J.H. Altena - Telefoneren

De zakelijke praktijk


Iedereen kan telefoneren.

Maar er zijn veel mensen die zakelijk gezien erg slecht telefoneren.

En slecht zakelijk telefoneren betekent klanten verliezen of relaties irriteren.

Zo begint de achtergrondinformatie bij het kernhoofdstuk van dit boek. En daar draait alles om!

Dit boek is in eerste aanleg bedoeld voor de toekomstige secretaresse of managementassistent, maar het is zo opgezet dat het ook heel goed gebruikt kan worden voor andere (assisterende) functies. Eigenlijk dus voor vrijwel iedereen die als schoolverlater de arbeids­markt betreedt.

In dit boek zijn theorie en praktijk op een bijzondere manier geïntegreerd. Uitgegaan wordt van praktisch werken (in een gesimuleerde werkomgeving), maar daarbij wordt telkens voldoende achtergrondinformatie gegeven om goed voorbereid aan de slag te gaan.



J.H. Altena boeken - Telefoneren
ISBN 9789082678321
PAGINA’S 72
VERSCHENEN 25-08-2017
DRUK 1e druk
UITVOERING Zachte kaft
TAAL Nederlands
UITGEVER Altena-tca
Levertijd: ongeveer 5-7 werkdagen
24,95
Bestel

Andere boeken van J.H. Altena

  • J.H. Altena - Post verzorgen en archiveren Niveau 2
    J.H. Altena - Post verzorgen en archiveren Niveau 2

    Dit praktijkboek bevat realistische opdrachten met betrekking tot de beroepspraktijk van de toekomstige receptionist(e), de medewerker secretariaat en de medewerker administratie. Waar nodig wordt verwezen naar het bijbehorende informatie­boek. Daarin is de theorie - met…

    Lees meer...
    24,95
  • J.H. Altena - Planning en organisatie
    J.H. Altena - Planning en organisatie

    Dit informatieboek bevat de theorie met voorbeelden en tal van praktische tips uit het werkveld van de algemeen secretaresse en de directiesecretaresse, c.q. managementassistent. In het bijbehorende praktijkboek zijn realistische opdrachten met betrekking tot die beroepspraktijk…

    Lees meer...
    44,50
  • J.H. Altena - Planning en organisatie
    J.H. Altena - Planning en organisatie

    Dit praktijkboek bevat opdrachten over de beroepspraktijk van de toekomstige secretaresse en managementassistent. In het bijbehorende informatieboek is de theorie met voorbeelden uit het werkveld te vinden. De boeken zijn bedoeld voor competentiegericht leren. De leerling wordt…

    Lees meer...
    37,10
  • J.H. Altena - Contacten onderhouden Niveau 2
    J.H. Altena - Contacten onderhouden Niveau 2

    Dit praktijkboek bevat realistische opdrachten met betrekking tot de beroepspraktijk van de toekomstige receptionist, de medewerker secretariaat en de medewerker administratie. Waar nodig wordt verwezen naar het bijbehorende informatie­boek. Daarin is de theorie - met…

    Lees meer...
    24,95
  • J.H. Altena - Contacten onderhouden Niveau 2
    J.H. Altena - Contacten onderhouden Niveau 2

    Dit informatieboek, bestemd voor de toekomstige receptionist, de medewerker secretariaat en de medewerker administratie, bevat de theorie over het ontvangen van bezoekers, de telefonische communicatie met klanten en het bijhouden van een zakelijke agenda.Het boek is opgezet…

    Lees meer...
    26,50