A. van Santen, F. de Esch - Kerntaken(retail)marketing

Primair bestemd voor de kwalificatiedossiers manager handel en ondernemer detailhandel in de kwalificatiestructuur detailhandel


Bronnenboek Retailmarketing is een van de drie bronnenboeken die ontwikkeld is voor de opleiding Ondernemer detailhandel. Er is bewust gekozen voor een traditionele indeling marketing, management en bedrijfseconomie.

Dit bronnenboek hoort bij de methode Ondernemendleren. Ondernemendleren is een leermethode waarin de competentieontwikkeling van een beginnend beroepsbeoefenaar in de bedrijfstak detailhandel het uitgangspunt is voor de inhoud van het onderwijs. De methode is bestemd voor niveau 1. 2, 3 en 4 van de mbo-detailhandelsopleidingen.


Het boek kerntaken(retail)marketing van A. van Santen, F. de Esch is op dit moment op voorraad in ons magazijn. De prijs is € 104,25 incl. gratis bezorging thuis of op het werk.


A. van Santen, F. de Esch boeken - Kerntaken(retail)marketing
ISBN 9789057843310
PAGINA’S 700
VERSCHENEN 05-04-2014
DRUK 1e druk
UITVOERING Harde kaft
TAAL Nederlands
UITGEVER Edu'Actief
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
Meer informatie
104,25
Bestel

Andere boeken van A. van Santen, F. de Esch