Bart Lombaerts - Meaningful marketing

Het antwoord op het schisma tussen merk en consument


74% van de merken mag zomaar verdwijnen, zonder dat de consument dat erg zou vinden. Reclamespots worden massaal doorgespoeld en meer dan 20% van ons heeft een adblocker om aan banners te ontsnappen. De perceptie van reclame gaat er jaar na jaar op achteruit. Tussen merken en consumenten kunnen we dus gerust spreken van een vertrouwensbreuk.

Is het dan game over voor merken? Gelukkig niet. Op voorwaarde dat ze zich op een andere manier gedragen en consumenten meerwaarde bieden. Meaningful marketing is de enige manier om het vertrouwen te herstellen. Consumenten niet louter vragen om te kopen, maar hen ook iets bieden en zo een langetermijnrelatie opbouwen.

Dit boek gaat dieper in op de evolutie die tot een grote kloof tussen merken en consumenten geleid heeft en hoe meaningful marketing die kan verkleinen en zelfs doen verdwijnen. Via vele voorbeelden maakt het deze filosofie en de verschillende technieken erachter tastbaar zodat je meteen zelf aan de slag kunt.


Het boek meaningful marketing van Bart Lombaerts is op dit moment op voorraad in ons magazijn. De prijs is € 29,99 incl. gratis bezorging thuis of op het werk.


Bart Lombaerts boeken - Meaningful marketing
ISBN 9789401456005
PAGINA’S 120
VERSCHENEN 03-12-2018
DRUK 1e druk
UITVOERING Zachte kaft
TAAL Nederlands
UITGEVER Lannoo Campus
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
Meer informatie
29,99
Bestel

Andere boeken van Bart Lombaerts