A. van Santen, F. de Esch - Kerntaken(retail)marketing

Primair bestemd voor de kwalificatiedossiers manager handel en ondernemer detailhandel in de kwalificatiestructuur detailhandel


Bronnenboek Retailmarketing is een van de drie bronnenboeken die ontwikkeld is voor de opleiding Ondernemer detailhandel. Er is bewust gekozen voor een traditionele indeling marketing, management en bedrijfseconomie.

Dit bronnenboek hoort bij de methode Ondernemendleren. Ondernemendleren is een leermethode waarin de competentieontwikkeling van een beginnend beroepsbeoefenaar in de bedrijfstak detailhandel het uitgangspunt is voor de inhoud van het onderwijs. De methode is bestemd voor niveau 1. 2, 3 en 4 van de mbo-detailhandelsopleidingen.



A. van Santen, F. de Esch boeken - Kerntaken(retail)marketing
ISBN 9789057843310
PAGINA’S 700
VERSCHENEN 05-04-2014
DRUK 1e druk
UITVOERING Harde kaft
TAAL Nederlands
UITGEVER Edu'Actief

UITVERKOCHT

Dit boek is uitverkocht. Vul uw e-mail adres in om bericht te krijgen zodra het boek leverbaar is.

E-mail adres:


104,25

De genoemde prijs is een indicatie.

Andere boeken van A. van Santen, F. de Esch