Computerboeken

  • Max Waineright boeken
    Max Waineright - Apps bouwen

    Stap in de wereld van Generation Code en bouw apps, games en websites. Als je geïnteresseerd bent in apps en de techniek die erachter zit, vind je in Apps bouwen projecten die je zullen aanspreken. Je leert hoe je eenvoudige gereedschappen en games bouwt met… (Harde kaft)

    Lees meer...
    16,00
  • Max Wainewright boeken
    Max Wainewright - Websites bouwen met HTML

    Stap in de wereld van Generation Code en bouw apps, games en websites. Als je geïnteresseerd bent in websites en de techniek die erachter zit, vind je in Websites bouwen in HTML projecten die je zullen aanspreken. Je leert hoe je een website vult met tekst,… (Harde kaft)

    Lees meer...
    16,00
  • Max Wainewright boeken
    Max Wainewright - Games bouwen met JavaScript 2

    Stap in de wereld van Generation Code en bouw apps, games en websites. Als je geïnteresseerd bent in games en de techniek die erachter zit, vind je in Games bouwen met JavaScript deel 2 projecten die je zullen aanspreken. Je bouwt interactieve games en brengt… (Harde kaft)

    Lees meer...
    16,00
  • Max Wainewright boeken
    Max Wainewright - Programmeren met Python

    Stap in de wereld van Generation Code en bouw apps, games en websites. Als je geïnteresseerd bent in online gadgets en de techniek die erachter zit, vind je in Programmeren met Python projecten die je zullen aanspreken. Je leert hoe je met lussen, variabelen… (Harde kaft)

    Lees meer...
    16,00
  • Carol Vorderman boeken
    Carol Vorderman - Python Games

    Ben je dol op games? Heb je er altijd al van gedroomd je eigen game te maken in Python®Ga aan de slag met dit boek en bouw de leukste games: een spannende quiz, een spelletje Schiet het fruit of Muntenverzamelaar.Volg de stap-voor-stap instructies, verbeter… (Harde kaft)

    Lees meer...
    19,99
  • Max Wainewright boeken
    Max Wainewright - Doe meer met Scratch

    Stap in de wereld van Generation Code bouw apps, games en websites! Als je de basis van Scratch kent en méér wilt, vind je in Doe meer met Scratch projecten die je zullen aanspreken. Je leert hoe je games maakt, verhalen animeert en muziekprogramma’s… (Harde kaft)

    Lees meer...
    16,00
  • Max Wainewright boeken
    Max Wainewright - Games bouwen met Javascript 1

    Stap in de wereld van Generation Code en bouw apps, games en websites! Als je geïnteresseerd bent in games en de techniek die erachter zit, vind je in Games bouwen met JavaScript projecten die je zullen aanspreken. Je leert hoe je interactieve websites bouwt… (Harde kaft)

    Lees meer...
    16,00
  • Ines Duits boeken
    Ines Duits - Hackers met hoedjes

    Met illustraties van Frank Landsbergen Wist je dat niet alleen pc’s, tablets en mobieltjes computers zijn, maar ook tandenborstels, wasmachines, horloges en zelfs knuffelberen? Computers zijn overal om je heen. En het is best bijzonder wat ze allemaal kunnen… (Zachte kaft)

    Lees meer...
    15,95
  • Ed Sobey boeken
    Ed Sobey - Roboticalab

    Heb jij een fascinatie voor robots? Wil je weten hoe je er zelf een kunt bouwen? Robotica zou wel eens jouw vakgebied kunnen worden! Leer de beginselen en doe praktische ervaring op. De wereld van robotica ligt voor je open! (Harde kaft)

    Lees meer...
    19,00
  • Brad Edelman boeken
    Brad Edelman - Computerlab

    Vind jij computers leuk? Vragen mensen jou om hulp als ze ergens niet uitkomen op hun apparaten? Programmeur zou wel eens dé baan voor jou kunnen worden! Leer de beginselen en doe praktische ervaring op. De wereld van het programmeren ligt voor je open. (Harde kaft)

    Lees meer...
    19,00
  • Kiki Prottsman boeken
    Kiki Prottsman - Mijn eerste codeerboek

    Voor je kunt beginnen met coderen of programmeren, moet je weten wat de bouwstenen van een computerprogramma zijn. De leuke spelletjes in dit interactieve flapjesboek maken stap voor stap duidelijk hoe een computerprogramma eigenlijk werkt. In dit boek worden… (Harde kaft)

    Lees meer...
    16,99
  • Carol Vorderman boeken
    Carol Vorderman - Games programmeren

    Het nieuwe boek in de succesvolle reeks Programmeren voor kinderen Kinderen die dol zijn op computergames kunnen nu zelf aan de slag en met Scratch hun eigen spelletjes maken. In het boek komen acht games aan bod. Als ze die onder de knie hebben, kunnen de… (Harde kaft)

    Lees meer...
    18,99
  • Rosie Dickins, Jonathan Melmoth, Louie Stowell boeken
    Rosie Dickins, Jonathan Melmoth, Louie Stowell - Ik kan al programmeren met Scratch

