Jacob Goldenberg, Drew Boyd - Inside the box

Kader je creativiteit voor de beste resultaten


Het cliché van brainstormsessies is: we moeten alles wat we nu weten loslaten en outside the box denken om creatief te zijn. Maar als je echt wilt innoveren kun je het beter anders aanpakken. De creatiefste en vernieuwendste ideeën ontstaan juist als je je beperkt tot wat je al kent en daar op een nieuwe manier naar kijkt inside the box. Wat zou er bijvoorbeeld gebeuren als je een essentieel onderdeel van je product weglaat? Of als je dat onderdeel vermenigvuldigt?

Drew Boyd en Jacob Goldenberg ontwikkelden hun verrassend eenvoudige methode op basis van jarenlang onderzoek. In dit boek laten ze zien hoe je aan de hand van vijf technieken op een heel systematische manier nieuwe ideeën kunt ontwikkelen. En dat het werkt blijkt uit de vele praktijkvoorbeelden; onder meer Johnson & Johnson, Procter & Gamble en Philips maakten al met succes gebruik van hun methode.



Jacob Goldenberg, Drew Boyd boeken - Inside the box

Dit boek betreft een E-book. U heeft een E-book reader nodig om dit boek te kunnen lezen. Klik hier voor informatie over e-books.

Dit E-book mag niet worden gekopieerd. Dit E-book mag niet worden geprint. Dit E-book kan niet worden voorgelezen.
ISBN 9789047006725
PAGINA’S 215
VERSCHENEN 01-10-2013
DRUK 1e druk
UITVOERING E-book
FORMAAT EPUB met digitaal watermerk
TAAL Nederlands
UITGEVER Business Contact
LEVERING direct te downloaden
17,99
Bestel