Jan Heuvel - De onweerstaanbaarheidstheorie

Verleid en scoor bij je klant


Nu alles een commodity wordt, zit er maar één ding op: vernieuwen en zo een onweerstaanbaar bedrijf worden.

De Onweerstaanbaarheidstheorie geeft inzicht in en oplossingen voor de belangrijkste vraag waarmee bedrijven worden in aanraking gebracht: hoe kun je ontsnappen aan de commodity-valkuil? Het goede nieuws is: je kunt het zelf. Mensen zien maar een op de zeven merken als onmisbaar in hun leven. De rest is commodity. Hoe word en blijf je als bedrijf en als merk relevant in een situatie waarin concurrenten inzetten op de race to the bottom en waarin de wereld ook nog eens verandert met de snelheid van het geluid?

Om hieruit te ontsnappen, moet je anders gaan denken. Innoveren dus. Innovatie wordt door velen gezien als het exclusieve domein van een elite van creatievelingen en technici. Een kostbare denkfout: je eigen potentieel is ongelofelijk sterk. Iedereen die empathisch kan denken en die het juiste kookboek heeft, kan komen tot baanbrekende businessconcepten.

De Onweerstaanbaarheidstheorie is zowel een strategieboek als een inspiratieboek. Het maakt innovatiedenken inzichtelijk en laat concrete innovatiekansen zien. Primair geschreven voor dienstverlenende bedrijven, maar even relevant voor de producten- en de non-profitsector, en de overheid. Dit boek is bedoeld om gezonde business te creëren en de wereld een beetje beter te maken voor ons allemaal.


Het boek de onweerstaanbaarheidstheorie van Jan Heuvel is op dit moment op voorraad in ons magazijn. De prijs is € 23,50 incl. gratis bezorging thuis of op het werk.


Jan Heuvel boeken - De onweerstaanbaarheidstheorie
ISBN 9789024427307
PAGINA’S 152
VERSCHENEN 01-05-2019
DRUK 1e druk
UITVOERING Zachte kaft
Ook verkrijgbaar: e-book.
TAAL Nederlands
UITGEVER Boom
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
Meer informatie
23,50
Bestel

Andere boeken van Jan Heuvel