Jos Burgers - Geef nooit korting!

En 30 andere adviezen over omgaan met prijsdruk


Geef nooit korting!

Lage prijzen zijn funest voor een gezond rendement en tasten de winst van bedrijven, professionals en zelfstandigen flink aan. Sinds de crisis is de prijs- en margedruk op veel markten alleen maar toegenomen. En de verwachting is dat daar voorlopig geen einde aan zal komen, zelfs niet als de economie herstelt.

In Geef nooit korting! laat Jos Burgers aan de hand van 31 prikkelende adviezen zien hoe u het best met prijsdruk kunt omgaan. Op een luchtige manier beschrijft hij hoe u prijsdruk voorkomt en tegengaat. Want lage prijzen zijn geen vaststaand feit. En onze eigen invloed op de prijs is veel groter dan we vaak denken.

Ontdek dat er vele manieren zijn om in de dagelijkse praktijk aan prijsdruk te ontsnappen. Wees trots op de prijzen die u voor uw producten en diensten vraagt. Realiseer u hoe waardevol u bent voor uw klanten en laat u niet gek maken. Als klanten zeggen dat u te duur bent, is dat vervelend. Maar het is pas echt een ramp als u dat zelf ook vindt!

Jos Burgers is schrijver van diverse bestsellers, waaronder Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, No Budget Marketing, Relatiebeheer als Groeistrategie en Hondenbrokken. Met 200 presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker op seminars en congressen over onderwerpen als strategie, marketing, klantgerichtheid en prijsbeleid.


Het boek geef nooit korting! van Jos Burgers is op dit moment op voorraad in ons magazijn. De prijs is € 19,99 incl. gratis bezorging thuis of op het werk.


Jos Burgers boeken - Geef nooit korting!
ISBN 9789089650719
PAGINA’S 120
VERSCHENEN 24-02-2011
DRUK 1e druk
UITVOERING Harde kaft
Ook verkrijgbaar: e-book.
TAAL Nederlands
UITGEVER Van Duuren Management
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
Meer informatie
19,99
Bestel

Andere boeken van Jos Burgers

  • Jos Burgers - Klanten zijn eigenlijk net mensen
    Jos Burgers - Klanten zijn eigenlijk net mensen

    Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de ander daarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, de volgende vakantie of de nieuwe auto. Tenminste, als ze tevreden zijn.Klanten zijn eigenlijk nét mensen!…

    Lees meer...
    19,50
  • Jos Burgers - Jos Burgers over klantgerichtheid
    Jos Burgers - Jos Burgers over klantgerichtheid

    Drie bestsellers in één speciale editie Als er van drie boeken in zes jaar tijd ruim honderdduizend exemplaren worden verkocht, dan kan er met recht van bestsellers worden gesproken. Jos Burgers kreeg het voor elkaar met zijn boeken Klanten zijn eigenlijk nét mensen!,…

    Lees meer...
    25,00
  • Jos Burgers - Gek op gaten
    Jos Burgers - Gek op gaten

    Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Oplossingen waar ze plezier aan beleven of die hun 'pijn' wegnemen. Om dit wezenlijke verschil…

    Lees meer...
    20,95
  • Jos Burgers - No budget marketing
    Jos Burgers - No budget marketing

    Wilt u zonder torenhoge marketingbudgetten nieuwe klanten vinden en bestaande klanten aan u binden? No Budget Marketing is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures.In No Budget Marketing aat bestsellerauteur Jos Burgers zien…

    Lees meer...
    22,00
  • Jos Burgers - Eén fan per dag
    Jos Burgers - Eén fan per dag

    Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat…

    Lees meer...
    20,00
  • Jos Burgers - Hondenbrokken
    Jos Burgers - Hondenbrokken

    Klantgerichtheid, zowel extern als intern, is voor veel organisaties de sleutel tot succes. De vraag is alleen waar te beginnen als je je organisatie nog klantgerichter wilt maken. Het antwoord ligt voor de hand: bij de medewerkers. Want de klantgerichtheid van een organisatie is…

    Lees meer...
    20,95
  • Jos Burgers - Een hogere prijs is pure winst
    Jos Burgers - Een hogere prijs is pure winst

    EEN HOGERE PRIJS IS PURE WINST U kunt uw winst natuurlijk verhogen door meer af te zetten. Of door uw kosten te verlagen. Maar de snelste weg naar meer winst is wellicht het verhogen van uw prijzen. De prijs is namelijk het enige marketinginstru-ment dat direct geld opbrengt.…

    Lees meer...
    34,99
  • Jos Burgers - De wet van snuf
    20,95
  • Jos Burgers - Customers are just like regular people
    Jos Burgers - Customers are just like regular people

    Everybody has customers; some are within our own organizations, and some are outside them. We exist by their grace because, ultimately, they are the ones who pay our salary, for our next vacation, or the new car. That is to say, they do if they are satisfied Customers are just…

    Lees meer...
    15,95
  • Jos Burgers - Geef nooit korting
    Jos Burgers - Geef nooit korting

    Geef nooit korting! Lage prijzen zijn funest voor een gezond rendement en tasten de winst van bedrijven, professionals en zelfstandigen flink aan. Sinds de crisis is de prijs- en margedruk op veel markten alleen maar toegenomen. En de verwachting is dat daar voorlopig geen…

    Lees meer...
    16,99
  • Jos Burgers - Gek op gaten
    Jos Burgers - Gek op gaten

    Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Oplossingen waar ze plezier aan beleven of die hun pijn wegnemen. Om dit wezenlijke verschil te…

    Lees meer...
    16,99
  • Jos Burgers - Hondenbrokken
    Jos Burgers - Hondenbrokken

    Iedereen vindt het belangrijk om klantgericht te zijn. Maar wat houdt klantgerichtheid precies in? Wat vraagt het van medewerkers? En is klantgerichtheid hetzelfde als klantvriendelijkheid? Tim, de eigenaar van een dierenspeciaalzaak, gaat in deze managementroman samen met…

    Lees meer...
    16,99
  • Jos Burgers - Klanten zijn eigenlijk nét mensen!
    Jos Burgers - Klanten zijn eigenlijk nét mensen!

    Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de ander daarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, de volgende vakantie of de nieuwe auto. Tenminste, als ze tevreden zijn Klanten zijn eigenlijk nét mensen!…

    Lees meer...
      9,99
  • Jos Burgers - No Budget Marketing
    Jos Burgers - No Budget Marketing

    Wilt u zonder torenhoge marketingbudgetten nieuwe klanten vinden en bestaande klanten aan u binden? No Budget Marketing is een slim alternatief voor nog vaker adverteren, weer een mailing en nog mooiere brochures. In No Budget Marketing laat bestsellerauteur Jos Burgers zien hoe…

    Lees meer...
    16,99
  • Jos Burgers - Thuis ben ik niet zo leuk!
    20,00