Fons Van Dyck - De onsterfelijke onderneming

Overleven in disruptieve tijden


De levensduur van ondernemingen wordt steeds korter. Velen zullen de komende jaren verdwijnen, slechts enkelen zullen succesvol overleven. Wat maakt een onderneming onsterfelijk in deze disruptieve tijden?

Een onsterfelijke onderneming weet hoe ze ...

  • Zich slim aanpast aan een veranderende wereld
  • Met een eenduidige strategie haar doelen moet bereiken
  • Medewerkers, stakeholders, partners én klanten verbindt in een uniek en sluitend systeem
  • Haar DNA (identiteit en cultuur) op de lange termijn bewaakt en veiligstelt

In dit boek biedt Fons Van Dyck elke manager een bewezen leidraad om te overleven op de lange termijn. Die toetst hij aan het succes én de mislukkingen uit meer dan 40 jaar Apple, van opgang over ondergang tot wederopstanding.

De onsterfelijke onderneming is een uniek pleidooi voor de noodzaak van langetermijndenken, en rekent ongenadig af met gemeenplaatsen en mythes over succesvolle organisaties. Een overlevingskit met praktische tips en do's-and-don'ts voor elke ondernemer in disruptieve tijden.


Het boek de onsterfelijke onderneming van Fons Van Dyck is op dit moment op voorraad in ons magazijn. De prijs is € 29,99 incl. gratis bezorging thuis of op het werk.


Fons Van Dyck boeken - De onsterfelijke onderneming
ISBN 9789401455930
PAGINA’S 240
VERSCHENEN 15-03-2019
DRUK 1e druk
UITVOERING Zachte kaft
Ook verkrijgbaar: e-book.
TAAL Nederlands
UITGEVER Lannoo Campus
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
Meer informatie
29,99
Bestel

Andere boeken van Fons Van Dyck

  • Fons Van Dyck - De onsterfelijke onderneming
    Fons Van Dyck - De onsterfelijke onderneming

    De levensduur van ondernemingen wordt steeds korter. Velen zullen de komende jaren verdwijnen, slechts enkelen zullen succesvol overleven. Wat maakt een onderneming onsterfelijk in deze disruptieve tijden?Een onsterfelijke onderneming weet hoe ze ...Zich slim aanpast aan een…

    Lees meer...
    23,99
  • Fons Van Dyck - Lëntreprise immortelle
    Fons Van Dyck - Lëntreprise immortelle

    La durée de vie des entreprises est de plus en plus courte. Nombreuses sont celles qui disparaîtront dans les années à venir ; seules quelques-unes parviendront à survivre et à prospérer. Mais comment une entreprise peut-elle devenir immortelle en ces temps disruptifs ?Une…

    Lees meer...
    23,99
  • Fons Van Dyck - De kracht van wit
    Fons Van Dyck - De kracht van wit

    Het eerste niet-economische boek over de impact van de crisis op het gedrag van consumenten;;;Graaft dieper dan de puur financiële analyses van de crisis.;;;Een kompas voor mensen en consumenten in verwarrende tijden;;;Biedt inzicht en overzicht in leven, werken en consumeren in…

    Lees meer...
    19,99
  • Fons Van Dyck - Het merk mens
    Fons Van Dyck - Het merk mens

    Winnaar van de PIM Marketing Literatuur Jaarprijs 2008;;;Fons Van Dyck over mens en merk. Met exclusieve praktijkgetuigenissen van toonaangevende merken Een BMW op de parking van een Aldi winkel. Een jong kaderlid dat zijn overuren wil laten betalen door zijn bedrijf. Klanten die…

    Lees meer...
    19,99
  • Fons Van Dyck - Reclame: dood of levend
    Fons Van Dyck - Reclame: dood of levend

    Wat is de meerwaarde van reclame in een snel veranderende wereld? Merken, marketing en reclame staan vandaag onder druk. De meerwaarde van reclame staat meer dan ooit ter discussie. Dit boek is een aanzet tot debat en reflectie. In Reclame: dood of levend biedt Fons Van Dyck…

    Lees meer...
    19,99