Anita Cox, Erik de Kort, Norbert Scholl - Modellen voor Marketing Insights

Uit de beroepspraktijk van consumentengedrag, marktonderzoek en analytics


Modellen voor Marketing-Insights is het eerste overzicht van de belangrijkste modellen voor consumentengedrag, marktonderzoek en digital analytics in Nederland. Dankzij die modellen kunnen we bij complexe marketingvraagstukken snel tot de kern van een probleem komen en slagvaardig advies geven, of gericht onderzoek opzetten voor de ontwikkeling van effectief beleid.

Aan de hand van Kotlers planningsproces en op basis van echte vragen uit de marketingpraktijk, kunt u snel doorbladeren naar een specifieke marketingvraag en inzicht krijgen in het model dat antwoord geeft op die vraag en de context waarin het model wordt gebruikt. Zo kunt u een gefundeerde keuze maken, gesteund door praktische tips & tricks voor de toepassing. Meer informatie is te vinden op www.mi-modellen.nl.

Door het overzicht, de structuur en samenhang die dit boek biedt, vormt

Modellen voor Marketing-Insights een waardevol startpunt voor onderzoeksprojecten tijdens de studie en in de beroepspraktijk.

De auteurs, Anita Cox, Erik de Kort en Norbert Scholl, hebben alledrie jarenlange beroepservaring in de marktonderzoekpraktijk aan bureauzijde en in het HBO-onderwijs. Ze zijn actief binnen de MOA, Expertise Center voor Marketing-Insights, Onderzoek & Analytics.

‘Leg dit boek op een zichtbare plek als je aan het werk bent of aan het

studeren, zodat je een hulplijn bij de hand hebt.’ Marlies Sandee, Voorzitter Landelijk Opleidingsoverleg Commerciële Economie.

‘Dit boek is niet per se een boek voor de (aankomende) marktonderzoeker of customer insights-manager, maar voor iedereen die de markt en de klant wil leren begrijpen. Om zo de juiste basis te creëren om succesvol te innoveren en te ondernemen.’ Gerrita van der Veen, Directeur HU Kenniscentrum Economisch sterke en creatieve stad/Lector Marketing & Insights.


Het boek modellen voor marketing insights van Anita Cox, Erik de Kort, Norbert Scholl is op dit moment op voorraad in ons magazijn. De prijs is € 34,50 incl. gratis bezorging thuis of op het werk.


Anita Cox, Erik de Kort, Norbert Scholl boeken - Modellen voor Marketing Insights
ISBN 9789081923323
VERSCHENEN 27-06-2019
DRUK 1e druk
UITVOERING Zachte kaft
TAAL Nederlands
UITGEVER for Marketing, Inform. en Research Clou
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
Meer informatie
34,50
Bestel