    Eindelijk ook een makkelijk programmeerboek voor kinderen vanaf 6 jaar Dit boek leert kinderen de echte basis van programmeren met Scratch. Het boek behandelt sprites (de basiscomponenten van Scratch), binairen, debugging (foutopsporingen) en veel meer. Leer… (Harde kaft)

    Lees meer...
    15,99
  • John Woodcock boeken
    John Woodcock - Programmeren voor kinderen - Projects

    ?Ben je dol op computers en games?En wil je ontdekken wat je allemaal kunt doen met Scratch?Ga aan de slag met dit boek en maak de mooiste kunstwerken, creëer waanzinnige optische illusies, maak van je computer een echt drumstel, ontwikkel de leukste… (Harde kaft)

    Lees meer...
    18,99
  • Carol Vorderman boeken
    Carol Vorderman - Programmeren voor kinderen - Python

    Ontdek wat je allemaal kunt doen met Python en ga zelf aan de slag. Verdiep je in de fascinerende programmeertaal en maak indrukwekkende tekeningen, wissel geheime boodschappen uit met je vrienden en ontwikkel je eigen coole games. (Harde kaft)

    Lees meer...
    19,99
  • Ben Hubbard boeken
    Ben Hubbard - Veilig online

    In deze reeks maak je kennis met de digitale wereld. Lees over computerprogramma's, Wifi, hardware, software en programmeren. En leer meer over de online wereld die je elke dag gebruikt! (Harde kaft)

    Lees meer...
    12,00
  • Ben Hubbard boeken
    Ben Hubbard - Zo werkt mijn computer

    In deze reeks maak je kennis met de digitale wereld. Lees over computerprogramma's, Wifi, hardware, software en programmeren. En leer meer over de online wereld die je elke dag gebruikt! (Harde kaft)

    Lees meer...
    12,00
  • Ben Hubbard boeken
    Ben Hubbard - Programmeren

    In deze reeks maak je kennis met de digitale wereld. Lees over computerprogramma's, Wifi, hardware, software en programmeren. En leer meer over de online wereld die je elke dag gebruikt! (Harde kaft)

    Lees meer...
    12,00
  • Max Wainewright boeken
    Max Wainewright - Programmeren kun je leren 1

    In boek 1 leer je wat programmeren is: stap voor stap instructies geven aan de computer. Hulprobots geven uitleg, zodat je alles begrijpt. Je schrijft je eerste computerprogramma's in Scratch en Logo. Nog nooit geprogrammeerd? Hier ga he aan de slag met Logo… (Harde kaft)

    Lees meer...
    12,00
  • Max Wainewright boeken
    Max Wainewright - Programmeren kun je leren

    In boek 2 staan tips voor luie programmeurs! Je bespaart jezelf werk door lussen en variabelen te gebruiken. Hulprobots zorgen weer dat je alles begrijpt. Je leert meer in Logo en bouwt programma's en games in Scratch. Je gaat verder waar je gebleven bent en… (Harde kaft)

    Lees meer...
    12,00
  • Max Wainewright boeken
    Max Wainewright - Programmeren kun je leren 3

    In boek 3 leer je hoe je keuzemogelijkheden met 'als' inbouwt. Hulprobots geven weer uitleg, zodat je alles begrijpt. Je werkt met de programmeertalen Scratch en Python. Heel belangrijk bij het programmeren is de 'if'-instructie. Hiermee laat je de computer… (Harde kaft)

    Lees meer...
    12,00
  • Max Wainewright boeken
    Max Wainewright - Programmeren kun je leren

    In boek 4 word je steeds handiger in het programmeren. Je maakt webpagina's in HTML. Ook gebruik je JavaScript om webpagina's interactief te maken. De hulprobots wijzen je weer de weg. HTML en JavaScript zijn de talen die ja absoluut moet kennen als je wilt… (Harde kaft)

    Lees meer...
    12,00
  • Peter Gray boeken
    Peter Gray - Mannelijke actiefiguren

    In dit boek worden aanwijzingen gegeven voor het tekenen van manga mannen en jongens in allerlei dramatische acties en houdingen. Uitgelegd wordt hoe je je tekeningen een driedimensionaal effect kunt geven, en hoe je beweging kunt suggereren in je tekeningen.… (Harde kaft)

    Lees meer...
      7,00
  • Peter Gray boeken
    Peter Gray - Robotten

    In dit boek worden aanwijzingen gegeven voor het tekenen van manga robots en mecha?s, van de indrukwekkende reuzenrobot die zo groot is als een wolkenkrabber tot de zwaar bewapende X-O-Dus, uitgerust met dodelijke wapens. Uitgelegd wordt hoe je zelf een robot… (Harde kaft)

    Lees meer...
      7,00
  • Peter Gray boeken
    Peter Gray - Dieren

    In dit boek worden aanwijzingen gegeven voor het tekenen van manga dieren, van snoezepoezen tot wilde dieren als wolven, leeuwen en dinosaurussen. Uitgelegd wordt hoe je je dieren vriendelijker of juist gevaarlijker kunt maken door iets aan hun uiterlijk te… (Harde kaft)

    Lees meer...
      7,00