacht aan zowel het schrijven als het opmaken van rapporten.Waarom kiezen voor Zo schrijf je een rapport?* een handig achtstappenplan loodst je… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,75
  • Christian Holthof, Sophie van Tilburg boeken
    Christian Holthof, Sophie van Tilburg - Sociale media en online travel agents in de hotelsector

    In dit boek wordt de werking van sociale media en OTA's - online travel agents uiteengezet en geïllustreerd met voorbeelden uit de hotelsector. Daarnaast worden de resultaten weergegeven van het projectmatig wetenschappelijk onderzoek HoVla, waarbij de focus… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    45,00
  • Eric Goubin boeken
    Eric Goubin - Het nieuwe communicatieklimaat: 20 trends in communicatie

    De maatschappij is voortdurend in beweging. Ook het communicatievak staat niet stil. Maar hoe weet je welke innovaties er nu echt toe doen voor het communicatievak? Eric Goubin brengt een overzicht van de 20 meest relevante trends en beschrijft meteen ook de… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    39,00
  • Philippe De Vries boeken
    Philippe De Vries - De participatiegetuigen: de praktijk aan het woord

    In dit boek verzamelt Philippe De Vries ervaringen vanop het terrein. Mensen die vanuit hun professionele functie dagelijks worstelen met de uitdagingen van het participeren in België en Nederland. Het boek bevat interviews met bestuurders, ambtenaren en… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    35,00
  • Christoph Ruys boeken
    Christoph Ruys - 2020 Het visuele netwerk

    Smart cities, smart homes, het 'internet of things'... Het zijn wellicht geen nieuwe of vreemde begrippen meer. Maar wat betekent het voor ons, en meer specifiek, wat betekent het in onze technologische netwerkmaatschappij op het gebied van visualisering? Hoe… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    35,00
  • Roeland Schweitzer, Willem Wansink boeken
    Roeland Schweitzer, Willem Wansink - Iedereen journalist

    Iedereen journalsit, daar lijkt het op, nu iedereen met en smartphone permanent opneemt en rondzendt. Wat is er nodig voor echte journalistiek?Iedereen speelt tegenwoordig ‘journalist’: het mobieltje is camera, toetsenbord, zoekmachine en archief in één.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    12,50
  • Hans Van de Water, Toon Verlinden boeken
    Hans Van de Water, Toon Verlinden - The floor is yours

    Geef jij regelmatig presentaties voor een groot of klein publiek? Zou je eindelijk eens een presentatie willen kunnen geven waarbij niet alleen niemand in slaap valt, maar die nog resultaat, aandacht of sponsoring oplevert ook?In The Floor is Yours geven… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,99
  • Baudy Wiechers boeken
    Baudy Wiechers - Besluit met CONSENT

    Besluit met CONSENT Handboek voor effectief en gelijkwaardig samenwerken binnen bedrijven, organisaties en teams Steeds meer ondernemingen werken met nieuwe vormen van organiseren, met zelfsturende teams en structuren die gebaseerd zijn op gelijkwaardigheid en… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,50
  • Eliot Higgins boeken
    Eliot Higgins - Op zoek naar de waarheid

    ‘Op zoek naar de waarheid’ van Elliot Higgins is een weergave van de beste lezing van TEDxAmsterdam 2016: zijn bijzondere verhaal over Bellingcat. Het achterhalen van de waarheid in de huidige wereld van nepnieuws en misleidende informatie is als het… (Harde kaft)

    Lees meer...
      8,99
  • WRR Rapporten De publieke kern van het internet

    Het internet is een internationaal succesverhaal van groei en innovatie. De basisinfrastructuur van het internet maakt de incorporatie van steeds nieuwe ideeën en toepassingen mogelijk, waardoor het online- en het offline-leven van steeds meer mensen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    14,95
  • Philip Corsius, Tjeerd de Jong, Milja Markies boeken
    Philip Corsius, Tjeerd de Jong, Milja Markies - Storytelling voor professionals

    De laatste jaren neemt de belangstelling voor storytelling enorm toe. Waar schrijvers, theatermakers, cineasten, journalisten, game developers en communicatieprofessionals zich al langer bedienden van verhalende elementen, wordt storytelling nu succesvol door… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,95
  • Marlies Bosker boeken
    Marlies Bosker - Hoe HELP jij je klant, of juist niet?!

    In vijf stappen naar een goed advies. Het lijkt zo eenvoudig en we doen het dagelijks. Toch is bijna niets zo ingewikkeld als het voeren van een goed adviesgesprek. Voor je het weet zit je op de stoel van de klant of ben je de ander aan het overtuigen van je… (Zachte kaft)

    Lees meer...
      9,95
  • Nick Blom, Edvin Oklopcic, Sietse Busser boeken
    Nick Blom, Edvin Oklopcic, Sietse Busser - Livechat

    Praat echt met je klant! Velen proberen het maar weinig doen het echt. Dit boek geeft u een inzicht in de wereld van Livechat. De manier om in gesprek te komen met de bezoekers van uw website. Maar het is meer dan een gesprek, livechat is multidimensionaal.… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,95
  • Niek Pas boeken
    Niek Pas - Macron en de nieuwe politiek

