Fons Van Dyck - Reclame: dood of levend

Strategische antwoorden voor marketeers en managers


Wat is de meerwaarde van reclame in een snel veranderende wereld? Merken, marketing en reclame staan vandaag onder druk. De meerwaarde van reclame staat meer dan ooit ter discussie. Dit boek is een aanzet tot debat en reflectie. In Reclame: dood of levend biedt Fons Van Dyck strategische antwoorden op vragen van marketeers en managers over de effectiviteit van reclame in het digitale tijdperk. Betekenen sociale media het einde van reclame? Waarom houden consumenten wél van reclame? Voor welke doelgroepen werkt reclame het beste? En vooral: wat brengt reclame op voor de onderneming? Video: Auteur Fons Van Dyck (Think BBDO) en Nils Van Dam (Unilever) in Z-talk Goossens (10 mei 2013) Bekijk zeker ook: www.reclamepub.be



Fons Van Dyck boeken - Reclame: dood of levend

Dit boek betreft een E-book. U heeft een E-book reader nodig om dit boek te kunnen lezen. Klik hier voor informatie over e-books.

Dit E-book mag niet worden gekopieerd. Dit E-book mag niet worden geprint. Dit E-book kan niet worden voorgelezen.
ISBN 9789401408325
PAGINA’S 176
VERSCHENEN 14-05-2013
DRUK 1e druk
UITVOERING E-book
FORMAAT EPUB met digitaal watermerk
TAAL Nederlands
UITGEVER Lannoo Campus
LEVERING direct te downloaden
19,99
Bestel

Andere boeken van Fons Van Dyck