    Emmanuel Macron is 39 jaar en sinds mei 2017 president van Frankrijk. Hij wil de Franse economie en samenleving moderniseren en de almacht van de Franse staat terugdringen zonder in de val van marktwerking en multiculturalisme te trappen. Hij streeft naar een… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    14,99
  • Frank van Leer boeken
    Frank van Leer - De Impact Factor

    De Impact Factor. Hoe je elke presentatie transformeert naar een inspirerend verhaal. Aan de hand van sprekende voorbeelden, inspirerende anekdotes en concrete tips en adviezen laat Frank zien hoe iedereen impact kan maken met zijn presentatie. Wat maakt een… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,95
  • John Schoorl boeken
    John Schoorl - Flippokoning

    'John Schoorl is bij mijn weten de enige schrijver in Nederland die poëzie ziet in zowel een frauderende bouwondernemer als een Brabantse snackbarkoning, en die beiden vroeg of laat weet te vangen in een altijd swingende, maar niet te imiteren stijl, eentje… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,99
  • Elroy Cocheret de la Morinière, Mark van der Zwan, Paulien Weikamp boeken
    Elroy Cocheret de la Morinière, Mark van der Zwan, Paulien Weikamp - IMPACT! via de nieuwsmedia

    IMPACT! via de nieuwsmediaEen Hoe?- en Doe!-boek voor wetenschappersDit boek is bedoeld voor wetenschappers uit alle wetenschappelijke disciplines, die praktische tips willen over de interactie met de nieuwsmedia. Waarom zou je eigenlijk in de nieuwsmedia… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    24,95
  • Eric van den Berg boeken
    Eric van den Berg - Gids voor online communicatie in de kerk

    Eric van den Berg Gids voor online communicatie in de kerk De meeste kerken staan 24 uur per dag open dankzij hun website of social media. Maar kerken ploeteren met de veelheid aan mogelijkheden. De website bungelt erbij. Webmasters klagen over weinig aandacht… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,90
  • Sjuul Paradijs, Jan-Kees Emmer boeken
    Sjuul Paradijs, Jan-Kees Emmer - Ga Uitgeven! Staatsgreep in de Media.. Einstein Books

    De schrijvers Sjuul Paradijs en Jan-Kees Emmer noemen in dit boek de revolutionaire ontwikkelingen in de media van dit moment een staatsgreep. De macht van de traditionele uitgevers wordt gebroken, omdat iedereen uitgever wordt. Was het president Obama die zo… (Zachte kaft)

    Lees meer...
      9,99
  • Chris van der Heijden boeken
    Chris van der Heijden - Spiegelzaal van onze tijd

    Iedereen leest tegenwoordig LINDA. En dat is snel gegaan. Van alle Nederlandse mediamerken is dit het enige dat zó snel zó succesvol is geworden. Hoe is het mogelijk, vraagt Chris van der Heijden zich af in Spiegelzaal van onze tijd. Het zegt iets over ons… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,99
  • Bart De Clerck, Luc Colemont boeken
    Bart De Clerck, Luc Colemont - Alles in Twitterland

    Meer dan een half miljoen! Tel het aantal volgers bij elkaar van de 14 Twitteraars die in dit boek vertellen over hun avonturen met het blauwe vogeltje, en je zit er ruim over... Ben je een beginnende of een aarzelende Twitteraar? Dan kun je heel wat leren van… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    19,95
  • Gido Berns boeken
    Gido Berns - De poriën van de economie-Cahiers Campus Gelbergen

    De problemen waarmee Europa sinds de economische crisis van 2007 worstelt, roepen meer dan ooit vragen op naar de verhouding tussen economie en politiek. Het Westen is er altijd op uit geweest deze twee categorieën strikt van elkaar te scheiden. Economie en… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    20,00
  • Elina Bos boeken
    Elina Bos - Communicatie voor Accountants

    Communicatie voor accountants verenigt de twee disciplines accountancy en communicatie in een gebruiksvriendelijk boek. Het boek is bedoeld om (aankomende) accountants praktische handvatten te bieden om het communicatieproces te verbeteren, met als doel het… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    34,50
  • Eugène van Haaren boeken
    Eugène van Haaren - Zakelijk schrijven voor Dummies

    Schrijven is schrappen. Misschien wist je dat al. Maar zakelijk schrijven betekent nog méér schrappen. Echt? Ja echt! Omdat je een bepaald doel hebt en elke alinea, elke zin, ja, elke komma in dienst hoort te staan van dat doel. Met Zakelijk schrijven voor… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    29,99
  • Jaap van der Grinten, Helma Wijnand-Schut boeken
    Jaap van der Grinten, Helma Wijnand-Schut - Mind the gap - Stappenplan identiteit en imago

    Een sterk imago geeft een organisatie concrete voordelen. De beurskoers is hoger, klanten zijn trouwer en medewerkers loyaler. Met een gap-analyse breng je de verschillen tussen de identiteit en het imago van een organisatie in kaart. Het helpt je bij het… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    26,95